IFES Україна шукає агенцію для проведення ґендерного аналізу та написання посібника

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) планує узагальнити найкращі практики з просвіти виборців та підготувати посібник з рекомендаціями для розробки та впровадження ґендерно-чутливих кампаній з просвіти виборців. У зв’язку з цим IFES Україна шукає постачальника послуг, який зможе розробити методологію та провести ґендерний аналіз кампаній з просвіти виборців для різних цільових аудиторій та напрацювати перелік рекомендацій, враховуючи розробку меседжів і візуальних образів, які можуть бути використані різними зацікавленими сторонами для розробки та впровадження кампаній з просвіти виборців.

Цільовими аудиторіями для кампаній є: молоді виборці (16-24 роки), літні люди, внутрішньо переміщені особи, виборці з тимчасово окупованих територій, ветерани АТО, люди з інвалідністю, представники етнічних груп та українці, що проживають за кордоном.

Період проведення дослідження та розробка рекомендацій: з 10 грудня 2019 року по 30 січня 2020 року.

Очікується, що обраний підрядник надасть наступні такі послуги:

  1. Огляд звіту фокус-групового дослідження проведеного IFES Україна з різними цільовими аудиторіями щодо отримання інформації про вибори (буде надано за запитом);
  2. Розробка методології для ґендерного аналізу кампаній з просвіти виборців в Україні;
  3. Проведення серії фокус-груп та / або експертних інтерв’ю на основі розробленої методології з метою оцінки необхідності в інформації щодо виборів, її формату та каналів розповсюдження для забезпечення її позитивного сприйняття всіма цільовими аудиторіями (1 фокус-група та / або 1 інтерв’ю експерта з представником кожної групи);
  4. На основі результатів дослідження та керуючись найкращими міжнародними практиками щодо ґендерних питань та інклюзії, перегляд і аналіз матеріалів та заходів з просвіти виборців в Україні, проведених протягом останніх президентських та парламентських виборів;
  5. Надання рекомендацій щодо розробки ґендерно-чутливих повідомлень та зображень для різних цільових аудиторій, які варто враховувати при плануванні та реалізації кампаній з просвіти виборців;
  6. Підготовка аналітичного звіту з основними результатами дослідження та рекомендаціями, які можуть бути використані для розробки ґендерно-чутливих повідомлень та візуальних образів різними зацікавленими сторонами для подальшої розробки та впровадження кампаній з просвіти виборців.

 ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:

  • Затверджена методологія для ґендерного аналізу кампаній з просвіти виборців та підвищення обізнаності населення в Україні щодо виборчої тематики;
  • Опитувальник для проведення фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Графік проведення фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю з зазначенням локацій;
  • Аудіо запис проведених фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Детальний звіт з методологією фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Посібник з рекомендаціями для розробки та впровадження ґендерно-чутливих кампаній з просвіти виборців, які можуть бути використані різними зацікавленими сторонами під час розробки та впровадження кампаній з просвіти виборців.

 ВИМОГИ до потенційних підрядників:

  • Мінімум 3 роки попереднього досвіду проведення подібних досліджень;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи з ґендерною тематикою;
  • Розуміння діяльності з просвіти виборців і підвищення обізнаності громадськості у виборчих питаннях;
  • Здатність розробити рекомендації на базі проведеного дослідження;
  • Надання можливості представнику IFES бути присутнім на фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Бути офіційно зареєстрованою юридичною чи фізичною особою-підприємцем.

 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ повинна містити наступне:

  • Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником;
  • Короткий опис пропозиції, включаючи:
  1. Повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця, від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде складатися договір на надання послуг;
  2. Свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;
  3. Повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника – не застосовується для фізичних осіб);
  4. Рік початку бізнесу;
  • Технічну пропозицію відповідно до визначеного обсягу робіт, яка повинна містити запропоновану методологію дослідження та покроковий план виконання всього обсягу робіт;
  • Цінову пропозицію на проведення дослідження та підготовки посібника з рекомендаціями для розробки та впровадження ґендерно-чутливих кампаній з просвіти виборців;
  • Принаймні 3 приклади проведення подібних досліджень з напрацюванням рекомендацій;
  • Приклади попереднього досвіду в ґендерній тематиці.

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Поліщук на адресу [email protected]  з обов’язковою копією на Максима Паламарчука на [email protected]  до 10:00 02 грудня 2019 року за київським часом. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ написання Путівника з просвіти виборців» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

 IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.


Останні публікації цього розділу:

ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” шукає надавача послуг “Юриста-консультанта гарячої лінії”

ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” шукає надавача послуг “Консультанта мобільної бригади із психосоціальної підтримки ВПО”

ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” шукає надавача послуг “Консультанта мобільної бригади із юридичної підтримки ВПО”

ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” шукає надавача послуг “Консультанта мобільної бригади із соціальної підтримки ВПО”

Тендер на надання послуг з розробки тренінгової програми на тему «ЗАХИСТ»

Конкурс на закупівлю ноутбуків БО «Світло надії»