DiXi Group шукає постачальника послуг з проведення соціологічних досліджень

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Viktoriya Vasylyuk

24976_optimized
DiXi Group шукає постачальника послуг з проведення соціологічних досліджень

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» оголошує конкурс пропозицій для обрання постачальника послуг з проведення соціологічних досліджень.

Конкурс проводиться в рамках проекту USAID “Прозорість енергетичного сектору”, який виконує DiXi Group. Метою досліджень є визначення найбільш запитуваної інформації про енергетику, оцінювання рівня задоволення постачальниками та якістю енергетичних послуг, виявлення потреб у нових сервісах, оцінювання сприйняття населенням енергетичної політики країни – для кращої комунікації цих питань у подальшому.

Послуги включають такі загальні завдання:

1) проведення загальноукраїнського соціологічного дослідження: метод face-to-face інтерв’ю, анкета із близько 50 запитань закритого типу, всі регіони України (за винятком АР Крим, м.Севастополь і непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей), доросле населення віком від 18 років, вибірка не менше 3600 респондентів, репрезентативна за статтю, віком, доходом, регіоном проживання та розміром населеного пункту;

2) проведення двох фокус-груп (глибинні інтерв’ю) з представниками енергетичного бізнесу (близько 15 осіб) та видобувних компаній (близько 10 осіб).

Остаточний дизайн та терміни виконання завдань будуть узгоджені після вибору постачальника послуг.

Завдання

  1. Провести загальноукраїнське соціологічне дослідження з вибіркою не менше 3600 респондентів:
  • провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення анкети-опитувальника українською мовою;
  • підготувати дизайн репрезентативного опитування, який гарантує межу похибки +/- 2%;
  • організувати, провести та контролювати інтервʼю;
  • створити коди і ключі для відповідей респондентів у файлах формату CSV;
  • здійснити перевірку та верифікацію даних;
  • розробити табличний звіт у форматі XLS(X) для перехресних таблиць для кожної змінної;
  • скласти паспорт (опис методології) дослідження та кодувальний ключ для онлайн-публікації;
  • деталізувати дані на основі регіону, статі, віку, місця проживання (місто-село), доходів, підготувати проект звіту (презентації) у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами опитування англійською та українською мовами;
  • готувати перехресні таблиці на додаткові запити;
  • на основі отриманого зворотнього зв’язку підготувати звіт (презентацію) про результати опитування англійською та українською мовами.
  1. Провести дві фокус-групи (глибинні інтерв’ю) з представниками енергетичного бізнесу (близько 15 осіб) та видобувних компаній (близько 10 осіб):
  • провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення переліку питань українською мовою;
  • підготувати дизайн дослідження, у тому числі скласти перелік учасників фокус-груп (глибинних інтерв’ю) на основі критеріїв та пропозицій, наданих Замовником;
  • скласти паспорт (опис методології) дослідження;
  • організувати, провести та контролювати фокус-групи (глибинні інтерв’ю);
  • підготувати стенограму (транскрипт) фокус-груп (глибинних інтерв’ю);
  • підготувати проект звіту (презентації) у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами фокус-груп (глибинних інтерв’ю) англійською та українською мовами;
  • на основі отриманого зворотнього зв’язку підготувати звіт (презентацію) про результати англійською та українською мовами.

Очікувані результати

Завдання 1:

  • фіналізована та затверджена Замовником анкета-опитник (українською мовою);
  • дані у форматі CSV, кодувальний ключ, опис (дизайн) дослідження;
  • перехресні таблиці даних для кожної змінної;
  • звіт (презентація) результатів англійською та українською мовами.

Завдання 2:

  • фіналізовані та затверджені Замовником перелік питань та учасників фокус-груп (глибинних інтерв’ю);
  • опис (дизайн) дослідження;
  • стенограма (транскрипт) фокус-груп (глибинних інтерв’ю);
  • звіт (презентація) результатів англійською та українською мовами.

У конкурсі можуть брати участь соціологічні, дослідницькі компанії/агенції з України та іноземних держав, які мають географічний код USAID 110 (Сполучені Штати, незалежні держави колишнього Радянського Союзу або країни, що розвиваються, за винятком будь-якої країни, яка є забороненим постачальником), або консорціуми компаній/агенцій та неприбуткових організацій з України, що мають підтверджений досвід проведення загальнонаціональних опитувань та відповідну спроможність для досліджень, аналізу і комунікацій.

Заявки мають включати:

  • змістовну пропозицію – опис досліджень із запропонованим підходом до вибірки та збору даних, очікуваних часових рамок;
  • інформацію про попередній досвід надання послуг з досліджень громадської думки;
  • повну комерційну (цінову) пропозицію щодо кожного з видів послуг – соцопитування (з розрахунку на 1 опитуваного та загальну вартість) та фокус-групи / глибинні інтерв’ю (загальна вартість). Постачальник має гарантувати розумне збереження ціни протягом періоду надання послуг.

В рамках проектів міжнародної технічної допомоги (МТД) товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 ПКУ, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р N 765/6 / 99-99-19-03-02-15 , Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 № 19408/10/26-15-12-05-11).

Подаючи пропозицію на проведення заходу, учасник тендеру, що є платником ПДВ, погоджується на включення в Договір типового положення про звільнення від ПДВ відповідно до Постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002- п ) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. та з урахуванням роз’яснень, що містяться у Листі ДПС України № 4526/0/71-12/12-1017 від 27 вересня 2012 р. «Щодо інформаційних довідок».

Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:

  • Можливості для проведення масштабних досліджень громадської думки, у т.ч. наявність власної мережі інтервʼюерів.
  • Підтверджений досвід досліджень громадської думки та проведення фокус-груп / глибинних інтерв’ю з представниками бізнесу.
  • Підхід до вибірки та опитування, очікуваний термін проведення досліджень.
  • Вартість надання послуг та її обґрунтованість.

Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

  • Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням: http://bit.ly/38dL88B.
  • Цінової пропозиції відповідно до вищезазначених вимог.

Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Довідку про реєстрацію платника податків.
  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.

Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 23:59 28 липня 2020 року за адресою: [email protected]вказавши в темі листа “Соціологічне дослідження”.

Контактна інформація:

Чорниш Віктор,

Провідний менеджер з постачання

Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»

Вул. Інститутська 18А, оф.3

м. Київ, 01021

Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

Запит цінової пропозиції: надання послуг з розробки цільових повідомлень, створення сценаріїв

Запит на надання комерційних пропозицій на послуги з залучення волонтерів та таргетингу

Запит пропозицій на постачання та встановлення системи голосування

Конкурс на закупівлю квадрокоптера

Тендерне оголошення про проведення тендеру із закупівлі квадрокоптера