DIXI Group шукає фахівця по сервіс-дизайну

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Viktoriya Vasylyuk

тендер
DIXI Group шукає фахівця по сервіс-дизайну

Громадська організація “ДІКСІ ГРУП” оголошує конкурс пропозицій для обрання постачальника послуг з проведення маркетингового дослідження за методикою сервіс-дизайну  в рамках проекту USAID «Прозорість енергетичного сектору».

Просимо детально ознайомитися із обсягом очікуваних послуг, контекстом залученості та критеріями оцінки, заповнити та надіслати необхідні документи на електронну скриньку [email protected]. У темі листа на початку просимо використовувати ідентифікатор “KSEP marketing”, а усі документи заповнювати українською мовою.

Контекст залучення:

  • Київська школа енергетичної політики (КШЕП) –  новий незалежний навчальний центр у сфері енергетики. Ми прагнемо бути навчальним майданчиком з сертифікатними програми та короткотерміновими курсами, платформою доступу до актуальних знань та компетенцій задля ефективного бізнесу та урядування в енергетиці.
  • КШЕП планує пропонувати високоякісні навчальні продукти у форматі бізнес-освіти для секторальної аудиторії;
  • Наразі ринок навчальних продуктів в Україні не має схожих пропозицій, що пов’язано із затримкою реформування сектору, що, однак, зміниться у перспективі кількох наступних років.
  • КШЕП планує початок діяльності із комерційного запуску від 1 до 3 навчальних продуктів.
  • Команда КШЕП вже провела  попередній вимір попиту на плановані продукти, проте досі має початкове розуміння підходів та інструментів проведення дослідження ринку і потребує короткотермінової методичної підтримки та консультування, а також безпосередньої допомоги у проведенні подальшої оцінки потенційного попиту на планований продукт.
  • Залучення також передбачає обробку та розширення результатів проведених раніше досліджень.

Обсяг послуг та очікувані результати:

На замовлення Діксі Груп консультант готує:

Стадія 1. Інтерв’ю

1.1.        Детальні скрипти (опорні сценарії) для глибинних інтерв’ю із представниками проєктних аудиторій на основі наявних у Діксі Груп даних та матеріалів;

1.2.        Перелік із релевантних респондентів (не менше ніж 5 осіб для кожної з 5-ти проєктних аудиторій), які були зарекрутовані на проведення дослідного інтерв’ю із зазначенням часу та місця проведення інтерв’ю;

1.3.        Консультант проводить інтерв’ю з усіма визначеними респондентами, зберігаючи та надаючи замовнику резюме кожного проведеного інтерв’ю;

1.4.        За результатами проведення глибинних дослідних інтерв’ю із усіма респондентами, готує аналітичний звіт та візуалізовані результати проведення таких інтерв’ю

Стадія 2. Аналіз та прототипування

2.1.        За результатами відповідних робочих сесій, готує звіт про синтез результатів інтерв’ю відповідно до кожної аудиторії, в якому виділяються висновки та результати дослідження потреб, пріоритетів, інтересів аудиторій;

2.2.        За результатами відповідних робочих сесій, готує прототипи навчальних та маркетингових продуктів, які максимально враховують потреби досліджених аудиторій;

2.3.        За результатами відповідних робочих сесій, готує звіт щодо результатів тестування таких створених прототипів;

Стадія 3. План впровадження

За результатами відповідних робочих сесій, розроблює та готує план впровадження успішних прототипів у діяльності Школи.

Оцінка пропозиції відбуватиметься за критеріями:

  • Досвід та наявні успішні приклади проведених досліджень у маркетингу та сервіс-дизайні.
  • Досвід застосування сервіс-дизайну для дослідження навчальних продуктів та/або в рамках співпраці із замовниками із енергетичного сектору.
  • Вартість години роботи.

Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

●      Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням: http://bit.ly/38dL88B.

●      Цінову пропозицію відповідно до вищезазначених вимог.

Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:

●      Довідку про реєстрацію платника податків.

●      Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

●      Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.

Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 23:59 17 березня 2020 року за адресою: [email protected].

Контактна інформація:

Чорниш Віктор,

Провідний менеджер з постачання

Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»

Вул. Інститутська 18А, оф.3

м. Київ, 01021

Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)