Чотирьохмісячний навчальний курс «Медіаменеджмент» при підтримці DW Akademie

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DW Akademie

медіа
Чотирьохмісячний навчальний курс «Медіаменеджмент» при підтримці DW Akademie

Міжнародна команда тренерів навчить медіаменеджменту в рамках навчальної програми НАМ при підтримці DW Akademie

Українська медіа Е-школа (UMESchool) розпочинає набір на чотирьохмісячний навчальний курс «Медіаменеджмент», який відбудеться восени 2017 р. в Києві на базі Національної Асоціації Мовників (НАМ) при підтримці Deutsche Welle Akademie. До навчання запрошуються керівники онлайн-видань, ТВ-каналів та радіостанцій.

Курс стартує 2 вересня в Києві. Для реєстрації необхідно заповнити анкету.

Курс складається з чотирьох модулів, кожний довжиною в місяць. Навчання дозволить учасникам поглибити знання в питаннях розроблення медіастратегії, підбора команди, створення, просування та продажу контенту, монетизації ЗМІ та планування фінансової діяльності.

Кожний модуль включає в себе три дні очних тренінгів в Києві та чотири тижні дистанційного навчання між модулями.

02.09 – 04.09 Модуль 1. Як розвивати стратегію вашого медіабізнесу
29.09 – 01.10 Модуль 2. Як створювати, просувати та продавати контент
27.10 – 29.10 Модуль 3. Як заробляти гроші нестандартними способами та як ефективно ними керувати
24.11 – 26.11 Модуль 4. Як створювати ефективну команду сучасного медіа

Керівник курсу – Тетяна Рєпкова, досвідчений словацький медіатренер, експерт і консультант, засновник міжнародного Клубу медіаменеджерів, автор книги «Новий час», колишній багаторічний директор відділу досліджень та інформаційного менеджменту WAN-IFRA (Франция).

В курсі також викладають:

• Андрій Александров – спеціаліст зі стратегічного планування медіакомпаній, топ-менеджер БелаПАН,провідного незалежного інформаційного агентства Білорусії, видавець і головний редактор аналітичного видання “Беларусский Журнал”.

• Марія Фронощук – керівник і маркетинг-директор незалежного інтернет-журналу Platfor.ma. Разом з командою вивела видавництво на самоокупність без залучення інвестицій та заснувала бюро спецпроектів Platfor.ma Specials.

• Віра Черниш – засновник медіаконсалтингу Simply Media, головний редактор онлайн-журналу Marketing Challenge. Створювала нативну рекламу для найкрупніших ЗМІ Африки та Азії. Раніше керувала просуванням і монетизацією Forbes, «Корреспондента», «Фокуса», журнала «Деньги».

• Ганна Авраменко – експерт в сфері корпоративних фінансів, колишній фінансовий менеджер одних за найкрупніших медіахолдингів «Starlight Media» и «Медіа Група Україна».

• Ірина Когут – консультант з командного менеджменту, засновник консалтингової компанії PM Business Solution, співорганізатор першого у Львові всеукраїнського Форуму командобудування та кар’єри.

• Роман Суліма – медіаменеджер з 20-річним досвідом, засновник більш ніж 50 медіапроектів. У минулому – директор з розвитку видавництва Sanoma Ukraine. Сьогодні – CEO медіастудії Custom Lab.

Відбір учасників відбувається на конкурсній основі.
Вартість навчання 1500 грн.

Анкети приймаються до 23 липня.

«Ukrainian Media E- School» – це сучасні курси підвищення кваліфікації для журналістів та медіаменеджерів. Система навчання побудована за німецьким зразком. Спільний проект Незалежної асоціації мовників (НАМ) і Deutsche Welle Akademie. Українські експерти за багаторічним досвідом журналістики і медіаменеджменту разом з німецькими фахівцями розробили навчальну програму для журналістів і керівників медіасфери, які прагнуть удосконалити свої знання та навички. Сайт школи: http://umeschool.net/.

Контактна особа:

Петро Цицилін
Моб.:+380636018113
Email: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на проведення незалежної зовнішньої оцінки

Відкритий тендер із закупівлі техніки (ноутбук, БФП Epson, миша)

Запит на цінову пропозицію: Закупівля фото- та принтерного обладнання для Будинку вчених, м. Одеса / Request to Quotation Ref.: UNESCO-UA-157 rev 1 Procurement of photo and printing equipment for the House of Scientists, Odesa

Запит цінових пропозицій на постачання товарів та обладнання для БПЛА

Запит на виготовлення табличок

Продовження терміну проведення відкритого тендеру із закупівлі дитячого ігрового комплексу/ ігрового обладнання для дітей з особливими потребами