Чотирьохмісячний навчальний курс «Медіаменеджмент» при підтримці DW Akademie
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародна команда тренерів навчить медіаменеджменту в рамках навчальної програми НАМ при підтримці DW Akademie
Українська медіа Е-школа (UMESchool) розпочинає набір на чотирьохмісячний навчальний курс «Медіаменеджмент», який відбудеться восени 2017 р. в Києві на базі Національної Асоціації Мовників (НАМ) при підтримці Deutsche Welle Akademie. До навчання запрошуються керівники онлайн-видань, ТВ-каналів та радіостанцій.
Курс стартує 2 вересня в Києві. Для реєстрації необхідно заповнити анкету.
Курс складається з чотирьох модулів, кожний довжиною в місяць. Навчання дозволить учасникам поглибити знання в питаннях розроблення медіастратегії, підбора команди, створення, просування та продажу контенту, монетизації ЗМІ та планування фінансової діяльності.
Кожний модуль включає в себе три дні очних тренінгів в Києві та чотири тижні дистанційного навчання між модулями.
02.09 – 04.09 Модуль 1. Як розвивати стратегію вашого медіабізнесу
29.09 – 01.10 Модуль 2. Як створювати, просувати та продавати контент
27.10 – 29.10 Модуль 3. Як заробляти гроші нестандартними способами та як ефективно ними керувати
24.11 – 26.11 Модуль 4. Як створювати ефективну команду сучасного медіа
Керівник курсу – Тетяна Рєпкова, досвідчений словацький медіатренер, експерт і консультант, засновник міжнародного Клубу медіаменеджерів, автор книги «Новий час», колишній багаторічний директор відділу досліджень та інформаційного менеджменту WAN-IFRA (Франция).
В курсі також викладають:
• Андрій Александров – спеціаліст зі стратегічного планування медіакомпаній, топ-менеджер БелаПАН,провідного незалежного інформаційного агентства Білорусії, видавець і головний редактор аналітичного видання “Беларусский Журнал”.
• Марія Фронощук – керівник і маркетинг-директор незалежного інтернет-журналу Platfor.ma. Разом з командою вивела видавництво на самоокупність без залучення інвестицій та заснувала бюро спецпроектів Platfor.ma Specials.
• Віра Черниш – засновник медіаконсалтингу Simply Media, головний редактор онлайн-журналу Marketing Challenge. Створювала нативну рекламу для найкрупніших ЗМІ Африки та Азії. Раніше керувала просуванням і монетизацією Forbes, «Корреспондента», «Фокуса», журнала «Деньги».
• Ганна Авраменко – експерт в сфері корпоративних фінансів, колишній фінансовий менеджер одних за найкрупніших медіахолдингів «Starlight Media» и «Медіа Група Україна».
• Ірина Когут – консультант з командного менеджменту, засновник консалтингової компанії PM Business Solution, співорганізатор першого у Львові всеукраїнського Форуму командобудування та кар’єри.
• Роман Суліма – медіаменеджер з 20-річним досвідом, засновник більш ніж 50 медіапроектів. У минулому – директор з розвитку видавництва Sanoma Ukraine. Сьогодні – CEO медіастудії Custom Lab.
Відбір учасників відбувається на конкурсній основі.
Вартість навчання 1500 грн.
Анкети приймаються до 23 липня.
«Ukrainian Media E- School» – це сучасні курси підвищення кваліфікації для журналістів та медіаменеджерів. Система навчання побудована за німецьким зразком. Спільний проект Незалежної асоціації мовників (НАМ) і Deutsche Welle Akademie. Українські експерти за багаторічним досвідом журналістики і медіаменеджменту разом з німецькими фахівцями розробили навчальну програму для журналістів і керівників медіасфери, які прагнуть удосконалити свої знання та навички. Сайт школи: http://umeschool.net/.
Контактна особа:
Петро Цицилін
Моб.:+380636018113
Email: [email protected]