Facebook запустив сайт аби допомогти активностям НУО через соціальну мережу

Нещодавно соціальна мережа Facebook започаткувала нову ініціативу, яка покликана допомогти представникам неприбуткового сектору розвивати власні проекти. Нова ініціатива компанії під назвою “Facebook ...

255

Громадський Простір

Нещодавно соціальна мережа Facebook започаткувала нову ініціативу, яка покликана допомогти представникам неприбуткового сектору розвивати власні проекти. Нова ініціатива компанії під назвою “Facebook для неприбуткових організацій” надає ряд можливостей громадським організаціям як для залучення прихильників та донорів, так і для розвитку власного творчого і суспільного потенціалу.

За словами менеджерів соціальної мережі, новий ресурс буде корисним для НУО, які хочуть заявити про себе у соціальних мережах, так і для тих неурядових організацій, які планують покращити свою присутність.

Screenshot_3

Сайт також показує інноваційні способи неурядових організацій ефективно використовували платформу через розділ історій успіху . НУО, які вже досягли значних результатів завдяки кампаній на Facebook, розповідають і дають поради, які можуть стати в нагоді вашій організації. Серед них: Keep a Child Alive, UNICEF, Mercy Сorps, Ashoka, Malala Fund та інші.

25

 

Створений для цих цілей сайт дає покрокові інструкції для НУО від заснування власної сторінки до залучення донорів з її допомогою.

 Крок 1. Створення власної сторінки.

 Створіть сторінку. Сторінка – це присутність на Facebook. Чим активніша сторінка, тим легше людям знайти інформацію про організацію. Для НУО активна сторінка у соцмережі – це можливість залучення аудиторії.

Розвивайте її. Для того щоб сторінка була більш ефективною, розміщуйте на сторінці всю інформацію про організацію. При створенні сторінки переконайтесь, що кожна з секцій, де ви пишете про організацію, заповнена.

Оновлюйте сторінку. Кожен пост на вашій сторінці у Facebook – це можливість розповісти про себе аудиторії.

Примножуйте аудиторію. Збирайте прихильників своєї сторінки. Чим більше прихильників, тим більші у вашої організації аудиторія і суспільний вплив.

Розробіть комунікаційну стратегію. Багато організацій використовують Facebook для реалізації власної комунікаційної стратегії з метою якомога більшого впливу власної діяльності.

 Крок 2. Підвищуйте обізнаність

 Привертайте увагу користувачів. Створюйте пости, які приваблюють людей. Чим більше лайків і коментарів до поста, тим більша ймовірність, що його побачать люди. Створюйте контент, який привертатиме увагу людей.

Спілкуйтеся з прихильниками. Посилюйте свої відносини з прихильниками вашої організації. За допомогою приватних повідомлень ваші прихильники знатимуть, що вони важливі для вашої організації.

Заохочуйте нових користувачів долучатися до вас за допомогою реклами. Залучення нової аудиторії відбувається через регулярну активність на сторінці або з допомогою реклами. Платна реклама на Facebook – це механізм поширення вашого контенту серед цільової аудиторії. Знайомство з контентом вашої цільової аудиторії означає, що ви залучаєте людей, які підтримують вашу справу.

why-volunteer_533x255_512194509

 

Крок 3. Залучення прихильників

 Кажіть людям, що ваші меседжі – важливі. Чітко визначайте, що є вашою метою і як люди можуть вам допомогти. Створюйте ефект доміно, заохочуючи людей поширювати ваші меседжі.

Активізуйте людей поза онлайн спільнотою. Залучення підтримки онлайн важливо для розвитку організації і прогресу її мети, але надання людям можливості зустрічатися особисто створить додатковий стимул для взаємодії і змін. Сторінка громадської організації на Facebook є інструментом залучення людей як онлайн, так і оффлайн.

Заохочуйте людей брати на себе ініціативу. Шукайте способи, якими ви можете заохотити людей, що підтримують вашу діяльність, брати на себе ініціативу. Лідери сектору стануть активними адвокатами вашої роботи.

 Крок 4. Залучайте кошти

 Отримуйте більше пожертвувань. У Facebook ви можете дізнатися про що найбільше переймається ваша аудиторія. Коли ви розумієте, що мотивує людей, ви збільшуєте кількість прихильників і отримуєте більше потенційних донорів.

Створення ефективних фандрейзингових кампаній. Дізнавайтеся, що заохочує людей ставати донорами та як провести ефективну кампанію з залучення коштів.

 За словами представників соціальної мережі, активність в соціальних мережах – це можливість заявити про себе та свою діяльність і залучити підтримку ззовні. Спробуйте, можливо ці кроки допоможуть стати Вашій громадській організації більш успішною.

 


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

"Якщо не працювати з культурою, то є сусідні держави, які б хотіли з нею попрацювати" — Яна Бойцова

Юлія Соловйова: мотивацією має бути бажання жити під синьо-жовтим стягом

Олександра Матвійчук: громадяни, які усвідомлюють свою роль — величезна рушійна сила

Юлія Євпак: еліта — завжди актив, вона та, хто рятує країну, коли зле

Волонтер Михайло Шелеп: менші збори в меншому колі людей — ефективніші

Ініціативи Степаня: залучаємо можливості, які дають поштовх діяти та змінювати життя молоді на краще

  • Саша Труфан

    Так а как в итоге попасть на этот сайт?

    • http://www.prostir.ua/ Prostir

      Не менше 3 лінків подано в тексті на сайт. Але, будь ласка, ось https://nonprofits.fb.com/ . Дякуємо за цікавість до матеріалів Порталу