Реєстрація


Стосовно Указу про санкції

Новина викликала шквал чуток, емоцій та дещо чудових висновків. Отже поширю думку СТО нашого проекту - фахівця з кіберзахисту із значним досвідом участі в кібервійні: "1. Санкіції та блокування ...

указ
Стосовно Указу про санкції

Новина викликала шквал чуток, емоцій та дещо чудових висновків. Отже поширю думку СТО нашого проекту – фахівця з кіберзахисту із значним досвідом участі в кібервійні:

“1. Санкіції та блокування юридичних осіб агресора треба було вводити 3 роки тому. Але добре хоч зараз ввели, бо на заході на нас вже як на дурнів дивились, ми ж від Світу вимагали санкцій окупанту, а самі торгували. Можу зробити припущення, що якісь сектори економіки мали б значне загострення від різкого блокування, але переглянувши детально перелік юр.осіб таке припущення відкидаю. Більше того, перелік є досить куцим, всього 468 юр.осіб, серед яких, може я пагано придивлявсь, але не помітив я значних торговців цінних паперів, що зкуповували наші підприємства з часів приватизації, не помітив також операторів мобільного зв’язку, що всі до єдиного мають кацапських або пов’язаних власників, а також “Сбербанк”у. Не побачив я також вказівки органам моніторингу внести у списки F.A.T.F. такі юридичні особи, що були помічені в підтримці терористів і відмиванні грошей, отриманих злочинним шляхом (включно з виведеними Овоч і Ко)
2. Санкції та блокування колаборантів та окупантів фіз.осіб теж люто підтримую, але шановні, у списку 1228 осіб всього! Справді? Оце і все? Та на #Миротворець тільки десятки тисяч загально відомих терористів, як колаборантів так і окупантів, по яких є повні ідентифікаційні данні та перелік злочинів. Та вони повинні були бути в списках F.A.T.F. від початку війни та поповнюватись з регулярністю наповнення бази!
3. Є ложка дігтю у баночці меду (у пунктах вище описано чому це саме баночка а не діжка). Це блокування Інтернет ресурсів. По-перше це дурниця не ефективна, нездійсненна та коштовна. По-друге, її наслідком стане зменшення НАШОГО контенту у кацапстані та окупованих територіях. Ну і по-третє, це ускладнить нам збір розвідданих. Ми звичайно перепишемо скрипти та почнемо виходити в кацапський сегмент через ЦИВІЛІЗОВАНІ країни, але на якийсь час це пригальмує нашу діяльність.

Тому при вірному курсі, указ є над-то сирим, малим та в окремому випадку дурнуватим”.

Можливо пізніше ще додам вже свої коментарі щодо контексту для ГО.

P.S. Щодо побоювань відносно 1С, рекумендую в будь-якому випадку переглянути альтернативи. Наприклад, ось така цитата  керівника UALinux: “Пользуйтесь сборками UALinux https://ualinux.com там в репозиторие есть и бухгалтерский софт и много чего вкусного и бесплатного”. Звичайно можна пошукати і щось не безкоштовне на свій розсуд. Хто вимушений залишитись на вінді, називають софт “Дебет +”. Ще “Приват” намагається залишити можливість роботи з 1С, но то вже шукайте їх повідомлення


Останні публікації цього розділу:

Скандал у соцмережі: що робити, коли організація, через вислів/коментар свого представника, потрапляє у шквал критики? Кейс УГСПЛ

Безпека для некомерційного сектору

Деякі рекомендації по відродженню інтересу української громадськості до Відкритих даних

Громадський супровід земельної реформи або про консолідацію місцян і селян навколо земельних відносин

ВІРУСНА АТАКА ЗАРАЗ! ЩО ТРЕБА ЗНАТИ!

Перспективи розвитку відкритих даних на рівні регіонів України