Що почитати піарнику від НУО?

Це питання задають мені настільки часто, що я, за допомогою колег з клубу “Піранья” вирішила зробити конспект-підказку для усіх, хто бажає самовдосконалюватися Конкретно про PR в НУОМарина ...

Додано:
Maryna Hovorukhina

книгу мне
Що почитати піарнику від НУО?

Це питання задають мені настільки часто, що я, за допомогою колег з клубу “Піранья” вирішила зробити конспект-підказку для усіх, хто бажає самовдосконалюватися

 

Конкретно про PR в НУО

Марина Говорухіна “Заборонена книга. Комунікації в громадських організаціях” 

Ярина Ясиневич “Комунікація громадських ініціатив

 

Про те, як писати тексти

Максим Ільяхів «Пиши и сокращай»

Еліна Слободянюк «Клад для копирайтера», «Настольная книга копирайтера»

Денис Каплунов «Контент, маркетинг и Рок-н-рол»

Нора Галь, «Слово живое и мертвое»

Уильям Стране, «Элементы стиля»

Корней Чуковський, «Живой как жизнь»

 

Для мозку та креативного мислення

Едвард де Боно – все що тільки зможете знайти

Майкл Мікалко «Взлом креатива»

Том Келлі, Девід Келлі «Креативная уверенность»

Майкл Леві «Гниальность на заказ»

Йона Бергер «Заразительный маркетинг»

Тео Цаусідіс «Мозг с препятствиями»

 

Про візуалізацію

Ден Роем «Бла бла бла или что делать, когда слова не работают»

 

Про брендинг

Марті Ньюмеєр “ZAG Манифест другого маркетинга”

Д. Траут “Отличайся или умри”

Ярослав Сердюк “От торговой марки к иконе” 

 

Про стратегію і рекламу

Ярослав Сердюк “Хорошая и плохая реклама” 


Останні публікації цього розділу:

Право бути видимими: як говорити про пережите насильство, зникнення рідних і психологічну підтримку під час війни

GR і розвиток державної служби: синергія для ефективних реформ

Що таке адвокація і як відрізнити її від "вболівання"?

Культура як мова змін: чому майбутнє відбудови України залежить від історій, які ми розповідаємо

А моя – на мітингу

Як використовувати ШІ в комплаєнсі?