Як створювати креативні ідеї, що змінюють світ? — Олександр Тодорчук

Що таке закон школи русалоньок та як він допоможе оцінювати ідеї, які існують 5 принципів гарної ідеї,  чому не слід використовувати статистичні дані в комунікаціях та приклади успішних кейсів, побудованих на інсайтах — про все це Олександр Тодорчук, співзасновник та творчий директор Gres Todorchuk PR, засновник гуманістичного руху за права тварин UAnimals, розповів на форумі SHKALA.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Як створювати креативні ідеї, що змінюють світ? Інсайти від Олександра Тодорчука.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Як зробити соціальний бізнес в Україні привабливим

Фестивалі як інструменти соціальних змін

Від просування до комунікацій задля соціальних змін

Поведінкові зміни українців: чому вони виникають і як їх використовувати? — Кирило Скікевич

Коли знаменитості допомагають, а коли заважають?

Перемоги та поразки комунікації європейської інтеграції — Олена Конопля