Волонтери оголошують про початок медіа-кампанії проекту “Кровомобіль”

17 січня в Українському кризовому медіа-центрі відбулася прес-конференція з нагоди підведення підсумків першого місяця збору коштів та запуску національної медіа-кампанії  проекту «Кровомобіль». ...

кровомобіль
Волонтери оголошують про початок медіа-кампанії проекту “Кровомобіль”

17 січня в Українському кризовому медіа-центрі відбулася прес-конференція з нагоди підведення підсумків першого місяця збору коштів та запуску національної медіа-кампанії  проекту «Кровомобіль». Проект реалізується Благодійним фондом «Клуб Дивосвіт» та ВМГО «Асоціація молодих донорів України»  за підтримки Всеукраїнського центру волонтерів «People’s Project» на платформі якого і відбувається збір коштів.

Волонтерами розроблений спеціальний алгоритм, що дозволяє повністю забезпечити весь процес від забору крові до переливання: донор – станція переливання крові – кровомобіль – реанімобіль. Система заходів,  що стабілізує потерпілих з втратою крові під час транспортування. Одним із інструментів є «Кровомобіль», що спеціально обладнаний для транспортування крові та її компонентів з дотриманням усіх необхідних умов та  температурних режимів, і може вчасно доставити кров до пацієнта та врятувати йому життя.

У грудні минулого року, у День збройних сил України, активісти презентували проект та розпочали збір коштів на новий спеціально оснащений автомобіль, так як попередній єдиний в Україні «Кровомобіль» за два роки функціонування у зоні бойових дій зношений та  потребує оновлення.

За перший місяць збору коштів платформою «People’s Project» надійшло понад 190 тисяч  гривень пожертвувань, що складає більше ніж 42% від необхідної суми для закупівлі необхідного обладнання для належного транспортування крові та її компонентів.

До збору коштів долучаються  небайдужі не лише шляхом  благодійних внесків, а й проводячи освітні майстер-класи, спортивні змагання та надаючи не грошову  спонсорську допомогу проекту. На сьогодні ми зібрали коштів у достатній кількості, щоб обладнати «Кровомобіль». Наразі  ми  проводимо пошук та закупівлю потрібного обладнання, але без автомобілю це не вирішує  проблему та поставлену ціль. Нам необхідно оперативно зібрати потрібну суму і купити транспортний засіб, аналог якого вже врятував сотні життів у зоні бойових дій. Інтенсивно ведеться робота щодо юридичної та офіційної сторін  співпраці з державними та іншими представниками – Міністерство оборони України, станції переливання  крові та  ін.

Метою такої ініціативи є розвиток та імплементація медицини катастроф та популяризація донорства крові та її компонентів в Україні. Активістами благодійного фонду прийнято рішeння про запуск національної медіа-кампанії, що включає в себе близько 300 носіїв зовнішньої реклами, ротацію соціальної реклами «Кровомобілю» на телебаченні та радіостанціях країни. На сьогодні ми отримали документ, що засвідчує статус соціальної реклами наших графічних, аудіо та відео матеріалів. Ми дуже вдячні українським засобам масової інформації, торгово-розважальним мережам за підтримку нашого проекту та висвітлення його в інформаційному просторі.

Джерело: Благодійний фонд «Клуб Дивосвіт».


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році