Як працювати з оновленим Простором

Так, це сталось – і ми раді вітати Вас на нашому Порталі :)

Мета у нас незмінна, максимально ефективно допомагати допомогти НУО для НУО, інформацією, налагодженням комунікацій, презентацією всього кращого, активного, прогромадського.

До Вашої уваги коротко і наочно про основні зміни у користуванні Порталом, нові можливості та спосіб взаємодії. Оскільки перший етап – це завжди пробація, тестування, ми вирішили робити це разом з Вами, оскільки й творимо Простір разом.

 

1

Що допоможе орієнтуватися – ПОШУК

Пошуковик Порталу –  розміщено на панелі верхнього меню (справа), він дозволить тепер більш оперативно знаходити релевантну інформацію. Хто працює з Порталом щодня, потребує оперативно даних  про певний аспект розвитку громадського сектору – оцінить :)

3

НАВІГАЦІЯ

Фільтраційні меню – за темами, регіонами, видами, формами тощо – у кожному розділі свої групи фільтрів, розташовані під основним меню Порталу

 

2

 

РЕЄСТРАЦІЯ І ДОДАВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ

Отже, для початку роботи з Порталом – щоб додавати свої новини, анонси, публікації, реєструвати організацію в Базі НУО, оголошувати вакансії тощо – Вам потрібно пройти нескладну реєстрацію. Після підтвердження пароля, Ви потрапляєте до своєї  Майстерні  – це Ваш профайл і сторінка управління. Тут можна змінювати свої налаштування, пароль, додавати фото та знаходити форми додавання інформації у відповідні розділи Порталу (Новини, Події, Конкурси, Бібліотека, профайли організацій до Бази НУО, вакансії Біржа праці). Будь-які питання, [email protected] – наш гарячий емейл.

Інтерфейс Майстерні (в народі – “адмінки”) не стане новим. Він дозволяє просто та інтуїтивно додавати інформацію, налаштовувати опції. Зареєстрований учасник Простору зможе додавати публікації, редагувати їх, змінювати, оптимізувати зміст та форму – узгоджуючи публікації з редактором Порталу. Тож порада – не поспішайте з кліком “Відправити на узгодження”, готуйте інформацію уважно, поступово (чернетка), робіть попередній перегляд. Це дозволить уникнути додаткових звернень до редакції Простору, про внесення правок, змін, уточнень опублікованого. Хоча, як ви знаєте, ми завжди оперативно реагуємо на такі запити-прохання.

 

5

 

Що потрібно знати?

1.Після реєстрації Ви маєте можливість додавати новини, анонси, конкурси, публікації, вакансії, профайли організацій для Бази НУО (не забуваймо добре перевіряти перед відправленням на узгодження)

2.Форми для додавання новини, анонсів тощо (редактор) дозволяє акцентувати важливі моменти публікації, дедлайни, прізвища, структурно подавати текст (але все в міру)

3. До своєї публікації Ви завантажуєте зображення через опцію “Задати головне зображення” (тільки якісне!).

4.Приєднати файл Ви можете, натиснувши опцію “Додати медіа” (під полем заголовку), завантажити та вставити його у потрібному місці в тексті публікації (у вигляді лінка).

Проставляйте категорії (теми, регіони), дедлайни, інші поля у формах додавання – все це працює на Вас.

Наприклад, додаємо публікацію до розділу Бібліотека – обираємо у лівому меню Майстерні  потрібний розділ, клікаєте Додати, працюєте з текстовими полями заголовка та опису, вибираєте тему, регіон, тиснете “Додати медіа” над полем заголовку, завантажуєте файл, фото, коли все так, як хотілось – надсилаєте на узгодження.

6

НОВИЙ КОНТЕНТ

Отже, завітавши на головну сторінку Порталу, Ви побачите вже традиційні розділи та нові, зокрема: У Фокусі, Колонки, Відео – що додадуть візуалізації та кращої навігації, структурують унікальний, авторський контент.

У ФОКУСІ

.. або тепер наш авторський контент отримує свій власний Простір

Хто вперше заходить на Портал, або мало працює з ним – можливо не знають, що у Громадського Простору є журналісти, оглядачі, дописувачі, кореспонденти – і ми творимо важливий прогромадський контент щодня. Тепер Ви знаєте де його шукати)

 

4

 

 ВІДЕО 

Для візуалізації, живого знайомства з тим, що потрапляє до нас у фокус – на Порталі створено окремий розділ Відео

 

7

БАЗА НУО +  МАПА

Один із ключових ресурсно-довідкових сервісів Громадського Простору, можна сказати і за весь третій сектор, База неурядових організацій України, отримала додаткову функціональність – можливість швидко шукати і знаходити партнерів, розуміти які активності відбувають у Вашому регіоні, які кооперації можливі для добробуту громад. Відповідальна особа, зареєстрована на Порталі, має можливість самостійно створити профайл своєї   організації, вказавши всю необхідну інформацію (в запропонованих обов’язкових полях форми додаванная). Фільтраційні меню Бази НУО працюють за 3 параметрами пошуку: за Видами роботи НУО (Збір пожертв, консультування, моніторинг..), Напрямками (тематика  – вибори, екологія, гендер..) та Регіоном.

9

 КОЛОНКИ

Простір експертів, який ми радо розділимо з людьми, кому цікаво і небайдуже долучатися своїм досвідом, часом, увагою до дійсно важливих тем. Охочі експерти, після ознайомлення з редакційною політикою Порталу та рекомендаціями ведення колонок, узгоджують/радяться з редакцією щодо тематики і мети своєї колонки, аби на виході  творився цікавий та корисний контент.

8

 

 КАЛЕНДАР ПОДІЙ

Аби зробити більш зручним процес пошуку подій, ми розробили інтерактивний Календар, де події подано у двох вкладках – класична табличка календаря поточного місяця, а також стрічка останній подій з можливістю шукати – за типом події (дискусії, конференції, тренінги – тощо), за датою. Крім того, є календарик пошуку всіх подій по даті.

11к

 

13

 

КОНКУРСИ

 

Пошук конкурсів та грантів на Порталі також покращено – через вкладки (нові та гарячі конкурси), а також унаочнено найбільш актуальні за кінцевою датою подання пропозиції – через Календарик дедлайнів конкурсних оголошень.

 

14

___________