Кияни змусили КМДА відмовитись від планів розширення Голосіївського проспекту

8 листопада 2016, міські активісти прийшли під КМДА, аби “вилікувати” столичних можновладців від вірусу “транспортної істерики”. Учасники акції були одягнені у медичні халати, мали лікарські засоби ...

unnamed (13)
Кияни змусили КМДА відмовитись від планів розширення Голосіївського проспекту

8 листопада 2016, міські активісти прийшли під КМДА, аби “вилікувати” столичних можновладців від вірусу “транспортної істерики”. Учасники акції були одягнені у медичні халати, мали лікарські засоби та ноші. Кияни вимагали від міських управлінців відмовитися від планів з розширення Голосіївського проспекту до 8 смуг безперервного руху. Під час проведення акції частина активістів разом з журналістами зайшли до приміщення міської адміністрації, аби оголосити свої вимоги київським чиновникам.

Під тиском громадськості до активістів вийшов керівник Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель, який повідомив присутніх про те, що в КМДА спростовують плани по розширенню дороги на Голосіївському проспекті до 8 смуг. Натомість рух на проспекті оптимізують та зроблять одностороннім, з контрсмугою для громадського транспорту, і це рішення напередодні акції протестували на транспортній моделі Києва.

“Ми, як громадськість, і надалі будемо контролювати дії міської влади, вимагати, щоб вони у своїх діях були послідовними, та дотримувалися задекларованої Нової транспортної політики міста Києва, в якій пріоритет є пішохід, велосипед та громадський транспорт. Ми підтримуватимемо рішення, направлені на розвиток безпечних та екологічних способів пересування містом та на розвиток Києва як європейської столиці”, – зазначає координаторка кампанії Екоцентру “Звільни смугу” Марія Сторчило.

“Заохочення жителів до користування велосипедом для повсякденних поїздок і розвиток громадського транспорту вирішує проблему перевантаженості доріг Києва. Натомість, створення в місті “магістралей неперервного руху” відлякує потенційних користувачів велосипеда. Високі швидкості на магістралях безперервного руху є причиною збільшення ДТП, як між авто, так і за участю пішоходів”, – додає Анастасія Макаренко, виконавчий директор Асоціації Велосипедистів Києва.

Нагадаємо, що 2 листопада на своїй сторінці Facebook заступник мера Києва Ілля Сагайдак оприлюднив плани з розширення Голосіївського проспекту до 8 смуг безперервного руху з підземними переходами. Таке рішення могло б призвести до збільшення кількості ДТП, погіршення якості повітря та збільшення кількості хворих на інфаркти, астму та рак легенів, збільшення автомобілепотоку та шумового забруднення в місті, ускладнення ситуації з паркуванням та можливого знищення частини території Національного природного парку “Голосіївський”.


Джерело: Національний екологічний центр України.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Триває конкурсний відбір кандидатів у члени Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу

Відкритий діалог заради розвитку: голови громад Миколаївщини окреслили спільні пріоритети з U-LEAD

"Українці без бар'єрів": коли театр руйнує стіни стереотипів!

Як тисяча доларів допомагає розвивати соціальні підприємства

«Майндфулнес кольору»: молодіжна ініціатива як точка опори для ментального здоров’я

Чому Мережі правового розвитку важливо посилити юридичні клініки