Чи задоволені ви якістю обслуговування в поліклініках Полтави?

Волонтери Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» провели соціологічне опитування:  «Чи задоволені ви якістю обслуговування в поліклініках Полтави?» ...

Додано:
socium.pl

29
Чи задоволені ви якістю обслуговування в поліклініках Полтави?

Волонтери Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» провели соціологічне опитування:  «Чи задоволені ви якістю обслуговування в поліклініках Полтави?»

Перший заступник директора Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» Андрій Олєйніков зазначив, що якість послуг – це один з найважливіших чинників успішної діяльності будь-якої установи.

Андрій Володимирович повідомив, що в даному опитуванні взяли участь 400 пересічних громадян міста Полтави, віком від 20 до 60 років, які відповіли на зазначені запитання та висловили своє бачення щодо порушених питань.

Результати опитування:

На запитання: «Ви задоволені якістю обслуговування в поліклініках Полтави?»

  • Ні, не задоволені – 387;
  • Задоволені – 13.

На запитання: «Що потрібно зробити, для підвищення якості та ефективності роботи поліклінік міста?»

  • Збільшити фінансування – 39;
  • Заміна керівництва поліклінік та керівного складу управління охорони здоров’я міськвиконкому – 361.

Також, полтавці розповіли, що саме їм не подобається в роботі міських поліклінік:

  • постійні черги;
  • пропозиції медичного персоналу щодо перерахування коштів в благодійні фонди;
  • внутрішній ремонт та відсутність необхідного обладнання;
  • зневажливе ставлення до пацієнтів;
  • професіоналізм медичного персоналу;
  • виписування дороговартісних рецептів ліків з подальшим направленням в аптеку;
  • неможливість відвідати поліклініку в зручний для себе час та ін.

Під час проведення соціологічного опитування, респондентам було роз’яснено, що таке «Система управління якістю» і що керівництво управління охорони здоров’я міськвиконкому є незмінним понад 12 років. І скільки ще так тривати буде, невідомо.

Просто перебувати на посаді – це не ефективна робота, за такий термін, можно було багато разів налагодити «Систему управління якістю» у поліклініках, послугами яких користуються громадяни нашого міста, різного віку, статі, соціального статусу. Як таким можна нехтувати та нерозуміти цього, якщо це стосується здоров’я та життя людей! Ця система має бути в кожному закладі охорони здоров’я міста! Вона ліквідує всі недоліки роботи поліклінік, для цього лише потрібно створити її та впровадити!


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Празька Декларація 11-ти міністрів, відповідальних за політику згуртованості

Eксперти U-LEAD допомагають громадам проводити безпечну внутрішню комунікацію

ZDOROVI запускають проєкт ментальної підтримки для медичних працівників з південно-східного регіону

На Кіровоградщині стартувала навчальна поїздка для представників громад Миколаївщини та Херсонщини

У Києві відбувся перший EuroSummit громадських організацій

Нові можливості проєкту центру АХАЛАР з посилення ментального здоров'я для лідерів НДО та "хелперів"