Тендер на закупівлю послуг монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації

Зафіксувати у Google календарі!


Слайд1
Тендер на закупівлю послуг монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації

№ RFP 2025-731 від 23 грудня 2025 року

Запрошення до участі у процесі закупівлі

на укладання договору надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації у с. Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., в межах проєкту Гуманітарного фонду для України «Евакуація, надання допомоги, доступ до сервісів та підтримка місць тимчасового проживання»

(код фінансування CBPF-UKR-25-S-NGO-34771)

Дата та час закриття: 29 грудня 2025 року – 16:00 год.

ВАЖЛИВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЕТИЧНУ ПОВЕДІНКУ

Ні за яких обставин постачальник не повинен платити ГО «Проліска» або співробітнику ГО «Проліска» за подання пропозиції або за укладання Договору. До переліку належать будь-які подарунки, послуги, гостинність, тощо для співробітників. Зверніть увагу, що ГО «Проліска» радить своїм постачальникам не пропонувати співробітникам ГО «Проліска» жодних подарунків, послуг, гостинності тощо. Пам’ятайте, що в разі здійснення виплати або надання подарунків або послуг, буде негайне припинення дії Договору з постачальником, і постачальник буде дискваліфікований з усіх майбутніх процедур закупівель ГО «Проліска». Радимо ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників ГО «Проліска», зокрема його статтями 18-21 про етичну поведінку.

ВАЖЛИВО: Фактом подання тендерної пропозиції Учасник підтверджує свою відповідність Кодексу поведінки постачальників ГО «Проліска».

Передмова про ГО «Проліска»

Громадська організація «Проліска» – некомерційна, неполітична гуманітарна організація, що з 2014 року надає всебічну допомогу та захист населенню, що постраждало від збройного конфлікту в Україні.

Більш детальну інформацію про ГО «Проліска» можна знайти на веб-сайті: https://proliska.org/.

  1. Потреби

ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію щодо закупівлі послуг з з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації у с. Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., в межах проєкту Гуманітарного фонду для України «Евакуація, надання допомоги, доступ до сервісів та підтримка місць тимчасового проживання» (код фінансування CBPF-UKR-25-S-NGO-34771).

ВАЖЛИВО:

Детальні технічні характеристики надання послуг описані в Додатку А до цього документа.

  1. Мета закупівлі

Вибір постачальників, що забезпечать надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації у с. Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з метою покращення умов перебування внутрішньо переміщених осіб похилого віку та з інвалідністю, що потребують стаціонарного догляду, в межах проєкту Гуманітарного фонду для України «Евакуація, надання допомоги, доступ до сервісів та підтримка місць тимчасового проживання» (код фінансування CBPF-UKR-25-S-NGO-34771).

ЛОТ 1. Послуга монтажу системи блискавкозахисту в закладі стаціонарного догляду за адресою вул. Шумна, буд. 4, с. Шишлівці, Ужгородського району, Закарпатської області;

ЛОТ 2. Послуга монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи передачі тривожних сповіщень в закладі стаціонарного догляду за адресою вул. Шумна, буд. 4, с. Шишлівці, Ужгородського району, Закарпатської області;

ЛОТ 3. Послуга монтажу системи блискавкозахисту в закладі стаціонарного догляду за адресою вул. Ужгородська, буд. 1, с. Батфа, Ужгородського району, Закарпатської області;

ЛОТ 4. Послуга монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи передачі тривожних сповіщень в закладі стаціонарного догляду за адресою вул. Ужгородська, буд. 1, с. Батфа, Ужгородського району, Закарпатської області;

  1. Загальні умови закупівлі
  • Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня.
  • Учасник тендеру визначає вартість послуг, з урахуванням матеріалів та усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші). До розрахунку вартості входить надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації, в закладах стаціонарного догляду у с. Шишлівці та с. Батфа, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця за Лотом (Лотами) в повному обсязі, в тому числі витрати на залучення третіх осіб до виконання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с. Шишлівці та с. Батфа, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця. При складанні загальної вартості пропозиції учасник включає кошти на покриття ризику, які слугуватимуть джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних зі збільшенням вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, непередбачених видів робіт на стадії обстеження та виявлення дефектів. Не врахована Учасником тендеру вартість окремих послуг не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній вартості фінансової пропозиції.
  • Умови оплати: безготівкова форма.
  • Фактом надання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження своєї оголошеної ціни до кінця дії договору надання послуг, а саме – до 01.2026р.
  • Граничний строк надання послуг: до 20 календарних днів з дати укладання договору надання послуг.
  • З огляду на специфіку закупівлі, ГО «Проліска» розглядає умови закупівлі з передоплатою 70%.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Відповідно до Закону №1618 з 01.01.2022 року внесені зміни до ст. 13 Закону №1207, яким передбачається, що здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами-підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їх податкової адреси на іншу територію України. Учасники які не підпадають під дані вимоги будуть – дискваліфіковані.

Прохання враховувати, що Замовникам забороняється здійснювати  закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян РФ/РБ (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства РФ/РБ; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є РФ/РБ, громадянин РФ/РБ (крім тих, що проживають на території

України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства РФ/РБ, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з РФ/РБ.

ВАЖЛИВО:

Наполегливо рекомендовано уважно ознайомитися з цим документом «Запрошення до участі у процесі закупівлі» та додатками до нього. Недотримання процедур, зазначених у цьому документі, може призвести до дискваліфікації учасників тендеру з процесу оцінки тендерних пропозицій.

Зауважуємо: цей документ не є пропозицією на укладання Договору з Вашою компанією. Зверніть увагу: ГО «Проліска» залишає за собою право зменшити кількість та об’єм послуг, визначених у Додатках А та В до цього Запрошення, на момент укладання договорів про надання послуг, в залежності від зміни потреб та фінансування.

  1. Інформація про закупівлю:

4.1. Документи до запрошення до участі у процесі закупівлі

Наступні додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у процесі закупівлі:

Додаток А: Форма технічної пропозиції;

Додаток В: Форма фінансової пропозиції;

Додаток С: Реєстраційна форма постачальника;

Кодекс поведінки постачальників Громадської організації “Проліска”.

4.2. Підтвердження отримання запрошення до участі у процесі закупівлі

Будемо вдячні, якщо Ви повідомите нас про отримання цього Запрошення до участі у процесі закупівлі зворотнім електронним листом на адресу: [email protected] з наступною інформацією:

  • Ваше підтвердження про отримання цього Запрошення до участі у процесі закупівлі;
  • чи подаватимете ви тендерну пропозицію;
  • джерело отримання інформації щодо оголошеного тендеру (наприклад, електронний лист, веб-сторінка ГО «Проліска», офіційна сторінка ГО «Проліска», на Facebook, тощо)

4.3. Запити та роз’яснення умов закупівлі

Потенційні учасники тендеру зобов’язані подавати будь-який запит щодо роз’яснення цього Запрошення до участі у процесі закупівлі виключно на електронну адресу: [email protected].

Кінцевий термін надходження запитів – 26.12.2025 року до 16:00.

ГО «Проліска» на свій розсуд може надіслати будь-яку відповідь на конкретне запитання всім іншим запрошеним учасникам тендеру одночасно.

ВАЖЛИВО:

Прохання звернути увагу, що тендерні пропозиції не повинні надсилатися на електронну адресу, вказану вище (тобто на ту, яка запропонована для надсилання запитів щодо роз’яснення умов тендеру). Недотримання цієї вимоги може стати причиною дискваліфікації компанії з подальшої оцінки тендерної пропозиції.

4.4. Тендерна пропозиція 

Ваша тендерна пропозиція повинна бути читабельною та підготовлена українською мовою. Будь ласка, надішліть свою тендерну пропозицію, використовуючи надані Додатки (А, B, C). Тендерні пропозиції, що не відповідають зазначеним форматам, можуть бути не прийнятими до розгляду.

ВАЖЛИВО:

Включення тендерної пропозиції до будь-якої кореспонденції, крім електронної адреси подання, призведе до дискваліфікації учасника тендеру. Будь ласка, надішліть свою тендерну пропозицію безпосередньо на електронну адресу: [email protected]

Ваша тендерна пропозиція повинна містити наступні два комплекти документів, які потрібно надіслати окремими електронними листами:

1. Технічна пропозиція:

  • належним чином заповнений Додаток А «Технічна пропозиція»;
  • належним чином заповнений Додаток С «Реєстраційна форма постачальника»;
  • будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру.
  • належним чином заповнений Додаток В «Форма фінансової пропозиції».

2. Фінансова пропозиція

4.4.1. Зміст технічної пропозиції

ВАЖЛИВО:

Жодна інформація про ціни не повинна бути включена в Технічну пропозицію. Невиконання цієї вимоги призведе до дискваліфікації учасника тендеру. Технічна пропозиція повинна містити всю необхідну інформацію.

Детальний опис технічних характеристик послуг, який потребує ГО «Проліска», можна знайти в Додатку А.

У вашій технічній пропозиції має бути чітко зазначено, чи ці послуги, які ви пропонуєте, повністю відповідають зазначеним технічним характеристикам. Необхідно чітко вказати та розкрити будь-які розбіжності із зазначеними технічними характеристиками.

ВАЖЛИВО:

Учасник закупівлі у своїй технічній пропозиції – Додатку А – може подати одне чи декілька найменувань послуг відповідно до технічних вимог за однією позицією, зазначивши назву та технічні характеристики кожного з них.

Зверніть увагу! Зміна характеру надання послуг після укладання відповідних договорів не буде можливою!

Детальний опис технічних характеристик для надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця, який потребує ГО «Проліска», можна знайти в Додатку А.

У Вашій технічній пропозиції має бути чітко зазначено Ваша спроможність надати послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с. Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця в повному обсязі відповідно до технічних вимог, які визначені у Додатку А. Необхідно чітко вказати згоден/не згоден на виконання робіт зі свого матеріалу, які необхідні для надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця за Лотом (Лотами).

Додаткова інформація (суттєві документи), які учасник повинен надати у складі своєї Технічної пропозиції:

Реєстраційні документи:

1) копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку;

2) копії документів, які підтверджують наявність всіх необхідних ліцензій, дозволів, відкриті коди КВЕД для надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця в повному обсязі за Лотом (Лотами) відповідно до вимог чинного законодавства України.

Довідка про відкриття банківського рахунку.

Копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника, завірена у встановленому порядку.

Досвід виконання аналогічних договорів: учасник надає інформацію щодо замовлень з подібними вимогами та рекомендаційні листи від клієнтів (за наявності). Кількість і опис подібних послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця, які були задовільно завершені протягом останніх 2 років. Будь ласка, додайте не більше 2-х проектів.

Наявність матеріально-технічної бази: учасник надає інформацію про наявність матеріально-технічної бази для надання послуг за Лотом (Лотами) в повному обсязі.

Наявність достатньої кількості персоналу, включаючи їх досвід, який зможе виконувати повний комплекс робіт з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с. Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця та управління технічним забезпеченням  – з урахуванням обсягу робіт: учасник надає у складі своєї пропозиції інформацію про наявність достатньої кількості  персоналу, включаючи їх досвід, який зможе виконувати повний комплекс робіт з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації  в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця та управління технічним забезпеченням  – з урахуванням обсягу робіт з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця до якої включено інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: кількість таких працівників, інформацію про стаж їх роботи для надання послуг в повному обсязі за Лотом (Лотами), вказаних у додатку А до цього Запрошення.

Інформаційна довідка: у складі своєї технічної пропозиції учасник надає в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) інформаційну довідку про обов’язок учасника дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт що необхідні для надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця в повному обсязі за Лотом (Лотами).

Гарантійний лист: у складі своєї технічної пропозиції учасник надає в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) гарантійний лист, яким учасник гарантує якість наданих послуг і можливість експлуатації об’єкта надання послуг протягом гарантійного терміну, який становить не менше 12 місяців  з моменту прийняття Замовником наданих послуг.

Додаток С «Реєстраційна форма постачальника»: ви повинні заповнити, підписати та подати разом із своєю Технічною пропозицією Додаток С «Реєстраційна форма постачальника».

Кодекс поведінки постачальників Громадської організації «Проліска»: фактом подання своєї пропозиції, Ви підтверджуєте, що ознайомлені та погоджуєтесь з Кодексом поведінки постачальників Громадської організації «Проліска».

4.4.2. Зміст фінансової пропозиції

Ваша окрема Фінансова пропозиція повинна містити пропозицію в одній валюті – гривня. У випадку, якщо Ваша компанія буде обрана для подальшої співпраці, оплата здійснюватиметься в гривнях.

Фінансова пропозиція повинна охоплювати вартість всіх послуг, які будуть надані, будь-які інші пов’язані з цим витрати, які можуть виникнути (ціна «все включено»).

Фінансова пропозиція повинна охоплювати вартість послуг та матеріалів в повному обсязі, які будуть надані, в тому числі: з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші). До розрахунку вартості входить надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця за Лотом (Лотами) в повному обсязі, в тому числі витрати на залучення третіх осіб до виконання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с. Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця. При складанні загальної вартості пропозиції учасник включає кошти на покриття ризику, які слугуватимуть джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних зі збільшенням вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, непередбачених видів робіт на стадії обстеження та виявлення дефектів. Не врахована Учасником тендеру вартість окремих послуг не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній вартості фінансової пропозиції.

Фінансова пропозиція повинна бути подана відповідно до Додатка B «Форми фінансової пропозиції». Тендерні пропозиції, які мають іншу структуру фінансової пропозиції, можуть не прийматися.

Учасник процедури закупівлі у складі своєї Фінансової пропозиції повинен надати Договірну ціну за Лотом (Лотами), відповідно до Додатка А до цього Запрошення.

Ціноутворення, що зазначене в Тендерній пропозиції повинно залишатися чинним протягом періоду проведення тендеру та терміну дії Договору.

Фактом подання своєї Фінансової пропозиції учасник підтверджує факт повного та остаточного розрахунку загальної вартості послуг відповідно до чинного законодавства і включає в себе всі витрати.

4.5. Подання тендерних пропозицій

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані електронною поштою лише на наступну електронну адресу: [email protected].

Зверніть увагу: учасник закупівлі може подати свою тендерну пропозицію як за всією закупівлею, так і за окремим її Лотом.

Всі Додатки до тендерної пропозиції (Додаток А, Додаток В, Додаток С) повинні бути у PDF форматі, підписані та завірені печаткою (за її використання). Копії документів у форматі PDF можуть, як доповнення, бути подані у Excel форматі (Додатки A та B).

Технічна та Фінансова пропозиції повинні бути чітко розділені – надіслані окремими листами і жодна фінансова інформація (включаючи вартість послуг) не повинна бути зазначена в Технічній пропозиції. Невиконання цієї вимоги призведе до дискваліфікації.

Кінцевий термін подання Тендерної пропозиції: 29 грудня 2025 року, 16:00 год.

ВАЖЛИВО:

Будь-яку тендерну пропозицію, отриману після 29 грудня 2025 року або надіслану на іншу електронну адресу ГО «Проліска», буде відхилено. ГО «Проліска» може, на свій розсуд, продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це одночасно всіх потенційних учасників тендеру на доступних інформаційних ресурсах (веб-сторінка ГО «Проліска», сторінка у соціальній мережі Facebook, тощо).

Будь ласка, зазначте у полі теми повідомлення наступну інформацію:

  • RFP 2025-731;
  • назву своєї компанії з назвою додатку;
  • кількість надісланих повідомлень (наприклад: 1/3, 2/3, 3/3).
  • вказати чи це технічна / фінансова пропозиція

Наприклад:

  • RFP 2025-731 Компанія XXX Технічна пропозиція (електронний лист 1 з 3);
  • RFP 2025-731 Компанія XXX Фінансова пропозиція (електронний лист 2 з 2).

Також учасники можуть надати свої тендерні пропозиції на паперовому носії, скориставшись послугами Укрпошти, Нової Пошти, кур`єрської доставки, або доставити конверт самостійно, опустивши його у поштову скриньку, розміщену при вході офісу ГО «Проліска», за адресою:

89421, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

На конвертах має бути чітко зазначена назва тендера, його номер та адресат, що зазначено нижче:

ОСОБІ, ВІДПОВІДАЛЬНІЙ ЗА ВІДКРИТТЯ КОНВЕРТІВ З ТЕНДЕРНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ/ПРОПОЗИЦІЯМИ, RFP 2025-731

ГО «Проліска»

89421, Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

Конверт повинен містити два внутрішніх конверти, як описано нижче:

на обох конвертах вказуються назва та адреса Вашої компанії. Перший конверт має бути позначений «Технічна пропозиція» та містити заповнений Додаток А, Додаток С, та іншу додаткову інформацію. Другий конверт має бути позначений «Фінансова пропозиція» і містити заповнений Додаток B. Всі Додатки мають бути підписані та скріплені печаткою (у разі наявності).

Тендерні пропозиції на паперовому носії, подані будь-яким іншим чином, не приймаються.

ВАЖЛИВО:

Технічну та Фінансову пропозиції необхідно надіслати в окремих листах (конвертах). Невиконання цієї вимоги призведе до дискваліфікації учасника тендеру. У Технічну пропозицію не слід включати фінансову інформацію (ціни, вартість, тощо). Невиконання цієї вимоги стане причиною дискваліфікації учасника тендеру.

4.6. Прийняття тендерних пропозиції:

ГО «Проліска», за наявності обґрунтовано виняткових обставин, може продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це всіх учасників тендеру у письмовій формі. Продовження терміну може супроводжуватися зміною тендерної документації, підготовленої ГО «Проліска» за власною ініціативою або у відповідь на роз’яснення, надіслані потенційним постачальником.

ГО «Проліска» залишає за собою право прийняти або скасувати весь тендер, або за окремим лотом на будь-якому етапі проведення процедури закупівлі.

Зверніть увагу, що  ГО «Проліска» не зобов’язана обрати будь-яку з компаній, які подають тендерні пропозиції, й у жодному разі не бере на себе зобов’язання щодо вибору компанії, яка пропонує найнижчу ціну. Крім того, Договір буде укладений з учасником тендеру, пропозиція якого вважатиметься такою, що найбільш відповідає потребам, а також загальним принципам ГО «Проліска», зокрема економії та ефективності й найкращого співвідношення ціни і якості.

4.7. Оцінка тендерної пропозиції

Кожна тендерна пропозиція буде розглянута окремо та незалежно. Учасники тендеру подають тендерну пропозицію для участі в тендері та використовують всі надані форми додатків. Посилання на попередні або поточні пропозиції не розглядаються. Наявність раніше підписаних Договорів з ГО «Проліска» не розглядається як перевага чи гарантія для ухвалення майбутніх рішень щодо вибору переможця тендеру.

Для вибору переможця тендеру, ГО «Проліска» встановила критерії оцінки, якими регулюється вибір отриманих тендерних пропозицій. Оцінка проводиться Технічної та Фінансової пропозицій згідно з бальної системи. Фінальний бал тендерної пропозиції буде складатися з суми балів Технічної та Фінансової пропозицій. Відсотковий розподіл питомої ваги Технічної та Фінансова пропозицій складає 60% та 40% відповідно.

4.7.1. Реєстрація постачальників

Потенційні постачальники будуть додані до Бази даних постачальників ГО «Проліска» після вивчення їхньої спроможності виконати умови тендеру на основі поданих ними документів у складі тендерної пропозиції.

Після цього, на пізнішому етапі проводитиметься оцінка ефективності як постачальника, зокрема щодо:

  • Відповідності надання послуг вимогам ГО «Проліска»;
  • здатності оперативно реагувати на потреби ГО «Проліска»;
  • своєчасність виконання послуг;
  • надійності послуг.

4.7.2. Оцінка технічної частини тендерних пропозицій:

Усі тендерні пропозиції від потенційних постачальників будуть оцінені на основі наведених критеріїв оцінки, що зазначені в Додатку А «Форма технічної пропозиції», які оцінюватимуться за принципом «ТАК/НІ», «ЗГОДЕН/НЕ ЗГОДЕН».  Пропозиції, які не відповідають обов’язковим вимогам не будуть допущені до подальшого оцінювання.

Технічна пропозиція оцінюватиметься з використанням, зокрема, наступних критеріїв і розподілу відсотків: 60% від загальної оцінки 100 балів. Оцінювання буде проводитись за бальною системою, крім того, встановлено обов’язкові вимоги для учасників тендеру, які оцінюватимуться за принципом ТАК/НІ. Технічні пропозиції, які не відповідають обов’язковим вимогам не будуть допущені до подальшого оцінювання. У випадку, якщо хоч одна обов’язкова вимога не виконана, пропозиція буде відхилена від подальшого оцінювання. Неповна інформація або відсутність підтверджуючих документів стосовно будь якої з обов’язкових вимог може стати причиною визнання невиконання вимоги тендеру.

Бали за технічну оцінку будуть нараховані за наступними критеріями:

№ з/п

Критерії оцінювання

Максимально можливий бал

Механізм підрахунку балів

1

Учасник надає свою згоду виконати послуги в повному обсязі, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища

 

 

        10

0 балів – учасник не підтвердив свою спроможність; 10 балів учасник підтвердив свою спроможність;

2

Досвід роботи виконання ремонтних робіт зі свого матеріалу (роки)

 

 

 

 

 

       10

максимальна кількість балів (10) буде присвоєна пропозиції з найбільшим досвідом роботи, за результатами порівняння з іншими пропозиціями, всім іншим пропозиціям буде присвоєно бали у зворотній пропорції до найбільшого досвіду роботи.

3

Строк у який учасник спроможний виконати послуги ремонтних робіт зі свого матеріалу в повному обсязі за Лотом та здати готовий об’єкт

 

 

 

 

 

 

       20

максимальна кількість балів (20) буде присвоєна пропозиції з найкоротшим строком виконання робіт, за результатами порівняння з іншими пропозиціями, всім іншим пропозиціям буде присвоєно бали у зворотній пропорції до найкоротшого строку виконання робіт.

4

Наявність достатньої матеріально-технічної бази та можливість додаткового залучення необхідних засобів для надання послуг ремонтних робіт зі свого матеріалу за Лотом в повному обсязі

 

 

        10

0 балів – учасник не підтвердив свою спроможність; 10 балів учасник підтвердив свою спроможність;

 

5

 

Попередній досвід реалізації подібних проєктів на замовлення громадських/міжнародних/державних організацій (назви організацій)

 

 

 

        20

0 балів – у учасника відсутній такий досвід; 20 балів – учасник має подібний досвід із 3 або більше організаціями;

 

6

Кількість та кваліфікація персоналу, який буде залучено до виконання робіт

 

       10

0 балів – 2 особи без досвіду; 10 балів – 4+ осіб з досвідом;

7

Перелік і контакти 2-х організацій, яким було надано послуги протягом останніх 2-х років

 

 

       10

0 балів – учасник не надав контакти жодної організації; 10 балів учасник надав контакти 2 і більше організацій;

8

Учасник підтверджує свою спроможність забезпечити безпечне та належне зберігання будівельних матеріалів в ході надання послуг в повному обсязі.

 

 

       10

0 балів – учасник не підтвердив свою спроможність; 10 балів учасник підтвердив свою спроможність;

Максимально можливий бал відповідності вимогам: 100 балів.

Мінімальний прохідний бал (80%): 80 балів.

Якщо Технічна пропозиція отримала менш ніж мінімальний прохідний бал, вона буде вважатися такою, що є технічно несумісною та буде відхилена від подальшої оцінки.

Загальний бал за Технічною пропозицією розраховуватимуться за наступною формулою:

Загальний бал за Технічною пропозицією = [набрана кількість балів] х [0,6 (Технічний компонент 60%)]

4.7.3. Оцінка фінансової частини тендерних пропозицій:

Фінансова пропозиція буде відкрита та оцінена тільки у тих тендерних пропозиціях, які пройдуть оцінку Технічної пропозицій.

За Фінансовою пропозицією застосовуватиметься розподіл відсотків: 40% від загальної кількості балів.

Фінансова пропозиція буде оцінюватися за наступним принципом:

  • максимальна кількість балів (40) буде присвоєна найнижчій ціновій пропозиції, за результатами порівняння з іншими ціновими пропозиціями.
  • всім іншим Фінансовим пропозиціям буде присвоєно бали у зворотній пропорції до найнижчої ціни за формулою:

Кількість балів за Фінансовою пропозицією = [40 (загальний фінансовий компонент 40%)] х [найнижча ціна] / [інша ціна]

За результатами оцінки Фінансових пропозицій, буде визначено переможця тендеру.

Переможець тендеру та інші учасники тендеру будуть повідомлені про результати тендеру.

4.8. Укладання договору

ГО «Проліска» може укласти Договір з одним або декількома учасникам тендеру. ГО «Проліска» залишає за собою право відтермінувати підписання Договору з переможцем (-цями) тендеру на невизначений термін після оголошення результатів тендеру. Після укладення Договору, будь-яка сторона може розірвати Договір тільки через 10 робочих днів з дати повідомлення іншої сторони в письмовій формі або електронною поштою.

4.9. Валюта

Оплата за надання послуг з монтажу системи блискавкозахисту та системи пожежної сигналізації в закладах стаціонарного догляду у с.Шишлівці та с. Бафта, Ужгородського району, Закарпатської обл., з матеріалу виконавця за Договором, укладеним за результатами цього тендеру, буде оформлено у національній валюті України – гривня. З огляду на специфіку закупівлі, ГО «Проліска» розглядає умови закупівлі з передоплатою 70%. Оплата здійснюватиметься згідно із загальними умовами договорів ГО «Проліска» у національній валюті України – гривня.

Необхідні документи до участі у закупівлі:

Запрошення RFP 2025-731

Dodatok-A-Tekhnichna-propozytsiia-RFP-2025-731

Dodatok-B-Finansova-propozytsiia-RFP-2025-731

Додаток_С_Реєстраційна_форма_постачальника_RFP_2025_731

Кодекс поведінки постачальників ГО Проліска

Посилання на тендер

Чекаємо на Ваші пропозиції!

Дякуємо за участь!  


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з евакуації населення

Тендер на постачання комплектів для випускниць кар’єрних курсів кар’єрних хабів «ВОНА»

Тендер на закупівлю закупівлю станції/комплекту резервного живлення

Запит на пропозицію щодо надання менторських послуг для тренінгу «Роль фахівців з медсестринства в мультидисциплінарній реабілітаційній команді»

Тендер на закупівлю послуг оренди офісних приміщень

Запит цінових пропозицій на постачання (2 лоти): офісне та мультимедійне обладнання, зарядні станції