Менеджер/ка з адміністративної діяльності
Право на захист (Фонд) – провідна правозахисна громадська організація, яка комплексно працює над вирішенням проблем міграції, її причин та наслідків – шукає кандидата на посаду Старшого фахівця(Менеджера) з адміністративної діяльності
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОСАДУ
Менеджер з адміністративної діяльності підпорядковується Керівнику адміністративного відділу та тісно співпрацює з командою фінансово-адміністративного відділу Фонду.
ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
- Організація функціонування офісу та забезпечення комфортних умов роботи співробітників( пошта, канцелярія, вода, кавомашина, техніка тощо);
- Координація роботи клінингу, технічного обслуговування, охорони, транспортних та сервісних підрядників;
- Забезпечення справного стану офісного обладнання (принтери, техніка, меблі) та своєчасного ремонту/замін;
- Ведення графіка використання офісних приміщень, переговорних кімнат;
- Адміністративна підтримка команди (замовлення таксі тощо);
- Ведення обліку матеріальних цінностей, обладнання, меблів;
- Співпраця з постачальниками, підрядниками, укладання договорів (за потреби);
- Підтримка в актуальному стані баз даних і контактів підрядників;
- Взаємодія з бухгалтерією щодо рахунків, актів, оплат;
- Взаємодія з іншими відділами — HR, IT, фінансовим, адміністративним;
- Бронювання переговорних кімнат; координація роботи кур’єрів;
- Організація та ведення складу, руху товарів, інвентаризацій;
- Прийом, списання, передача, повернення майна;
- Оформлення заявок на доступи, пропуски, ключі, робоче місце;
- Забезпечення контролю залишків, достатнього запасу, планування закупівель;
- Комунікація зі співробітниками щодо потреб та технічних питань;
- Підготовка актів, накладних, заявок, інвентаризаційних звітів;
- Заповнення і підтримка актуальних таблиць по МТЗ, закупівлях, складу;
- Будь-яка інша відповідальність, яка вважається необхідною або делегована керівником для забезпечення рівня обслуговування, який вимагається Фондом та/або донором.
ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ
- Вища освіта в галузі менеджменту, адміністрування або іншій відповідній галузі і щонайменше один рік відповідного досвіду роботи, бажано в секторі НУО;
- Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року;
- Гарні комунікативні, організаційні навички;
- Здатність і готовність навчатися;
- Здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завдань;
- Відмінні навички роботи з Microsoft Office;
- Вільне володіння українською, знання англійської мови буде перевагою;
- Гнучкість та відповідальність;
- Розуміння та дотримання Кодексу поведінки та інших політик Фонду.
МИ ПРОПОНУЄМО
Фонд пропонує успішному кандидату:
- Контракт до 30 грудня 2026 року з можливістю продовження, що залежатиме від виконання завдань та подальшого фінансування;
- Можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
- Наставництво;
- Дружня та енергійна команда.
ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ
Надсилайте резюме на адресу [email protected] з назвою “Менеджер з адміністративної діяльності_ Київ”. Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були відібрані для співбесіди. Без телефонних дзвінків, будь-ласка.
ДАТА ЗАВЕРШЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК
19 грудня 2025 року. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право дострокового завершення конкурсу.

