Закупівля послуг консультанта/ки з розробки та впровадження навчальних програм для вчителів
В рамках проєкту «Підтримка безпечної, інклюзивної та якісної освіти дітей, постраждалих від збройного конфлікту у Чернігівській, Харківській та Полтавській областях», що реалізується у партнерстві між ГС «Освіторія» та Finn Church Aid Foundation (FCA) оголошується тендер на закупівлю послуг консультанта/ки з розробки та впровадження навчальних програм для вчителів.
Пропозиції до участі в тендері на закупівлю послуг консультанта/ки з розробки та впровадження навчальних програм для вчителів просимо вас надсилати на електронну пошту [email protected] із темою листа «PR-UKR-13: Послуги консультанта/ки з розробки та впровадження навчальних програм для вчителів» не пізніше 17 грудня 2025 року, 23:59 (за київським часом).
Просимо вас детально ознайомити з Запрошення до участі в тендері FCA_PR-UKR-13_Teacher Development Programs Consultant.
В рамках реалізації проєкту передбачена залученість 1 спеціаліста/ки, залученість – 60% (в рамках поставлених завдань), гнучкий формат співпраці (виконавець самостійно організовує місце і спосіб виконання завдань, за потреби може виконувати їх у приміщенні замовника (м. Київ) або дистанційно).
Терміни надання послуг: до червня 2027 року (з 1 січня 2026 року).
Опис послуг та завдань, що підлягають виконанню:
Стратегічний супровід розробки навчальних програм
- Визначення освітньої логіки й концептуальних основ catch-up learning (remedial, accelerated, integrated learning).
- Формування стратегічних рамок для Programme methodologists під час розробки курикулумів і модулів.
- Надання експертних рекомендацій щодо структури та педагогічних підходів, які забезпечують ефективне надолуження освітніх втрат.
- Забезпечення відповідності всіх програм міжнародним стандартам.
Практична експертиза та впровадження навчальних програм для вчителів
- Надання рекомендацій щодо адаптації тренінгових матеріалів до реальних умов роботи шкіл.
- Оцінка застосовності педагогічних інтервенцій у повсякденній практиці вчителів.
- Консультування методистів і тренерів щодо оптимальних форматів навчання (онлайн, офлайн, змішане).
- Підтримка регіональних тренерів у впровадженні тренінгових програм.
- Участь у розробці рекомендацій щодо покращення навчальних модулів з позиції практичного застосування.
Консультування щодо впровадження програм у школах
- Надання рекомендацій щодо моделей організації catch-up занять у школах.
- Визначення принципів менторського супроводу та підтримки вчителів.
- Консалтинг щодо стійкості та масштабованості програм на рівні закладів освіти.
Робота з даними та доказовістю
- Спільний аналіз тенденцій pre-/post-тестування та якісних даних (разом із MEAL officer).
- Формування стратегічних висновків і рекомендацій щодо вдосконалення навчальних програм.
- Інтерпретація даних для управлінських рішень.
Участь у фокус-групах, експертних сесіях і внутрішніх консультаціях
- Участь у фокус-групах з експертами, керівниками шкіл, методистами, тренерами.
- Підготовка експертних висновків із рекомендаціями.
- Консультації для Project Manager та Programme Methodologists щодо управлінських рішень, підходів до формування тренерських команд, структури навчальних програм для педагогів та забезпечення їх практичної реалізації.
- Підтримка у визначенні оптимальних форматів навчання та ролей учасників (вчителів, тренерів, методистів).
- Супровід налагодження ефективної взаємодії між командами тренерів, методистів і школами – фокус на управлінські процеси, логістику та комунікацію.
Адаптація міжнародних практик
- Підготовка оглядів міжнародних моделей і рішень у сфері catch-up learning та підтримки вчителів.
- Рекомендації щодо управлінської адаптації моделей до українського контексту (як організовувати командну роботу, як структурувати навчальні цикли, як забезпечувати сталість змін).
- Забезпечення відповідності підходів сучасним доказовим практикам та педагогічним стандартам.
- Експертна підтримка у формуванні та управлінні командою.
Вимоги до кандидата/ки:
- Вища освіта у сфері педагогіки, освітнього менеджменту, психології, соціальних наук, публічного управління, гуманітарних наук або суміжних галузях (може бути підходящою й освіта з інших галузей за умови релевантного управлінського досвіду у сфері розвитку вчителів чи освітніх проєктів).
- Від 5 років досвіду у сфері управління освітніми програмами, EdTech або громадському секторі (програми в освіті).
- Сильні управлінські та менеджерські компетентності: досвід координації команд, управління освітніми процесами, взаємодії зі стейкхолдерами та забезпечення якості виконання робіт.
- Вільне володіння сучасними методиками навчання, компетентнісним підходом, інклюзивною освітою.
- Розуміння remedial/accelerated/in-school tutoring підходів.
- Вміння аналізувати освітні дані та формувати висновки.
- Високий рівень письмової експертизи та аналітичного мислення.
- Англійська (upper-intermediate або вище).
Документи, які подає підрядник/ця:
- Заповнена та підписана Технічна пропозиція (Додаток 1).
- Заповнена та підписана Фінансова пропозиція (Додаток 2).
- Копія Виписки/Витягу з ЄДР або Лист-готовність зареєструвати ФОП.
- Копія Свідоцтва платника єдиного податку або Лист-готовність зареєструвати ФОП.
- Резюме із зазначенням релевантного досвіду.
- Копія документу про вищу освіту.
- Підписані:
- Кодекс поведінки постачальника FCA англійська версія.
- Кодекс поведінки постачальника FCA українська версія.
У разі відсутності будь-якого з обов’язкових документів подана заявка вважається недійсною та не підлягає подальшому розгляду.
У разі запитань, просимо звертатися за електронною адресою: [email protected].

