Надання послуг дизайнера книги для проєкту «Крізь історію весільної моди»
Замовник : Громадська організація «Експортний альянс «Українські весільні сукні»
Місцезнаходження: м. Хмельницький
Очікувана дата початку: 1 грудня 2025 року.
Тривалість: 3 місяці.
Розташування: віддалений.
Кількість робочих днів: до 65 днів.
Формат завдання: короткострокове залучення.
Адреса для подання пропозицій: [email protected]
Кінцевий термін: не пізніше 28 листопада 2025 року.
Передмова
Проєкт «Крізь історію весільної моди» реалізується Громадською організацією «Експортний альянс «Українські весільні сукні» за підтримки грантової програми “Кластери Відродження”. Ця програма є частиною Швейцарсько-українського проекту “Згуртованість та регіональний розвиток України”, UCORD, який втілюється за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва компанією NIRAS Sweden AB.
Тривалість проекту – 17 місяців, до жовтня 2026 р.
Територія роботи проекту: територіальні громади Хмельницької та Чернівецької областей.
Ключові партнери проекту: Хмельницька міська рада, Кам’янець-Подільська міська рада, Хмельницький національний університет, ГО «IT-Кластер Хмельницького».
Цільові аудиторії:
- представники креативної індустрії – місцеві виробники одягу, аксесуарів, ательє, дизайнери;
- представники культурних установ та музеїв;
- представники освітніх установ та студентська молодь навчальних закладів з програмами текстильного дизайну та історії моди;
- представники міжнародних культурних та торговельних організацій, європейських інститутів моди.
Проект спрямований на дослідження, збереження та популяризацію традицій майстрування весільного вбрання, через сучасні технології та креативні інноваційні рішення, а також на підтримку виробників весільних суконь, аксесуарів та супутніх послуг у сфері весільної моди, шляхом популяризації української культури та весільної моди на міжнародному рівні.
Ключові напрямки роботи проекту:
- Підготовка науково-популярної книги та документального фільму про українську весільну сукню та весільну моду, на підґрунті матеріалів дослідження традицій виробництва весільного вбрання в регіоні.
- Створення віртуального музею українських весільних суконь.
- Підсилення впізнаваності та позиціонування регіону на міжнародному рівні, як одного з провідних центрів виробництва весільних суконь від конкурентоспроможних брендів.
У цьому контексті Громадською організацією «Експортний альянс «Українські весільні сукні» оголошує конкурс на надання послуг дизайнера книги, якій, як очікується, діятиме відповідно до технічного завдання.
Технічне завдання
1. Мета завдання
Забезпечити візуальну, структурну й поліграфічну цілісність книги, створити привабливе оформлення, що відображає естетику української весільної моди й відповідає вимогам грантового проєкту.
2. Контекст і особливості книги
Книга — центральний результат проєкту «Крізь історію весільної моди».
Мова: українська.
Обсяг: 120–130 тис. знаків з пробілами (~55 сторінок А4, шрифт 12 пт)
Структура книги (згідно з концепцією):
1.Коротка історія весільної сукні (аналітична частина з ілюстраціями)
2.Виробництво весільних суконь в Україні (1930–1991) — інтерв’ю та архівні матеріали
3.Візуальний розділ (фото XIX–XX ст.)
4.Як українські виробники стали частиною міжнародних виставок
5.Практикум (візуальні схеми, силуети, конструкції)
Книга міститиме: тексти; інтерв’ю з українськими й іноземними виробниками; архівні та сучасні фотографії; схеми, таблиці, глосарій, підписи до фото.
3. Основні завдання дизайнера
Концепція дизайну
- Розробити візуальну концепцію книги, що відображає її зміст: еволюцію весільної моди, поєднання історичної естетики й сучасності.
- Підготувати 2–3 варіанти обкладинки (суперобкладинки) для обговорення з командою.
- Запропонувати кольорову палітру, типографічне рішення та макет сторінки.
- Врахувати стильову єдність з матеріалами документального фільму та віртуального музею (візуальний бренд проєкту).
Макетування книги
- Створити макет внутрішніх сторінок усіх розділів (текст + фото + підписи + цитати).
- Забезпечити збалансоване поєднання тексту та візуальних матеріалів.
- Внести адаптації для друку та цифрової версії (PDF для онлайн-публікації).
- Підготувати окремі розвороти для візуального розділу (XIX–XX ст.) — із збереженням автентики архівних фото.
- Візуально виокремити інтерв’ю, цитати, довідкові блоки.
Робота з візуальними матеріалами
- Підготувати зображення до друку (корекція, кадрування, баланс, контраст).
- Перевірити наявність необхідних підписів, дат, авторства, джерел.
- Розмістити підписи згідно з редакційними стандартами.
- Узгодити з автором-дослідником послідовність візуальних блоків.
Взаємодія в команді
- Співпрацювати з редактором щодо форматування, шрифтів і стилю.
- Узгоджувати зміни з координатором і автором-дослідником.
- Передавати макети на перевірку комплаєнс-менеджеру (щодо відповідності вимогам візуальної ідентифікації від грантодавця).
- Підготувати фінальні файли для верстки та друку у встановлених форматах (PDF, INDD або IDML).
4.Очікувані результати роботи та терміни
- Розроблена візуальна концепція книги (обкладинка, палітра, типографіка) – до кінця 1-го місяця.
- Створений робочий макет розділів 1–3 (текст + фото) – до середини 2-го місяця.
- Завершений повний макет усіх розділів, узгоджений із редактором – до кінця 2-го місяця.
- Підготовлений фінальний файл для друку та електронної публікації – до кінця 3-го місяця.
- Переданий комплект друкарських файлів і короткий звіт про виконану роботу – останній тиждень контракту.
5. Взаємодія та звітність
Підпорядкування — координатору проєкту.
Звітність — короткий письмовий звіт про виконану роботу щомісяця.
Робочі зустрічі з командою — не рідше одного разу на два тижні.
Передача макетів — у форматах: робочі файли (.indd або .idml), експортовані PDF для перегляду, фінальний файл для друку (CMYK, 300 dpi).
6. Орієнтовний графік роботи
Місяць 1. Основне завдання – Розробка візуальної концепції, палітри, обкладинки, тестового макету.
Місяць 2. Основне завдання – Верстка основних розділів книги, узгодження з редактором і автором.
Місяць 3. Основне завдання – Фінальна підготовка макету, перевірка якості, підготовка до друку та електронного випуску.
7. Критерії оцінювання роботи
- Відповідність дизайну змісту й концепції книги.
- Єдність стилю між розділами, текстом і зображеннями.
- Дотримання технічних вимог і термінів.
- Якість підготовки файлів до друку.
- Відповідність брендбуку та візуальній ідентичності проекту.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата
Вища освіта за спеціальністю “графічний дизайн” або “дизайн”, або високій рівень навичок та знань з типографіки, компонування, роботи з кольором та програмами для графічного дизайну.
Досвід у створенні книжкових або журналових макетів (доказові приклади у портфоліо).
Володіння навичками роботи з відповідними дизайнерським ПЗ.
Розуміння принципів типографіки, верстки, кольорокорекції.
Досвід роботи з художніми, історичними або культурними проєктами.
Увага до деталей, здатність працювати з матеріалами різних форматів і якості.
Оцінка та вибір:
Зацікавлені заявники повинні надіслати свої пропозиції на адресу ГО «Експортний альянс «Українські весільні сукні»» : [email protected] не пізніше 28 листопада 2025 року.
Серед кандидатів буде відбірано найкваліфікованішого/-шу кандидата чи кандидатку, якій буде в подальшому запрошений на співбесіду.
Рівень оплати буде визначено під час співбесіди.
Пропозиція повинна містити такі документи:
Супровідний лист, що демонструє придатність кандидата на посаду та підсумовує відповідний досвід.
Актуальне резюме (CV ) із зазначенням відповідного досвіду та кваліфікації.
Додаткові документи, що відображають відповідність кандидата кваліфікаційним вимогам – портфоліо, презентацію робіт, рекомендаційні листи, тощо.
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, датована 2025 роком.
Примітка: Проєкт UCORD здійснюється в рамках міжнародної технічної допомоги, відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. N 153 (153-2002-п ) “Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги”, а також відповідно до пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України, вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. В зв`язку з цим Замовник сплачує Виконавцю всі вказані вище товари/послуги без ПДВ.
Договір буде підписаний між Замовником та Виконавцем, який є ФОП 3-ї групи.

