Тендер на закупівлю послуг з організації та проведення заходів

Зафіксувати у Google календарі!


banner_Tender_VET_Bridge
Тендер на закупівлю послуг з організації та проведення заходів

Громадська організація «Джуніор Ачівмент Україна» оголошує тендер на закупівлю послуг з організації та проведення заходів у рамках проєкту “VET Bridge” у період  листопад 2025 року – вересень 2026 року.

  1. Інформація про замовника:

Найменування – Громадська організація «Джуніор Ачівмент Україна»

Код за ЄДРПОУ 44454953.

  1. Термін надання послуги – з моменту підписання договору і до 30 вересня 2026 року.
  2. Місце надання послуги – м. Київ, Дніпро, Одеса.
  3. Технічні характеристики предмета закупівлі – викладені у Додатку 1 до оголошення.
  4. Вимоги до учасників – до участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, установи та організації належним чином зареєстровані за законодавством України, які мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення послуг. Учасник повинен мати можливість надати послуги у вказаний строк та можливість надати оригінали супровідних документів з печаткою та підписом (договір, рахунок, акт виконаних робіт  тощо).
  5. Перелік документів, що подаються учасниками закупівлі для підтвердження їх відповідності встановленим вимогам:

6.1. Заповнена комерційна пропозиція  – Додаток 2, Заповнений Додаток 3 – Додаток до оголошення.

6.2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.

6.3. Копія документу, що підтверджує податковий статус.

6.4. Довідка з банку (реквізити рахунку).

  1. Дата початку прийому пропозицій: з 11 листопада 2025 р.
  2. Кінцевий термін подання пропозицій: до 20 листопада.2025 р. 23:59 год.
  3. Умови подання тендерної документації:

Тендерні пропозиції можуть подаватися учасниками  електронною поштою на електронну адресу    [email protected] з  темою «Тендер на закупівлю послуг з проведення заходів».

Тендерні пропозиції електронною поштою подаються шляхом прикріплення до електронного повідомлення належним чином оформлених документів, які вимагаються цією тендерною документацією, з підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (за наявністю).

Тендерні пропозиції мають бути викладені українською мовою.

Усі ціни вказуються в гривнях без ПДВ.

Дата розгляду пропозицій учасників закупівлі і підведення підсумків:

Час розкриття всіх наданих заявок – 21 листопада о 11:30.

Термін для прийняття рішення щодо закупівлі – не більше 2 (двох) робочих днів з дня розкриття заявок.

Договір з переможцем закупівлі має бути укладений в термін, що не перевищує 20 (десяти) календарних днів з дати повідомлення учасника, пропозиція якого визначена прийнятною та найбільш економічно-вигідною, про намір укласти договір про закупівлю.

У разі відмови учасника, пропозицію якого було ухвалено тендерним комітетом, від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення, замовник визначає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію із числа учасників, пропозиції яких не були відхилені

Методика оцінки пропозицій – Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на підставі критеріїв “ціна”, “рівень відповідності вимогам навчальної програми”, “обгрунтованість зазначених витрат”.

Підстави для відмови в допуску до участі у закупівлі:

Учаснику закупівлі буде відмовлено в допуску до участі в закупівлю у випадках:

  • неподання оригіналів та (або) копій документів, а також інших відомостей, відповідно до вимог про наявність яких встановлено документацією про закупівлю. Наявність у таких документах недостовірних відомостей про учасника закупівлі або про закуповувані товари, роботи, послуги;
  • невідповідності учасника закупівлі встановленим у документації про закупівлю вимогам;
  • невідповідності заявки на участь у закупівлі вимогам, встановленим документацією про закупівлі;
  • при невідповідності одного з юридичних осіб, фізичних осіб або декількох суб’єктів підприємницької діяльності, які виступають на боці одного учасника закупівлі, вимогам, що передбачені даним Положенням. Рішення про відмову в допуску до участі у закупівлі приймається щодо всіх юридичних осіб, фізичних осіб або декількох суб’єктів підприємницької діяльності, які виступають на боці одного учасника закупівлі.
  • у разі встановлення недостовірності відомостей, що містяться в заявці на участь у закупівлі, встановлення факту невідповідності учасника закупівлі встановленим вимогам – такий учасник закупівлі повинен бути відсторонений від участі у закупівлі на будь-якому етапі її проведення;
  • встановлення наявності конфлікту інтересів;
  • встановлення, що учасник закупівель включений до санкційних списків та/або він самостійно/чи засновники є громадянами країни агресора (російської федерації) чи громадянами білорусі.
  • Умови оплати – Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України та у безготівковій формі, без ПДВ на умовах 100% післяплати.

Додаток 1 Технічна характеристика

Додаток 2 Комерційна пропозиція

Додаток 3 Додаток до оголошення

Запитання щодо умов участі у тендері можна надсилати за ел. адресою:  [email protected]

 


Останні публікації цього розділу:

Ворлд Віжин Україна оголошує про пошук постачальників

Закупівля картриджів / Procurement of cartridges

Тендер на підрядника з організації та забезпечення логістичного супроводу заходу з приводу закриття програми Покоління Перемоги “Менторська 3.0”

Запит на отримання цінової пропозиції на брендовані матеріали

Процес закупівлі на укладання договору надання послуг з підбору співробітників та надавачів послуг для потреб ГО «Проліска»

Тендер на закупівлю послуг фізичної особи- підприємця із організації роботи пересувного лазне-прального комплексу в м. Миколаїв (за проєктом “Sign of Hope (SoH)”)