Фахівець/чиня з управління проектами

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Фахівець/чиня з управління проектами

Міжнародний благодійний фонд “Карітас України” шукає до себе в команду – Фахівця з управління проектами.

Проект “Грошові кошти та стійкість для України – Фаза 4 (CARE4U4)”.

Даний проект є мультисекторальним, та матиме наступні активності:

  • проведення малих та середніх ремонтів домогосподарств;
  • кризові центри, гроші на захист та захист прав;
  • надання психологічної допомоги;
  • забезпечення підвищення спроможності місцевих організацій.

Проект реалізовуватиметься у Дніпропетровській і Харківській областях. 

Обов’язки:

  • Координувати впровадження та підтримку проектних заходів у тісній співпраці з місцевими організаціями та партнерами.
  • Брати участь у перегляді концепції та стратегії сталості проекту.
  • Забезпечувати регулярну комунікацію з іншими департаментами національного офісу та партнерами, сприяючи своєчасному та цілісному обміну інформацією між усіма сторонами.
  • Організовувати збір та верифікацію даних, та надавати оновлення/звіти про виконання проекту від усіх внутрішніх відділів/департаментів та місцевих організацій.
  • Готувати ключові звіти про виконання проекту, забезпечуючи їхню відповідність стандартам донора.
  • Аналізувати ризики: збирати інформацію, створювати та оновлювати реєстр ризиків за запитом.
  • Координувати планування та організацію польових візитів менеджера проекту, представників донорів та партнерів. Організовувати переклад для представників донора, збирати фото для звіту, вести протоколи візитів.
  • Надавати підтримку менеджеру проекту у підготовці бюджету за запитом.
  • Контролювати витрати, перевіряти правильність оформлення документації, зокрема, і фінансової, забезпечувати дотримання процедур звітності.
  • У співпраці з менеджером проекту відстежувати прогрес, виклики та ключові події, пов’язані з реалізацією проекту відповідно до графіка та фінансових планів.
  • Перекладати та підготовлювати документацію проекту англійською мовою за запитом менеджера.
  • Організовувати заходи, наради, готувати презентації, вести протоколи.
  • Упорядковувати проектні документи у хмарних сховищах, оновлювати файли та передавати їх місцевим організаціям.
  • Збирати інформацію про потреби в навчанні, забезпечувати організацію супервізії для працівників місцевих організацій, регулярність та своєчасність їх проведення супервізором.
  • Здійснювати вичитку проектів договорів із підрядниками на предмет відповідності договору з партнерами, відстежувати нюанси у пунктах договору з партнерами, підрядниками та інформувати про це менеджера, щоб забезпечити контроль виконання договірних відносин. 
  • Брати участь, за потреби, у перегляді та/або модифікації проекту, а саме:збір зворотного відгуку від керівників програм та експертів, роботу з донорськими файлами для перегляду проекту, переклад).
  • Контролювати своєчасне виконання проектних завдань та доручень залученими учасниками, зокрема, нагадувати, уточнювати завдання, виявляти і усувати причини збою в роботі тощо.

Вимоги:

  • Вища освіта.
  • Досвід роботи на посаді координатора або асистента проекту – від 2 років. Перевага надається кандидатам із досвідом у міжнародних або благодійних організаціях.
  • Наявність професійних знань у соціальній або гуманітарній сфері.
  • Знання основ проектного менеджменту: розуміння життєвого циклу проекту, методів планування та моніторингу.
  • Знання основ фінансової звітності (здатність збирати та класифікувати фінансові дані).
  • Навички управління документообігом.
  • Знання політик та стандартів гуманітарної діяльності.
  • Володіння мовами – українською (вільно) та англійською (від В1)
  • Впевнене володіння цифровими інструментами (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook,  іншими інструментами для візуалізації даних (Canva, Figma тощо)).
  • Наявність водійського посвідчення та досвід водіння від 3-х років.

Особисті якості та вміння:

  • Висока організованість та увага до деталей, здатність планувати робочий час і визначати пріоритети.
  • Відмінні письмові та усні комунікативні та координаційні навички.
  • Вміння працювати з великими обсягами даних, готувати та презентувати інформацію різним цільовим аудиторіям.
  • Адаптивність, проактивність і відповідальність.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування
  • Конкурентний рівень заробітної плати
  • Потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • Можливість професійного зросту
  • Можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!  

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.  

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]

Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Проєктний/на менеджер/ка

Ментор/ка для аналітиків

Контент-менеджер/ка для Центру психосоціальної допомоги для дітей і дорослих "Коло сили" (часткова зайнятість)

Послуги з рерайтингу та редагування текстів

Асистент/ка директора