Запит цінових пропозицій на надання послуг прибирання офісу Програми АГРО

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics_RGB_Horizontal_NoTagline_BLUE
Запит цінових пропозицій на надання послуг прибирання офісу Програми АГРО

Програма з аграрного і сільського розвитку (АГРО) оголошує Запит цінових пропозицій на надання послуг прибирання офісу. 

Докладна специфікація замовлення, умови відбору та вимоги до подання заявок – у повному тексті Запиту цінових пропозицій у доданому файлі.

  • Запитання стосовно технічних або адміністративних вимог цього Запиту цінових пропозицій надсилайте не пізніше, ніж 05 листопада 2025 року 18:00 за Київським часом на електронну адресу [email protected]
  • Компанії, зацікавлені взяти участь у конкурсі, мають подати свою пропозицію до 07 листопада 2025 року 18:00 за Київським часом на електронну адресу [email protected] Пропозиції, отримані після зазначеного кінцевого терміну, можуть вважатися як такі, що були подані запізно та будуть розглянуті Кімонікс на власний розсуд. Просимо повідомити про свій намір подати пропозицію.

У будь-якій кореспонденції у зв’язку з цим Запитом цінових пропозицій, будь ласка, зазначайте номер AGRO-BPA-25-1454-S.

Зверніть увагу, що Угода, в рамках якої фінансується ця закупівля, не дозволяє використовувати кошти на фінансування оплати будь-яких податків, ПДВ, тарифів, зборів чи інших стягнень, передбачених будь-якими чинними у Країні співпраці законами. У разі необхідності, Програма АГРО надає всі необхідні документи для проходження процедури звільнення від ПДВ.


Останні публікації цього розділу:

Тендер із закупівлі навчальних наборів для дітей

Закупівля послуг з розробки програми лідерства для ромських жінок і дівчат та проведення для них тренінгів на основі програми лідерства

Тендер на закупівлю послуг із забезпечення доступу до цифрових онлайн-сервісів

Відкрита закупівля послуг повʼязаних з друком та нанесення логотипів (брендування)

Тендер щодо закупівлі послуг проектного менеджера/ки

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів