Тендер на закупівлю послуги з поточного ремонту приміщень (м. Житомир)
З метою посилення інституційного потенціалу на регіональному та муніципальному рівнях для надання комплексних спеціалізованих послуг постраждалим від ґендерно-зумовленого насильства (GBV) та особам із груп ризику, адаптованих до потреб вразливих груп населення, Благодійна організація «Благодійний Фонд «Безпечне майбутнє» оголошує тендер на закупівлю послуги з поточного ремонту приміщень денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі у м. Житомир (за кодом ДК 021:2015- 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
- Інформація про замовника:
Найменування – Благодійна організація «Благодійний фонд «Безпечне Майбутнє»;
Код за ЄДРПОУ 44252795;
Юридична адреса: м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79-а. - Очікувана вартість предмета закупівлі – визначається учасником в національній валюті України гривні (UAH) виходячи з характеристик предмету закупівлі (Додаток 2). Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) за поточними цінами на трудові, матеріальні ресурси (матеріали, вироби і комплекти) та технічні ресурси (будівельних машин та механізмів), які необхідні для виконання робіт, кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі, що не перевищує середньомісячну заробітну плату у будівництві за місцем знаходження об’єкта будівництва, затверджену органом місцевого самоврядування. Якщо відпускні ціни на матеріальні ресурси не враховують їх доставки на приоб’єктний склад в локальних кошторисах при визначенні вартості матеріалів, виробів і комплектів додатково враховуються витрати на їх перевезення. Зазначені витрати враховують в одиничній вартості матеріального ресурсу.
Вид договірної ціни – тверда. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який використовується при проведенні взаєморозрахунків. У рамках цієї закупівлі неприйнятними ж наступні витати – витрати на прямі податки, витрати на податок на додану вартість (ПДВ), що має бути враховано учасником при формуванні цінової пропозиції. Цінова пропозиція складається учасником за формою, що наведена у Додатку 7. - Термін виконання робіт – до 20.12.2025 року.
- Місце виконання робіт – м. Житомир (за адресою денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі).
- Технічні характеристики предмета закупівлі та кількість – викладені у Додатку 2 до оголошення. Закупівля здійснюється без поділу на частини (лоти). Учасники подають пропозиції вцілому (подання часткових пропозицій не передбачено).
- Вимоги до учасників тендеру – викладені у Додатку 1 до оголошення.
- Порядок подання пропозицій – викладений у Додатку 6 до оголошення.
- Кінцевий термін подання пропозицій: до 04.11.2025 р. 10:00 год.
- Методика оцінки пропозицій – викладена у Додатку 8 до оголошення.
- Порядок укладання договору – замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію якого було обрано переможцем, не раніше ніж на наступний день після прийняття відповідного рішення за цінами, встановленими у пропозиції переможця. У разі відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення, замовник визначає переможцем наступного учасника, яких набрав найбільшу кількість балів за результатами оцінки.
- Умови надання послуги – при визначенні вартості обсягів виконаних робіт і проведенні взаєморозрахунків застосовуються первинні облікові документи «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). Всі ризики (у тому числі втрати, пошкодження або знищення матеріально-технічних ресурсів несе виключно підрядник). Замовник залишає за собою право збільшувати або зменшувати обсяги закупівлі, право розірвати Договір в односторонньому порядку у разі відсутності фінансування на зазначені цілі.
- Умови оплати – оплата здійснюється по факту виконання робіт, згідно умов укладеного договору за результатами закупівлі.
- Інші вимоги – у додатках до цього оголошення.
Запитання щодо умов участі у тендері можна надсилати за ел. адресою: [email protected].

