Асистент/ка з супроводу укладення господарських договорів
Загальна інформація
БФ «Право на Захист» (Фонд) – благодійна організація, що зосереджує свою діяльність на наданні допомоги внутрішньо переміщеним особам, особам, які потребують міжнародного захисту, особам без громадянства, особам з підвищеним ризиком безгромадянства та особам без документів. Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН та інших донорів і здійснює програми надання прямої правової допомоги по всій Україні, сприяє змінам в національній правовій базі, приведенню її у відповідність до міжнародних стандартів в галузі прав людини.
Обов’язки та завдання: під безпосереднім керівництвом головного юриста з супроводу господарської діяльності, а також під загальним керівництвом Фінансового Директора Фонду співробітник повинен:
- Забезпечувати підтримку юридичного супроводу укладення господарських договорів через перевірку проектів договорів раніше узгодженим юридичною службою текстам з будь-яких напрямків роботи (оренда, купівля-продаж, поставка, договори підряду, надання послуг та інші), додаткових угод, протоколів розбіжностей, узгодження договорів із іншими підрозділами.
- Забезпечення перевірку дотримання використання типових форм договору Фонду, здійснювати внесення даних про Фонд, перевірку даних контрагентів у типових договорах Фонду.
- Забезпечення завантаження договорів, додаткових угод та додатків до нього у систему Вчасно та адміністрування їх підписання сторонами.
- Супроводження процесу підписання паперової форми договору (друк, підпис, надіслання контрагенту, відслідковування повернення другого примірника) передача паперового екземпляру в бухгалтерію фонду для зберігання.
- Ведення реєстру господарських договорів в інформаційній системі Фонду, включаючи завантаження в неї файлів відсканованих договорів.
- Готувати листи, проекти відповідей на запити державних органів, проекти претензій та інші документи юридичного характеру, за запитом керівника.
- Забезпечувати відправку документів за допомогою поштових операторів Укрпошта, Нова пошта (оформлення листів, їх реєстрація, підписання у керівника, збір і оформлення додатків до них, передача на відправку), ведення реєстру поштової кореспонденції юридичного підрозділу.
- За необхідності перевіряти контрагентів по відкритим державним реєстрам та іншим відкритим джерелам баз даних.
- Заповнювати розроблені шаблони договорів, специфікацій, додаткових угод та інших документів.
- Дотримуватись правил етики підприємства, нерозголошення конфіденційної інформації, яка стала відомою під час виконання своїх обов’язків.
- Приймати участь в розробці внутрішніх локальних актів для фонду, внесення змін до них та в процесі їх погодження, удосконалення.
- Виконувати інші завдання за дорученням керівника.
- Дотримуватися всіх відповідних політик та процедур Фонду, зокрема Кодексу поведінки Фонду.
Професійні вимоги
- Вища освіта (в галузі права, фінанси, бух. облік, менеджмент тощо).
- Досвід роботи від 2-х років, попередній досвід роботи з НУО буде перевагою.
- Досвід роботи з первинними документами та договорами (перевірка договорів, ведення реєстру договорів, перевірка контрагентів).
- Розуміння основ законодавства в сфері цивільного, господарського, адміністративного, податкового.
- Виконання обов’язків, керуючись гендерною чутливістю та нульовою терпимістю щодо сексуальних домагань.
- Вільне володіння українською мовою.
- Знання комп’ютерних програм (MS Word, Excel, PowerPoint).
- Уміння працювати самостійно з дотриманням визначених термінів.
- Уміння працювати в тісній співпраці з членами команди.
- Хороші аналітичні здібності і увага до деталей.
- Прагнення до командної роботи.
- Відповідальність, стресостійкість, працездатність, комунікабельність.
Ми пропонуємо
БФ “Право на захист” пропонує успішному кандидату:
- Контракт до кінця грудня 2025 року з можливістю продовження, що залежить від подальшого фінансування і особистих результатів роботи.
- Можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО.
- Підтримка та наставництво.
- Можливість професійного зростання.
- Теплий та дружній клімат в команді.
Процес подачі заявок
Відправити резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected], зазначивши в назві листа “Асистент з супроводу укладення господарських договорів_Київ”. Відповіді будуть направлені лише тим особам, які будуть відібрані до участі у співбесіді. Будь ласка, не телефонуйте додатково.
Заявки приймаються до 24 жовтня 2025 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, Фонд залишає за собою право завершити процес до цього терміну.