Тендер на участь у закупівлі: послуг з організації та проведення заходів
ЗАВЕРШЕНО

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати цінові пропозиції на участь у закупівлі: послуг з організації та проведення заходів в ході реалізації Проекту.
На закупівлю виноситься три лоти (див. додаток 3).
Учасники можуть подати свої пропозиції на кожен лот окремо або на усі лоти разом.
Кінцевий термін подачі пропозицій від Учасників до 17.00 години 25 вересня 2025 року (за київським часом).
ДОСТАВКА
м. Одеса, вул. Тираспольська, буд. 18.
ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ
Постачальники надають свої пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля послуг з організації та проведення заходів, оголошення № UKR-2025-60» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.
Пропозиції складаються з:
- Заповненої інформації про учасника та специфікації (додатки 1 та 2);
- Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
- Додатки до пропозиції:
- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);
- банківські реквізити – довідка з банку;
- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);
- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями, в довільній формі.
Зверніть увагу:
- усі ціни вказуються в українській гривні;
- пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій документації;
- важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями оголошення про закупівлю та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника;
- перевага буде надаватися Учаснику, який запропонував найнижчу цінову пропозицію та яка відповідає технічним вимогам Замовника, вказаним в цьому оголошенні.
Запитання про надання додаткової інформації щодо цього оголошення повинні надсилатися на електронну пошту [email protected] або за вказаним номером телефону, але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.
Пропозиції, подані в іншому форматі, вважатимуться недійсними.
Пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 17.00 години 25 вересня 2025 року.
Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 17.00 год. 25 вересня 2025 року.
Додаток 1
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА
Відомості про Учасника процедури закупівлі |
|
Повне найменування (П.І.Б.) Учасника |
|
Керівництво (ПІБ, посада) |
|
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної особи або РНОКПП фізичної особи |
|
Юридична адреса |
|
Фактична адреса |
|
Тел. |
|
Електронна адреса (адреса веб-сайту, за наявності) |
|
Інформація про строк чинності пропозиції (не менше 30 календарних днів) |
|
Підпис/печатка |
|
Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-60 від 17.09.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.
Після вивчення оголошення зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, доставку, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.
Додаток 2
УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ
СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ з/п |
Опис |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю |
Загальна ціна |
ВСЬОГО |
Додаток № 3
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ
ЛОТ 1: організація проведення одного триденного тренінгу для громадських мобілізаторів в громадах згідно визначеної методики.
Найменування, характеристики, кількість:
1. |
Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за надання послуги організації проведення одного триденного тренінгу, а також окремо за проведення чотирьох дводенних тренінгів, виходячи з таких характеристик та вимог:
Форма оплати – безготівкова. Орієнтовний строк виконання (постачання): кінець вересня-жовтень 2025 року.
Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг (постачанні товарів) дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах.
|
Ціна по лоту становить
___________ грн.
|
ЛОТ 2: розробка програми лідерства для ромських жінок на основі фактичних даних для навчання їх посилювати свою роль в громадській діяльності і прийнятті рішень.
Найменування, характеристики, кількість:
1. |
Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за кожною із наведених нижче послуг та в цілому по лоту:
Підготовка ґрунтовного звіту за результатами надання послуг.
Форма оплати – безготівкова. Орієнтовний строк виконання (постачання): кінець вересня-жовтень 2025 року.
Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг (постачанні товарів) дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах.
|
Ціна по лоту становить
___________ грн.
|
ЛОТ 3: організація проведення 10 одноденних тренінгів для соціальних фахівців громад з питань попередження соціально негативним явищам в громадах.
Найменування, характеристики, кількість:
1. |
Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за кожною із наведених нижче послуг та в цілому по лоту:
Форма оплати – безготівкова. Орієнтовний строк виконання (постачання): з моменту укладання договору надання послуг – по березень 2026 року.
Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг (постачанні товарів) дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах.
|
Ціна по лоту становить
___________ грн.
|