Закупівля: Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС
Тендерне оголошення від 24.08.2025 р. про проведення відкритого тендеру із закупівлі
Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС
ГО «СТГ «Великий Янісоль» в межах грантового проєкту UNDP_UKR/2025/08/10/PPP «Модернізація змісту підготовки кваліфікованих робітників з монтажу та обслуговування систем відновлювальної енергетики», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю: «Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС.»
Дата оголошення про тендер: 24.08.2025
Термін подання тендерних пропозицій: до 08.09.2025, 18:00
Предметом закупівлі є:
Лабораторний стенд призначений для моделювання, дослідження та вивчення різних схем підключення компонентів автономної СЕС. Стенд забезпечує можливість проведення практичних і лабораторних робіт для студентів, а також науково-дослідних експериментів в галузі відновлюваної енергетики.
- Забезпечення наочної демонстрації принципів роботи гібридних енергетичних систем
- Можливість моделювання різних конфігурацій підключення фотоелектричних і вітроенергетичних компонентів
- Вивчення характеристик та ефективності роботи різних типів обладнання
- Дослідження режимів роботи систем накопичення енергії
Функціональні можливості
- Моделювання різних схем підключення компонентів автономної СЕС
- Можливість зміни інтенсивності сонячного випромінювання
- Вимірювання та контроль основних електричних параметрів системи
- Дослідження роботи різних типів контролерів заряду (MPPT та PWM)
- Порівняння ефективності різних типів сонячних модулів
- Можливість підключення різних типів навантаження
- Дослідження процесів заряду-розряду акумуляторної батареї
Конструктивні вимоги
- Стенд повинен мати модульну конструкцію з можливістю трансформації
- Всі компоненти монтуються на міцній рамній конструкції з можливістю регулювання кута нахилу сонячних панелей
- Можливість підключення зовнішніх вимірювальних пристроїв
Лабораторні роботи та дослідження
Стенд повинен забезпечувати виконання наступних лабораторних робіт:
- Дослідження характеристик сонячних панелей різних типів
- Порівняння ефективності MPPT та PWM контролерів заряду
- Дослідження режимів роботи інвертора
- Дослідження процесів заряду-розряду акумуляторів
- Оптимізація кута нахилу сонячних панелей
- Дослідження впливу інтенсивності освітлення на продуктивність системи
Детальний опис товарів, що оголошуються
Перелік компонентів:
- Фотоелектричні модулі: – 2 шт.
- Імітатор сонячного випромінювання: – 1 шт.
- Силові перетворювачі: (Інвертор)- 1 шт.
- Акумуляторна батарея: – 1 шт.
- Контролер заряду: – 2 шт.
- Зарядний пристрій: : – 1 шт.
- Мультиметр. : – 1 шт.
- Компоненти захисту ФЕМ: – 1 шт.
- Навантаження: – 1 шт.
Технічні параметри основних компонентів
- Фотоелектричні модулі:
o Номінальна потужність: не менше 50 Вт
o Напруга: 12 В
o Типи: полікристалічні та монокристалічні
- Інвертор:
o Вхідна напруга: 12 В
o Вихідна напруга: 220 В
o Потужність: не менше 250 Вт
o Форма вихідного сигналу: чиста синусоїда
- Контролери заряду:
o MPPT контролер: 12В не менше 15А
o PWM контролер: 12В не менше 15А
- Акумуляторна батарея:
o Тип: LiFePO4
o Напруга: 12 В
o Ємність: не менше 7 А·год
Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – вул. Соловйова, 1, с. Саксагань, Дніпропетровська область, 52173. Державний професійно-технічний навчальний заклад «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти»
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Зразок договору поставки товару (бажано)
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 07.09.2025 року, 18:00.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Тендер/конкурс UNDP_UKR_/2025/08/10/PPP ГО «СТГ «Великий Янісоль», а також,/або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля «Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС.» за адресою: 51700, Дніпропетровська область, місто Вільногірськ, вулиця Гагаріна, будинок 9,офіс ГО «СТГ «Великий Янісоль», у строк до 08.09.2025 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 години 08.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 10.09.2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: Халабузар Андрій, телефон +380662114412
ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ
КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. ____________ «____» ____________ року
Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від 22.08.2025 до угоди UNDP_UKR_2025/08/10/PPP_ (ГО СТГ “Великий Янісоль”) щодо участі в тендері на постачання ______________ |
|
Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ |
|
КВЕД та податковий статус |
|
ФІО контактної особи |
|
E-mail, контакти |
|
Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад) – верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання |
|
Вивчивши конкурсні вимоги ГО «СТГ «Великий Янісоль», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «СТГ «Великий Янісоль», відповідно до наступних умов:
№ |
Найменування та Опис |
Кількість, од |
Строк постачання, календарних днів |
Умови оплати |
Ціна, грн |
Всього, грн |
1. |
Найменування 1, характеристики та якість |
1 |
||||
2. |
Найменування 2, характеристики та якість |
1 |
||||
3. |
Найменування 3, характеристики та якість |
1 |
Загальна вартість цієї пропозиції ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.
У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: ________________________________
- Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
До цієї Пропозиції додається:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Зразок договору поставки товару;
- Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);
- Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців;
- Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду
Загальні положення:
- Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
- Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
- Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
- Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
- Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.
ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)
Дата