Закупівля імітатора тепла та диму та аналізатора радіочастотного випромінювання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AREAC

prostirtender_tender_ntylth
Закупівля імітатора тепла та диму та аналізатора радіочастотного випромінювання

ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку» в межах грантового проєкту «Інновації для безпеки», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий конкурс на закупівлю обладнання.

Дата оголошення про конкурс: 22.08.2025

Термін подання конкурсних пропозицій: 07.09.2025, 23.59

 Предметом закупівлі є Імітатор тепла та диму та Аналізатор радіочастотного випромінювання. 

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

  1. Пристрій для проведення перевірки систем пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), модель  типу “Димовий і тепловий імітатор для пожежників КТП-1” або аналог – 1 шт.
  2.   Аналізатор радіочастотного випромінювання, модель типу “Аналізатор радіочастот RF Explorer Pro” або аналог  – 1 шт.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 58029, місто Чернівці, вулиця Павла Каспрука, 2.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника конкурсу

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару (бажано)

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Конкурсні процедури

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 5.09.2025 року, 18:00.

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа “Конкурс UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC”, а також /або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий конкурс: закупівля UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC” за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 71 ТЦ Майдан, офіс 204 у строк до 8.09.2025  року.  Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 07.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу відбудеться організатором конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 12.09.2023 року.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна особа: Надія Макушинська  телефон +380991240813

 

 

ЗРАЗОК КОНКУРСНОЇ ФОРМИ

 

КОНКУРСНА  ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                                                             ____________2025 року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно конкурсного оголошення від 22.08.2025 до угоди UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC (ГО “Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку (AREAC)” ) щодо участі в конкурсі на постачання Імітатора тепла та диму та Аналізатора радіочастотного випромінювання

 

Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад,  верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання)

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку», ___________________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку»,  відповідно до наступних умов:

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1,  характеристики та якість

1

 

безготівковий переказ

   

2.

Найменування 2,  характеристики та якість

1

 

безготівковий переказ

   

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.
  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Зразок договору поставки товару (бажано);
  5. Оригінал Рахунка-фактури;
  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (бажано);
  7. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на поточний ремонт приміщень місць тимчасового проживання ВПО та евакуйованих осіб

Закупівля послуг з проведення навчальних курсів на тему раннього втручання для фахівців команди раннього втручання

Тендер на закупівлю обладнання

Закупівля канцтоварів, матеріалів для творчості, устаткування, ігор та іграшок за рамковим договором

Тендер на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників програми “Кемп+”

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузлів на першому поверсі в приміщенні Ізмаїльської гімназії №14 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області (Гімназія №14 м. Ізмаїл)