Тендер на закупівлю послуг поточного ремонту приміщень

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth(1)
Тендер на закупівлю послуг поточного ремонту приміщень

Громадська організація «Агенція «Креативна Сумщина», (далі ГО «АКС»), код ЄДРПОУ 44507926 оголошує тендер на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень (далі – Послуга)  для проєкту «Кластер «Креативна Сумщина», що реалізується в рамках грантової програми «Кластери Відродження», яка є частиною Швейцарсько-українського проєкту «Згуртованість та регіональний розвиток України», UCORD, який втілюється за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва компанією NIRAS Sweden AB.

Детальний опис технічних вимог до предмета закупівлі міститься в окремих файлах «Технічне завдання»

«Тендерна форма» та «Зразок тендерної пропозиції»

«Технічно-кошторисна пропозиція»

Предметом закупівлі є послуги з  поточного ремонту приміщень (далі – Послуги) Центрів розвитку креативних індустрій у громадах-партнерах проєкту відповідно Технічного завдання.

Лот 1: Послуги з поточного ремонту приміщення площею 60 м2, що знаходиться за адресою м. Конотоп, площа Миру, буд. 4, в Комунальному закладі Конотопської міської ради Конотопський міський центр культури і дозвілля «Кінотеатр «Мир»;

Лот 2: Послуги з поточного ремонту приміщення площею 60 м2, що знаходиться за адресою м. Кролевець, площа Миру, буд. 6, у приміщенні, яким користується на правах оренди відділ культури і туризму Кролевецької міської ради;

Лот 3: Послуги з поточного ремонту приміщення площею 65 м2,  що знаходиться за адресою м. Путивль, проспект  Іоана Путивльського, буд. 30, в Комунальному закладі «Путивльська публічна бібліотека» Путивльської міської ради.

Місце надання послуг: Сумська область.

Загальні умови тендеру

Процедура закупівлі: «Тендерна процедура (відкрита процедура)» відповідно до вимог Керівництва із закупівель для грантів Заходу «Кластери Відродження» проєкту UCORD.

Дата оголошення тендеру: 20 серпня 2025 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 12.00  03 вересня 2025 р.

Визначення переможця тендеру: до 05  вересня 2025 р.

Строк підписання Договору: впродовж 5 робочих днів від дати повідомлення Переможця.

Підписання Договору: до 12 вересня 2025 р.

Термін надання послуг: впродовж 00 робочих днів від дати підписання Договору.

Фінансові умови

Проєкт UCORD реалізується в рамках міжнародної технічної допомоги. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 153 та пунктом 3.2 статті 3 Податкового кодексу України, вартість робіт і послуг, що надаються в рамках міжнародної технічної допомоги, звільняється від податку на додану вартість (ПДВ).

Ціни у пропозиції мають бути вказані в українській гривні без ПДВ. Оплата наданих послуг здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок надавача послуг.

Вимоги до учасників та кваліфікація

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, які відповідають наступним вимогам:

  • належним чином зареєстровані згідно із законодавством України на підконтрольній території;
  • мають відповідні КВЕД для надання послуг з поточного ремонту приміщень;
  • мають досвід роботи у відповідній сфері та (або) документально підтверджений досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів;
  • мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів (договір, акт виконаних робіт, інші) з печаткою та підписом.

Склад пропозиції:

Тендерна пропозиція, оформлена відповідно до «Тендерної форми» і «Технічного завдання на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень»  та «Технічно-кошторисної пропозиції» українською мовою, скріплені підписом та печаткою (за наявності);

  • Реєстраційні документи (скановані копії);
  • Виписка з ЄДР;
  • Копія довідки/свідоцтва платника єдиного податку / копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
  • Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (для юридичних осіб);
  • Статут або інший установчий документ (остання редакція);
  • Документ, що підтверджує право підпису;
  • Довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
  • Документи, що підтверджують досвід (щонайменше 1 договір на аналогічні послуги, терміном давності максимум 2 роки до відповідної дати оголошення цього тендеру або рекомендаційні листи щодо виконання аналогічних послуг, за наявністю)
  • Документи, що підтверджують фінансовий стан Учасника: фінансовий звіт за минулий рік або довідку про залишок коштів на рахунку в банку чи довідку про наявність відкритої кредитної лінії в банківській установі на суму не менше, ніж тендерна пропозиція Учасника, тощо.
  • Довідка у довільній формі, якою Учасник засвідчує наявність:

- необхідного для виконання послуги обладнання (інструмент, приладдя та транспорт);

- відповідного персоналу;

- відповідних дозволів та ліцензій на виконання послуг в рамках цієї закупівлі .

Важливо: Пропозиції без повного пакету реєстраційних документів розглядатися не будуть.

Істотні умови відбору тендерних пропозицій:

  • Учасник має право подавати свою пропозицію на один (будь-який) Лот, або на всі три Лоти одночасно одним пакетом документів;
  • реєстраційні документи Учасника мають відповідати кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення (згідно з переліком вище);
  • всі подані Учасником документи мають відповідати умовам тендерного оголошення;
  • повнота Лоту (часткове подання пропозицій в рамках одного Лоту не допускається).

Запропоновані цінові пропозиції повинні бути чинними протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати кінцевого терміну отримання пропозицій.

Критерії оцінки та визначення переможця

За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовник визначає Переможця тендеру. Критерії оцінки включатимуть відповідність кваліфікаційним і технічним вимогам, а також запропоновану ціну. Перевага надаватиметься учаснику, який відповідає всім вимогам конкурсу, запропонує найнижчу цінову пропозицію при засвідченні всіх необхідних критеріїв кваліфікації та якості . 

Визначення переможця тендеру відбудеться після фінансової та технічної оцінки комерційних пропозицій, але не пізніше   05 вересня 2025 р.

Замовник залишає за собою право вимагати додаткові документи та (або) інформацію для підтвердження відповідності Учасника вимогам оголошення.

Умови оплати

Розрахунок за надані послуги здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок надавача послуг. Розрахунок здійснюється шляхом оплати Замовником 50%  попередньої оплати вартості Послуг та 50% оплати протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту виконання послуг Виконавцем та після надання Замовнику оригіналів наступних документів:

1) акт приймання-передачі наданих послуг;

2) рахунок на оплату.

Порядок подання тендерної пропозиції

У разі запитань звертайтеся на електронну адресу: [email protected] 

Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: до 12.00  03 вересня 2025 р.

Пропозиції мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] 

Тема листа: «Тендер на закупівлю послуг з поточного ремонту».

Запобігання шахрайству

Замовник вживає заходів із запобігання, виявлення та протидії випадкам шахрайства та зловживань.

Учасник процедури закупівлі (відкритого тендеру), надсилаючи документи за цим тендерним оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови та, що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Громадська організація «Агенція «Креативна Сумщина», (далі ГО «АКС»), код ЄДРПОУ 44507926 оголошує тендер на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень (далі – Послуга)  для проєкту «Кластер «Креативна Сумщина», що реалізується в рамках грантової програми «Кластери Відродження», яка є частиною Швейцарсько-українського проєкту «Згуртованість та регіональний розвиток України», UCORD, який втілюється за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва компанією NIRAS Sweden AB.

Детальний опис технічних вимог до предмета закупівлі міститься в окремих файлах

«Технічне завдання»

«Тендерна форма» та «Зразок тендерної пропозиції»

«Технічно-кошторисна пропозиція»

Предметом закупівлі є послуги з  поточного ремонту приміщень (далі – Послуги) Центрів розвитку креативних індустрій у громадах-партнерах проєкту відповідно Технічного завдання.

Лот 1: Послуги з поточного ремонту приміщення площею 60 м2, що знаходиться за адресою м. Конотоп, площа Миру, буд. 4, в Комунальному закладі Конотопської міської ради Конотопський міський центр культури і дозвілля «Кінотеатр «Мир»;

Лот 2: Послуги з поточного ремонту приміщення площею 60 м2, що знаходиться за адресою м. Кролевець, площа Миру, буд. 6, у приміщенні, яким користується на правах оренди відділ культури і туризму Кролевецької міської ради;

Лот 3: Послуги з поточного ремонту приміщення площею 65 м2,  що знаходиться за адресою м. Путивль, проспект  Іоана Путивльського, буд. 30, в Комунальному закладі «Путивльська публічна бібліотека» Путивльської міської ради.

Місце надання послуг: Сумська область.

Загальні умови тендеру

Процедура закупівлі: «Тендерна процедура (відкрита процедура)» відповідно до вимог Керівництва із закупівель для грантів Заходу «Кластери Відродження» проєкту UCORD.

Дата оголошення тендеру: 20 серпня 2025 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 12.00  03 вересня 2025 р.

Визначення переможця тендеру: до 05  вересня 2025 р.

Строк підписання Договору: впродовж 5 робочих днів від дати повідомлення Переможця.

Підписання Договору: до 12 вересня 2025 р.

Термін надання послуг: впродовж 00 робочих днів від дати підписання Договору.

Фінансові умови

Проєкт UCORD реалізується в рамках міжнародної технічної допомоги. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 153 та пунктом 3.2 статті 3 Податкового кодексу України, вартість робіт і послуг, що надаються в рамках міжнародної технічної допомоги, звільняється від податку на додану вартість (ПДВ).

Ціни у пропозиції мають бути вказані в українській гривні без ПДВ. Оплата наданих послуг здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок надавача послуг.

Вимоги до учасників та кваліфікація

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, які відповідають наступним вимогам:

  • належним чином зареєстровані згідно із законодавством України на підконтрольній території;
  • мають відповідні КВЕД для надання послуг з поточного ремонту приміщень;
  • мають досвід роботи у відповідній сфері та (або) документально підтверджений досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів;
  • мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів (договір, акт виконаних робіт, інші) з печаткою та підписом.

Склад пропозиції:

Тендерна пропозиція, оформлена відповідно до «Тендерної форми» і «Технічного завдання на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень»  та «Технічно-кошторисної пропозиції» українською мовою, скріплені підписом та печаткою (за наявності);

  • Реєстраційні документи (скановані копії);
  • Виписка з ЄДР;
  • Копія довідки/свідоцтва платника єдиного податку / копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
  • Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (для юридичних осіб);
  • Статут або інший установчий документ (остання редакція);
  • Документ, що підтверджує право підпису;
  • Довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
  • Документи, що підтверджують досвід (щонайменше 1 договір на аналогічні послуги, терміном давності максимум 2 роки до відповідної дати оголошення цього тендеру або рекомендаційні листи щодо виконання аналогічних послуг, за наявністю)
  • Документи, що підтверджують фінансовий стан Учасника: фінансовий звіт за минулий рік або довідку про залишок коштів на рахунку в банку чи довідку про наявність відкритої кредитної лінії в банківській установі на суму не менше, ніж тендерна пропозиція Учасника, тощо.
  • Довідка у довільній формі, якою Учасник засвідчує наявність:

- необхідного для виконання послуги обладнання (інструмент, приладдя та транспорт);

- відповідного персоналу;

- відповідних дозволів та ліцензій на виконання послуг в рамках цієї закупівлі .

Важливо: Пропозиції без повного пакету реєстраційних документів розглядатися не будуть.

Істотні умови відбору тендерних пропозицій:

  • Учасник має право подавати свою пропозицію на один (будь-який) Лот, або на всі три Лоти одночасно одним пакетом документів;
  • реєстраційні документи Учасника мають відповідати кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення (згідно з переліком вище);
  • всі подані Учасником документи мають відповідати умовам тендерного оголошення;
  • повнота Лоту (часткове подання пропозицій в рамках одного Лоту не допускається).

Запропоновані цінові пропозиції повинні бути чинними протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати кінцевого терміну отримання пропозицій.

Критерії оцінки та визначення переможця

За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовник визначає Переможця тендеру. Критерії оцінки включатимуть відповідність кваліфікаційним і технічним вимогам, а також запропоновану ціну. Перевага надаватиметься учаснику, який відповідає всім вимогам конкурсу, запропонує найнижчу цінову пропозицію при засвідченні всіх необхідних критеріїв кваліфікації та якості . 

Визначення переможця тендеру відбудеться після фінансової та технічної оцінки комерційних пропозицій, але не пізніше   05 вересня 2025 р.

Замовник залишає за собою право вимагати додаткові документи та (або) інформацію для підтвердження відповідності Учасника вимогам оголошення.

Умови оплати

Розрахунок за надані послуги здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок надавача послуг. Розрахунок здійснюється шляхом оплати Замовником 50%  попередньої оплати вартості Послуг та 50% оплати протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту виконання послуг Виконавцем та після надання Замовнику оригіналів наступних документів:

1) акт приймання-передачі наданих послуг;

2) рахунок на оплату.

Порядок подання тендерної пропозиції

У разі запитань звертайтеся на електронну адресу: [email protected] 

Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: до 12.00  03 вересня 2025 р.

Пропозиції мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] 

Тема листа: «Тендер на закупівлю послуг з поточного ремонту».

Запобігання шахрайству

Замовник вживає заходів із запобігання, виявлення та протидії випадкам шахрайства та зловживань.

Учасник процедури закупівлі (відкритого тендеру), надсилаючи документи за цим тендерним оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови та, що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 


Останні публікації цього розділу:

Стипендії для старшокласників до United World Colleges

Закупівля послуг з проведення групових онлайн супервізій

Конкурс на закупівлю освітніх послуг з навчання за курсом "Масажистка" у м.Харків

Конкурс на закупівлю освітніх послуг з навчання за курсом “Крій та шиття” у м.Харків

Запит цінових пропозицій RFQ/S UNESCO-UA-181 rev 1: розробка, хостинг та просування онлайн-курсу «Бібліотеки як простори психосоціальної підтримки»