Тендер щодо надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ліза

prostirtender_tender_ntylth(2)
Тендер щодо надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів
Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.
 
Дата оголошення тендеру: 11 серпня 2025 року.
 
1. Мета та предмет тендеру:
Мета тендеру: забезпечення логістичних заходів, які будуть проводитися Організатором у 2025 р.
Предметом тендеру є тендерна пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.
2. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру:
До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи/фізичні особи – підприємці усіх форм власності, а саме готелі та конференц-сервісні комплекси у м. Києві та поблизу Києва, які можуть забезпечити комплексну логістику як одноденних тренінгів, так і кількаденних заходів, включаючи харчування та проживання учасників у кількості до 90 осіб в одній локації.
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:
– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3. Вимоги щодо умов проживання та місця проведення Заходів:
Місце проживання і проведення Заходів мають збігатися. Бажане місце проведення Заходів: м. Київ або передмісті Києва.
Формат участі у тендері – комерційна пропозиція має містити розрахунок триденного Заходу:
Надання конференц-зали на 35 осіб (по 9 годин на добу).
Проживання 28 осіб у двомісних номерах + 2 осіб в одномісних номерах
Сніданок 30 осіб – 3 (три).
Обід 30 осіб – 3 (три).
Вечеря 30 осіб – 3 (три).
Кава-пауза на 30 осіб – 6 (шість) звичайні.
Вода для учасників 30 осіб – на 3 (три) дні.
Можливість компенсації проїзду учасників тренінгу.
Відсоток сервісного обслуговування від вартості заходу.
Податки та збори.
Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.
4. Вимоги до комерційної пропозиції:
Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються організації та проведення Заходів.
Кошторис подається поштою або особисто у конверті за адресою м. Київ, вулю Будівельників 22/11, офіс 24, Благодійний Фонд «Надія та Довіра»
Вимоги до звіту про проведення Заходів:
Виконавець Заходів зобов’язаний після проведення заходу надати підписаний акт виконаних робіт (послуг) і кошторис, а також подати до Фонду копії всіх первинних документів, пов’язаних з проведенням заходу (білети, рахунки, чеки на оплату тощо).
5. Визначення переможця тендеру:
Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.
Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду.
Кінцевий термін надання заявок – 22 серпня 2025 р.
Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх.
Контактна особа: Яновська Оксана Анатоліївна
тел.: +38 (050)4493409;
 
Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на поточний ремонт приміщень місць тимчасового проживання ВПО та евакуйованих осіб

Закупівля послуг з проведення навчальних курсів на тему раннього втручання для фахівців команди раннього втручання

Тендер на закупівлю обладнання

Закупівля канцтоварів, матеріалів для творчості, устаткування, ігор та іграшок за рамковим договором

Тендер на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників програми “Кемп+”

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузлів на першому поверсі в приміщенні Ізмаїльської гімназії №14 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області (Гімназія №14 м. Ізмаїл)