Фахівець/чиня з комунікацій

Зафіксувати у Google календарі!


картинка-ПСР
Фахівець/чиня з комунікацій

ГО “Південна стратегія розвитку” (SDS) шукає Фахівця/чиню з комунікацій в офіс в Києві з готовністю до відряджень. 

SDS є національним лідером практичного відновлення та активним учасником оновленої системи міжкластерного міжнародного гуманітарного реагування (HOCG – Humanitarian Operation Coordination Group). 

Підхід нашої організації – розробка та пілотування інноваційних рішень в гуманітарному реагуванні та розвитку. Ми впроваджуємо багатопрофільні проєкти з Unicef, World Food Program, Mercy Corps, Save the Children, Acted, Polish Humanitarian Action та багатьма іншими. 

Вони стосуються: (1) відновлення доступу до водо-, тепло- та газопостачання;  (2) легких та середніх ремонтів житла; (3) надзвичайної підтримки у натуральній, грошовій та ваучерній формах; (3) юридичної допомоги з питань житла, землі та власності; (4) створення нових економічних можливостей та продовольчої безпеки; (5) підтримка та посилення спроможності локальних ініціатив та сервісів. 

Діяльність проєктів здійснюється в 11 областях України. Організація має три офіси: у Києві, Дніпрі та Миколаєві, де працюють більше 120 фахівців. 

Шукаємо фахівця/чиню, який/яка буде відповідати за розробку та впровадження комунікаційної стратегії та заходів організації.   

До команди Фахівця/чині з комунікацій входять підрядники з дизайну, фото та відео документування для досягнення спільного результату. Фахівець звітує та підпорядкований Програмному директору Організації.

Умови роботи: 

- Контракт з ФОП 3 групи або працевлаштування за трудовим договором/цивільно-правовим договором від 12 місяців з можливістю пролонгації. 

- Винагорода 61,200 гривень (ФОП 3 група після сплати податків) або 37,200 гривень (трудовий/цивільно-правовий договір після сплати податків). 

- Офіс в центральній частині міста Київ (м. Вокзальна, м. Лук’янівська).

- Повна зайнятість;

- Графік роботи з 10.00 до 19.00 з обідньою перервою;

- Випробувальний термін 2 місяці;

- Перспективи кар’єрного та експертного зростання, інвестиції у професійне навчання.

Основні обов’язки:

  1. Формування та імплементація комунікаційного плану організації.
  2. Побудова стійких та результативних ділових відносин зі ЗМІ (локальними, загальнонаціональними, професійними, міжнародними) для інформування щодо амбітних проєктів організації. 
  3. Просування бренду та популяризація місії, завдань та проєктів організації. 
  4. Копірайтинг оновлень та новин на веб та соціальні сторінки організації (Facebook, Twitter, LinkedIn) на українській та англійській мовах. 
  5. Розробка макетів постів в соціальних мережах та для веб сторінки на основі затвердженого брендбуку організації. 
  6. Розробка технічних завдань та контроль діяльності підрядників з комунікаційного супроводу діяльності організації (дизайнерські послуги, відео та фото матеріали).
  7. Забезпечення та контроль за правилами видимості організації та її донорів. 
  8. Можливі інші додаткові запити за потреби. 

Вимоги до кваліфікації:

- Диплом бакалавра, але магістратура та аспірантура надають додаткові переваги;

- Освіта в гуманітарних, управлінських, соціальних, поведінкових та інших науках; 

- Досвід стажувань та роботи від 2 року у громадському та приватних секторах, медіа та комунікації, державному управлінні та місцевому самоврядуванні. 

Вимоги до навичок:

  1. Вільне володіння українською мовою, використання англійської мови на рівні не менше upper intermediate (B2) для написання прес-релізів та коротких текстів.
  2. Пристрасть описувати складне простими, цікавими, вичерпними текстами. 
  3. Широка мережа професійних контактів у медійному, громадському, експертних секторах.
  4. Впевнене використання простих програм графічного дизайну (Canva та аналоги).
  5. Досвід таргетованого просування (Facebook Ads Manager, Google Ads).
  6. Базове використання програм для роботи з електронними таблицями (Google Sheets, Microsoft Excel).
  7. Аналітичне та детективне мислення. 
  8. Особистий інтерес до тем боротьби з наслідками війни, залучення громадян, відновлення громад, економічного розвитку, та вирішення суспільно важливих проблем. 
  9. Готовність вчитися новим навичкам та професійно розвиватися. 
  10. Проактивна позиція у розробці та реалізації проєктів. 
  11. Гнучкість працювати легко, як у команді, так і самостійно.

Принципи:

ГО «Південна стратегія розвитку» практикує нульову толерантність до дискримінації та використання мови ворожнечі до людей за статтю, віком, виглядом, сексуальністю, гендерною, мовною, релігійною ознаками, політичними поглядами або соціальним походженням. Організація намагається створювати рівні та інклюзивні можливості. Ми вітаємо кандидатів різних рас, етнічного походження, віку, соціального досвіду, гендерної ідентичності.

Процедура відбору:

- Резюме та Супровідний лист англійською АБО українською мовами відправляти на електронну пошту [email protected] та зазначити у темі листа “Фахівець/чиня з комунікацій – Резюме”. 

- Дедлайн прийому заявок до 24 серпня 2025 року включно.

- Розгляд кандидатів та співбесіди (онлайн чи особисто) будуть проводитися протягом 25-30 серпня 2025 року.

- Орієнтований початок роботи – вересень 2025 року.

- Питання задавати письмово до 22 серпня 2025 року на електронну пошту [email protected] та зазначити у темі листа “Фахівець/чиня з комунікацій – Питання”.


Останні публікації цього розділу:

Послуги ФОП з організації процесу реєстрації та систематизації інформації в проєкті (Миколаїв)

Фахівчиня із соціальної роботи в Центрі інтегральної опіки для жінок в кризових ситуаціях ім. Ольги Ціпановської

Головний/а бухгалтер/ка

Фахівець/фахівчиня з правових питань і взаємодії з урядовими організаціями та партнерами/Legal and Liaison Officer

Спеціаліст/-ка Сфери Ланцюга Постачання / (Supply Chain Specialist) - МОМ

Експерт (-ка) з картування місцевих надавачів соціальних послуг, суб’єктів громадянського суспільства (м. Харків)