Тендер на обрання постачальника щодо забезпечення учасників тренінгу харчуванням

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
efimova

prostirtender_tender_ntylth(3)
Тендер на обрання постачальника щодо забезпечення учасників тренінгу харчуванням

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на обрання постачальника щодо забезпечення учасників тренінгу харчуванням. 

Предмет закупівлі: харчування: обіди та кава-брейки (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції). 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля реалізується згідно Стандартного договору про надання субгранту з процедурою відшкодування витрат від 13.07.2025 року №FY26-URRF-APS-LightHope між Програмою «Український фонд швидкого реагування» та Благодійною організацією «Світло надії»,  в рамках проекту «Створюємо безпеку громади разом»  за підтримки уряду США. 

Термін надання послуг:

за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії» (два місяці). 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно найменування, розміру та інших характеристик, зазначених у Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

4.

Відпуск товарів без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Тендерна пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

Орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

 

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Шеметів Братів, 17А.

Моб. 0665534705.

Тел./факс. 050 060 60 81.

e-mail: [email protected].

 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36038, м. Полтава, вул. Шеметів Братів, 17А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,

або e-mail: [email protected].

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«28» липня 2025 року, до 12 год. 00 хв. за київським часом.

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
 № _______ від __________ 2025 року
_____________________ (Учасник) надає свою пропозицію щодо участі у тендері
на обрання постачальника щодо забезпечення учасників тренінгу харчуванням, що реалізується згідно Стандартного договору про надання субгранту з процедурою відшкодування витрат від 13.07.2025 року №FY26-URRF-APS-LightHope між Програмою «Український фонд швидкого реагування» та Благодійною організацією «Світло надії»,  в рамках проекту «Створюємо безпеку громади разом»  за підтримки уряду США 
1. Повне найменування Учасника:  
2. Адреса (юридична):  
3. Адреса (фактична):  
4. Телефон/факс, е-mail:  
5. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові):  
6. Код ЄДРПОУ:  
7. Банківські реквізити:  
Тендерна пропозиція
Вимоги Одиниця виміру Вартісті за од. порцію на особу БЕЗ ПДВ Кількість осіб Сума за товар                        БЕЗ ПДВ
1. Організація харчування включаючи всі додаткові (обіди 1 раз на день). Меню харчування має бути розшифровано у вкладці “Харчування”. Кількість надання послуг – 50 днів (кількість осіб на день – 21 особа). осіб/послуга (порція)   1050 0,00
2. Організація харчування включаючи всі додаткові послуги (кава-брейк 2 рази на день). Меню харчування має бути розшифровано у вкладці “Харчування”. Кількість надання послуг – 50 днів (кількість осіб на день – 21 особа). осіб/послуга (порція)   1050 0,00
Загальна вартість цінової пропозиції:       0,00
Ми підтверджуємо, що послуги будуть доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту та за потребою Замовника.
Ми цим листом зобов’язуємось співпрацювати по безготівковому розрахунку.
Ми підтверджуємо, що цінова пропозиція включає в себе увесь комплекс послуг (доставка обідів в  межах м. Полтава).

Дата:  ___________________
 
_____________________________                                                                                                                                              _______________________
[підпис]  «печатка за наявності»                                                                                                                                                 [ПІБ уповноваженої особи]

 

ТАБЛИЦЯ: Розрахунок на послуги харчування одного дня/тренінгу (21 особа на один день (тренінг))
Харчування Орієнтовне наповнення на одну особу Вихід, г Пропозиція учасника Кількість, шт. Сума, грн.
Обід в індивідуальному пакуванні Салат грецький з бринзою (назва страви наведена як приклад; допускається надання еквівалентної за характеристиками позиції) 120 г   21  
Картопля молода (назва страви наведена як приклад; допускається надання еквівалентної за характеристиками позиції) 120 г   21  
Бефстроганів із телятини (назва страви наведена як приклад; допускається надання еквівалентної за характеристиками позиції) 130 г   21  
Напої Вода негазована 0,5л 1   21  
Послуги Обслуговування 1   2  
Посуд одноразовий крафт     10  
Оренда коктейльного столу з білою скатертиною (120см, високий, круглий) 1      
Логістика        
Сума:  
%  
Загалом:  
кава-брейк 1 Кава натуральна 1   18  
Чай пакетований в ассортименті 1   4  
Вершки порційні 0, 010 або молоко 3,2 % 30 мл 1   18  
Наполеон (назва страви наведена як приклад; допускається надання еквівалентної за характеристиками позиції) 1000   1  
Міні сендвіч з шинкою, сиром та зеленю (назва страви наведена як приклад; допускається надання еквівалентної за характеристиками позиції) 70   21  
кава-брейк 2 Кава натуральна  1   18  
Чай пакетований в ассортименті 1   4  
Вершки порційні 0, 010 або молоко 3,2 % 30 мл 1   18  
Печиво з шоколадом (назва страви наведена як приклад; допускається надання еквівалентної за характеристиками позиції) 1000   1  
Послуги Обслуговування 1   2  
Посуд одноразовий крафт     11  
Оренда коктейльного столу з білою скатертиною (120см, високий, круглий) 1   2  
Логістика        
Сума:  
%  
Загалом:  


Останні публікації цього розділу:

Закупівля реабілітаційного та іншого обладнання для Центру із наданням реабілітаційних послуг дітям із інвалідністю

Тендер 2025/27 «Закупівля гігієнічних наборів»

Пошук постачальника послуг з навчання української мови у форматі он-лайн курсів для іноземних співробітників

Оголошення про відкриття конкурсу на оренду трьох квартир в м.Києві

Закупівля програмно-апаратного комплексу рентгенологічної інформаційної системи (RIS)