Закупівля послуг з організації проведення заходів (бронювання/купівлі квитків, готельних послуг з розміщення в номерах, послуг оренди конференц-залу та організації харчування (кейтерингу)) у м.Миколаєві, м.Івано-Франківську та м.Києві (за проєктом PIN Віднова)
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з організації проведення заходів (бронювання/купівлі квитків, готельних послуг з розміщення в номерах, послуг оренди конференц-залу та організації харчування (кейтерингу)) у м.Миколаєві (Лот 1), м.Івано-Франківську (Лот 2) та м.Києві (Лот 3) (за проєктом PIN Віднова)
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (далі БО «ССС») з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Потреба: послуги з організації проведення заходів (бронювання/купівлі квитків, готельних послуг з розміщення в номерах, послуг оренди конференц-залу та організації харчування (кейтерингу)) у м.Миколаєві, м.Івано-Франківську та м.Києві на період з вересня по жовтень 2025 року.
БО «ССС» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію щодо:
ЛОТ 1. Послуги оренди конференц-залу та організації харчування (кейтерингу) проведення заходів у м.Миколаєві на період з вересня по жовтень 2025 року.
ЛОТ 2. Послуги оренди конференц-залу та організації харчування (кейтерингу) проведення заходів у м.Івано-Франківську на період з вересня по жовтень 2025 року.
ЛОТ 3. Послуги бронювання/купівлі квитків, готельні послуги з розміщення в номерах, послуги оренди конференц-залу та організації харчування (кейтерингу) проведення заходів у м.Києві на період з вересня по жовтень 2025 року.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 03 серпня 2025 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням
Основні вимоги:
1.Надавач послуг є суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрований згідно з чинним законодавством України, що має основний вид діяльності згідно з КВЕД.
- Наявність успішного досвіду надання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
- Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня.
- Підтвердження відповідності всім Технічним специфікаціям відповідно до цього Оголошення.
- Прийнятна вартість послуг.
Документи, які подає учасник тендеру:
- Копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг (договори, листи відгуки, рекомендаційні листи тощо).
- Заповнена належним чином Реєстраційна форма постачальника (додаток А). Необхідно скачати та заповнити.
- Заповнена належним чином Технічна специфікація (додаток Б). Необхідно скачати та заповнити.
- Заповнена належним чином Фінансова пропозиція (додаток В). Необхідно скачати та заповнити.
- Будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру (кошторис, презентація, фото тощо).
- Приклади номерів, меню, які надавач послуг спроможний забезпечити.
- Заповнена і підписана Заява під присягою.
Зверніть УВАГУ! Додатки А,Б,В, заява під присягою мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності). Не допускається накладання підпису в зазначених документах у форматі PDF або JPG!
Зверніть УВАГУ! Додатки Б,В містять в собі 3 ЛОТИ. Ви можете надати свою пропозицію як за всією закупівлею так і за окремим Лотом.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 03 серпня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: Послуги з організації проведення заходів (бронювання/купівлі квитків, готельних послуг з розміщення в номерах, послуг оренди конференц-залу та організації харчування (кейтерингу)) Лот _____», на адресу: [email protected]
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді на ел. адресу: [email protected] до 18:00 27 липня 2025 року.