Оголошення про закупівлю обладнання (Лот 1): ноутбуки, проєктор, екран, принтер

ЗАВЕРШЕНО

Додано:
viktoriyastepchuk

prostirtender_tender_ntylth
Оголошення про закупівлю обладнання (Лот 1): ноутбуки, проєктор, екран, принтер

  1. Громадська організація «МІСТО.ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ» (далі – Замовник) в рамках  ініціативи “Полісся.Перезавантаження: створення економічної спільноти”, яка втілюється ГО “Місто. Перезавантаження” в межах грантової програми “Кластери Відродження”, що є частиною Швейцарсько-українського проєкту “Згуртованість та регіональний розвиток України”, UCORD, який впроваджується за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію з розвитку та співробітництва компанією NIRAS Sweden AB. Цим листом запрошує правомочних учасників торгів (тобто учасників, товари, які вони пропонують, не підпадають під обмежувальні заходи (санкції) введені відповідно до чинного законодавства України) надіслати цінові пропозиції щодо постачання наступних товарів: 

Лот 1

  • Ноутбук — 10 шт.  ПРИВІТИК!!!!
  • Проектор — 1 шт.
  • Екран для проектора — 1 шт.
  • Принтер — 1 шт.
  1. Учасник подає лише одну цінову пропозицію на один лот. Всі пропозиції учасника, який надав більше однієї цінової пропозиції, будуть відхилені. Пропозиції мають бути повними (включати усі позиції) відповідно до цього Запиту. Неповні пропозиції будуть відхилені. Цінові пропозиції оцінюватимуться за всіма позиціями та договір буде присуджено фірмі, яка запропонувала найменшу оцінену вартість всіх позицій та відповідає усім умовам, встановленим цим Запитом та Технічними вимогами до нього.
  2. Цінова пропозиція українською мовою за формою, наведеною у Додатку 3 «Цінова пропозиція» в сканованому вигляді разом з додатковою інформацією мають надсилатися за наступною електронною адресою: [email protected].

Також за зверненням за вищевказаною адресою зацікавленими учасниками може бути отримана довідкова інформація. Усі запитання слід надсилати до 04.08.2025.

  1. Кінцевим терміном для отримання пропозицій Замовником за адресою вказаною в п. 3 вище встановлюється: 05.08.2025 року, до 12:00 за місцевим часом.
  2. До своїх пропозицій Ви маєте додати відповідну документацію, що вимагається Технічними вимогами.
  3. Процедура закупівлі – «Тендерна процедура (відкрита процедура)» відповідно до вимог Керівництво із закупівель для грантів Заходу «Кластери Відродження» проєкту UCORD.

Будь ласка, надайте Ваші цінові пропозиції відповідно до інструкцій у Запиті, що додається.

  1. ЦІНИ. Ціни мають бути виражені в українській гривні, включати ціну товарів у місця призначення, вказаних у Додатку 1 «Умови постачання», та не включати податок на додану вартість (ПДВ).

 

Проєкт UCORD здійснюється в рамках міжнародної технічної допомоги, відповідно до Порядку залучення,  використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002-п ) “Про створення єдиної системи залучення,  використання  та  моніторингу міжнародної технічної допомоги”, а також відповідно до пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України, вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. В зв`язку з цим Замовник сплачує Виконавцю всі вказані вище товари/послуги без ПДВ.

 

  1. ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ. Пропозиції, які визнані такими, що задовольняють Технічним вимогам та Запиту, оцінюватимуться шляхом порівняння загальної ціни відповідно до встановлених вимог, як вказано в п. (і) вище. 

При оцінці пропозицій, Замовник визначить для кожної цінової пропозиції оціночну вартість шляхом коригування цінової пропозиції з метою виправлення арифметичних помилок таким чином:

а) якщо у будь-якому місці є невідповідність між сумою цифрами та прописом, сума прописом буде вважатися вірною;

б) якщо у будь-якому місці є невідповідність між ціною за одиницю та загальною сумою, яка обчислюється шляхом перемноження ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю буде вважатися вірною;

в) якщо Постачальник відмовиться прийняти вказані корегування, його цінова пропозиція буде відхилена.

 

  1. ПРИСУДЖЕННЯ ДОГОВОРУ. Договір присуджуватиметься учаснику, який запропонує найнижчу загальну ціну, та пропозиція якого відповідає умовам, встановленими Технічними вимогами та Запитом. З обраним Постачальником буде укладено договір за формою, наведеною у Додатку 4 «Договір».
  2. ТЕРМІН ЧИННОСТІ ПРОПОЗИЦІЙ: запропоновані цінові пропозиції повинні бути чинними протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати кінцевого терміну отримання пропозицій, встановленої в п. 4 даного Запиту.

Додатки:

Додаток 1. Умови постачання

Додаток 2. Технічні вимоги

Додаток 3. Цінова пропозиція

Додаток 4. Договір


ДОДАТКИ


Останні публікації цього розділу:

Закупівля реабілітаційного та іншого обладнання для Центру із наданням реабілітаційних послуг дітям із інвалідністю

Тендер на обрання постачальника щодо забезпечення учасників тренінгу харчуванням

Тендер 2025/27 «Закупівля гігієнічних наборів»

Пошук постачальника послуг з навчання української мови у форматі он-лайн курсів для іноземних співробітників

Оголошення про відкриття конкурсу на оренду трьох квартир в м.Києві

Закупівля програмно-апаратного комплексу рентгенологічної інформаційної системи (RIS)