Відкритий тендер на закупівлю та постачання реабілітаційного обладнання

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
vmartyniuk

тендер лого
Відкритий тендер на закупівлю та постачання реабілітаційного обладнання

ЗАПИТ на ПРОПОЗИЦІЇ (ЗП)/  Request for Proposal (RFP) 

 

До уваги всіх бажаючих 

ДАТА:  July 18 2025 / 18 kипня 2025 р. 

ПОСИЛАННЯ: RFP FY26-07-18 

Шановні Пані та Панове, 

Програма “Український фонд швидкого реагування”, яку втілює Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX), за підтримки Державного департаменту США, оголошує відкритий тендер на закупівлю та постачання реабілітаційного обладнання.

Програма «Український фонд швидкого реагування» була створена з метою задоволення критичних потреб та підвищення стійкості українського уряду, громадянського суспільства та цивільного населення на тлі повномасштабного вторгнення рф. До основних цілей програми входять: поширення засобів пом’якшення наслідків бойових дій для цивільного населення і громадянського суспільства; координація і планування зусиль уряду, ГО і зовнішніх партнерів у реагуванні на виклики війни; гарантування захищеної комунікації між ключовими стейкхолдерами; розповсюдження інформації, що стосується конфлікту, серед населення.  

Зацікавленим сторонам необхідно підготувати свою цінову пропозицію, а також заповнити Додаток 3 – Комерційна пропозиція і Додаток 4 – Перелік документів. Детальний опис послуг наведено у Додатках 1-2. Пропозиція повинна бути написана українською мовою, містити реквізити заявника, а ціни мають включати в себе необхідні податки та збори, та залишатися в силі не менше 30 діб після завершення дати подання ЗП.  

У випадку вашої зацікавленості, просимо надсилати ваші комерційні пропозиції до 18.00 год, 30 липня 2025 р. на електронну адресу: [email protected]  з темою листа «URRF RFP FY26-07-18» 

Заявник несе відповідальність за вчасність подання та достовірність поданих комерційних пропозицій.  

Надсилаючи пропозиції електронною поштою, переконайтеся, що документи підписані, відправляються у форматі *.pdf чи *doc(x). Копії документів, що додаються до пропозиції повинні бути у форматі .pdf чи *.doc(x) і не містити вірусів чи пошкоджень. 

Запропоновані товари й послуги будуть розглядатися і оцінюватися відповідно до повноти пропозиції та її відповідності до вимог (Додаток 1 та 2). Вибір постачальника продукції залежатиме від того, чия пропозиція відповідає вимогам та критеріям оцінки та є найбільш економічно вигідною та може бути виконана відповідно до зазначених термінів постачання товарів. На підставі чого буде укладено договір. 

Звертаємо увагу на те, що IREX не несе відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та подачею постачальником пропозиції, незалежно від результату або способу проведення процесу відбору. 

Замовник вимагає від учасників уникати конфліктам інтересів. У випадку участі в тендері учасників, які є пов’язаними особами, тендерні пропозиції таких учасників буде відхилено.  

Дякуємо за увагу! Чекаємо на ваші пропозиції.  

Загальні дані (https://docs.google.com/document/d/1Z2mnGYIRG9VMWVMb5g3GXWuASIJ9dFNB/edit)

Обсяг послуг 

Програма “Програма “Український фонд швидкого реагування”, планує забезпечити оснащення реабілітаційних кімнат у 6 медичних закладах України, з метою посилення якості надання реабілітаційних послуг українцям та українкам, які постраждали від війни відповідно до вимог, що наведено у Додатках 1-2. 

Місце та термін поставки 

(на умовах DDP) 

до 30 днів після підписання угоди; адреси поставки буде надано переможцю/цям конкурсу  

Вимоги до досвіду Учасника 

Учасник має надати документальне підтвердження успішного виконання щонайменше 2 (двох) договорів з постачання реабілітаційного обладнання протягом останніх двох років.  

Гарантія на продукцію 

Мінімум 12 місяців 

Вимоги до якості та сертифікації 

Якість товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України та технічним умовам, які пред’являються до товару даного виду.  

На всі позиції Постачальник повинен надати наступні документи, запитувані в переліку технічних  специфікацій, до прикладу: 

  • Паспорт виробника на товар; 
  • Всі позиції обладнання повинні мати гарантійні сертифікати від виробника або офіційного представництва виробника в Україні або сертифікованого сервісного центру з терміном дії мінімум 12 місяців з дати постачання товару кінцевому користувачу.  

 

Всі товарно-матеріальні цінності слід постачати кінцевому користувачу в тарі (упаковці), яка забезпечує збереження та цілісність товару під час його транспортування і зберігання згідно вимог державних стандартів України і технічних умов. Тара повинна бути неушкодженою і відповідати умовам виробника. Розпакування товару на території кінцевого користувача здійснюється за участю представника Постачальника. У випадку виявлення пошкодження обладнання за умови цілісності упаковки (відсутності пошкоджень пакування), відповідальність за пошкодження, компенсацію збитків чи заміні обладнання покладається на Постачальника. 

 

Постачальник має право запропонувати позиції аналогічні до специфікації закупівель з технічними характеристиками не гірше за вказаних в специфікації, але постачання аналогів потребує письмової згоди Замовника. 

Валюта пропозиції 

Валютою тендерної пропозиції є долар США. Сума виплат у гривні за контрактом буде обраховуватися відповідно до офіційного курсу гривні до долара США, встановленого Національним банком України на дату виставлення рахунка. Пропозиція та фінальна ціна не повинна містити у собі ПДВ. 

Звільнення від ПДВ: 

Послуги, роботи та товари мають надаватись або постачатись без ПДВ.  

IREX є виконавцем програм та проектів міжнародної технічної допомоги в Україні відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року (далі – «Угода») та закуповує товари, роботи і послуги для виконання згаданого проекту міжнародної технічної допомоги, відповідно до зазначеної вище Угоди та Порядку залучення,  використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р.  N 153 (153-2002-п) «Про створення єдиної системи залучення,  використання  та  моніторингу міжнародної технічної допомоги»; вартість таких товарів (робіт, послуг) звільняється від податку на додану вартість (ПДВ). Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється коштом проекту міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (типу) товарів, робіт та послуг, зазначених у плані закупівель. 

Проект надає переможцю тендеру копію реєстраційної картки Проекту, в рамках якої здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, виданої Секретаріатом Кабінету Міністрів України та засвідчену печаткою Проекту, а також копію плану закупівлі або витяг з плану закупівлі, завірені печаткою Проекту. 

Учасник тендеру складає в установленому нижче порядку податкову накладну щодо надання товарів (робіт, послуг) з поміткою «Без ПДВ». У податковій накладній зазначається підстава для звільнення від ПДВ (назва Проекту, номер і дата відповідного контракту). Субпідрядник подає до державного податкового органу за своїм місцезнаходженням декларацію з урахуванням зазначених вище операцій та вказує код пільги по податку на додану вартість № 14060049 відповідно до Довідника податкових пільг.

БУДЬ ЛАСКА, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Претенденти повинні заявити в своєї пропозиції, що вони розуміють, що IREX звільнений від сплати ПДВ і що це звільнення буде застосовано до всіх рахунків-фактур. Відсутність заяви претендентів про намір визнати звільнення від ПДВ може бути підставою для виключення з розгляду відповідно до цього Запита пропозицій. Існуюче законодавство безперешкодно дозволяє отримати таке звільнення від ПДВ для договорів. 

Строк дії пропозиції 

30 днів

У виняткових випадках IREX може звернутися з проханням до автора пропозиції подовжити строк дії пропозиції. У цьому випадку сторони повинні підтвердити згоду у письмовій формі.

Роз’яснення тендерної пропозиції (від Учасників тендера) 

Учасники тендера можуть запросити роз’яснення щодо будь-якого з Тендерних документів. Будь-який запит на роз’яснення має надсилатися на електронну адресу: [email protected] до 27 липня 2025 року 18:00

IREX докладатиме всіх зусиль для оперативного надання відповіді щодо роз’яснень, проте будь-яка затримка в такій відповіді не спричинятиме виникнення зобов’язання IREX подовжити дату подання Тендерних пропозицій, якщо тільки IREX не вважатиме таке продовження обґрунтованим і необхідним. 

Строк подання пропозиції 

Пропозиції приймаються у письмовому вигляді на електронну адресу: [email protected] з темою листа «URRF RFP FY26-07-16» до 18.00 год, 30 липня 2025 р. 

Неповні пропозиції 

Допускаються пропозицї на один лот, декілька, або на весь обсяг. 

Тип контракту 

Тип Контракту, що підписується, – контракт з фіксованою ціною у доларах США, що сплачується повністю в українських гривнях (без ПДВ) відповідно до офіційного курсу гривні до долара США, встановленого Національним банком України на дату виставлення рахунка, приймання Акту виконаних робіт чи накладної. Контракт має фіксовану ціну та не підлягає жодним змінам: підвищення ринкових цін, підвищення будь-яких податків тощо, тому учасникам тендера рекомендується переглянути та включити всі витрати, пов’язані з будь-якими ризиками під час виконання цього контракту.  

Умови оплати 

Із постачальником/ами, вибраним/и в результаті цього конкурсу, буде укладено договір із граничною вартістю на товари послуг, які планується отримати за весь період. Тип договору буде залежати від статусу юридичної чи фізичної особи виконавця.  

Деталі щодо розміру, строків та інших умов оплати послуг Виконавця є предметом узгодження між сторонами та будуть відображені в договорі. 

Можлива передоплата, необхідно вказати в пропозиції необхідний процент передоплати та післяплати 

Розрахунок: 

Безготівковий розрахунок 

Інші умови: 

Якщо число потенційних постачальників менше, ніж два за кожним лотом, дана закупівля переоголошується за таким лотом, за яким число потенційних постачальників менше, ніж два.  

Організація залишає за собою право замовити меншу кількість товару або замовити не повний обсяг товарів.  

Організація залишає за собою право визначити переможця/ців.  

Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь-яких зобов’язань, або не обрати жодну з пропозицій. 

Критерії оцінювання пропозиції  

 

 

Критерій оцінки 

Ваговий коефіцієнт 

Документи, які підтверджують відповідність критерію 

  1. 1.

Портфоліо компанії:  що базується на попередньому досвіді постачанні товарів. До уваги будуть братись рекомендації від щонайменше 2 попередніх отримувачів подібних товарів чи послуг.  

10 балів 

Тендерна пропозиція, Додаток 3 

 

Якість й відповідність пропозиції технічним умовам. 

20 балів 

Тендерна пропозиція, Додаток 2, таблиця 1 

  1. 3.

Термін постачання товарів: орієнтовний час, який знадобиться учаснику тендеру для виконання послуг. 

20 балів (до 30 днів) 

10 балів (більше 30 днів) 

Тендерна пропозиція, Додаток 2, таблиця 1 

  1. 4.

Цінова пропозиція: порівняльна оцінка, доцільність та аргументованість витрат.   

50 балів  

Тендерна пропозиція, Додаток 2, таблиця 1 

 

Додаток 1 – Вимоги до обладнання / Специфікація https://drive.google.com/file/d/15_DOS4xvk50AF6Gxtd837ljKmNgWX-wn/view?usp=drive_link

Додаток 2Перелік обладнання https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-hFY0aAU4FEAuqTAtOwXSY5hah-6evF1/edit?usp=sharing&ouid=106850220707975692679&rtpof=true&sd=true

Додаток 3 – Форма комерційної пропозиції https://docs.google.com/document/d/1XlkJFSBbjvLndP-0BKEYVGgDt61vMNya/edit


Останні публікації цього розділу:

Закупівля готельних послуг у місті Ужгород

Закупівля послуги з оргінізації кейтерінгу

Закупівля послуг з проведення 3-денної сесії вивчених уроків для молодих психологів за результатами навчальної програми «Кризове консультування дітей та підлітків з ознаками травми та горювання", яка повинна супроводжуватись двома фахівцями (2 фасилітатори/фасилітаторки)

Тендер на укладання договору надання послуг перевезень

Євроквіз "Шенгенська зона" від Представництва ЄС в Україні

Надання послуг нотаріального засвідчення, перекладу, апостилізації, консульської легалізації