Мотиваційні продуктові сертифікати ТМ АТБ для клієнтів які живуть з ВІЛ (ЛЖВ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
natakobzista

tender_ntylth7
Мотиваційні продуктові сертифікати ТМ АТБ для клієнтів які живуть з ВІЛ (ЛЖВ)

10.07.2025 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника мотиваційних продуктових сертифікатів ТМ АТБ для клієнтів які живуть з ВІЛ (ЛЖВ).

Предмет закупівлі: мотиваційні продуктові сертифікати ТМ АТБ (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель у рамках проєкту “Забезпечення стійкості інтервенцій для людей, які живуть з ВІЛ, в умовах війни, що фінансується ViiV Healthcare Positive Action” відповідно до ГУ від 18.02.2025 р.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії».

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання продуктових сертифікатів.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших технічних характеристик, визначених у ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника

м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17А

9.

Відпуск товарів можлива з ПДВ.

Цінова пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

ТЕНДЕРНа ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної тендерній пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  • Ліцензія на пасажирські перевезення.
  1. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Кобзиста Наталія, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0504050489.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected]

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом, або e-mail: [email protected]

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«16» липня 2025 року, до 10 год. 00 хв. за київським часом.

Цінова пропозиція сертифікати АТБ


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер із закупівлі товарів (“Комп'ютерна техніка та обладнання”, “Офісне обладнання”)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залу, організації харчування (кейтерингу) та послуг з організації поселення учасників з метою проведення заходу в м. Вінниця

Закупівля послуг пасажирських перевезень учасників гакатону

Відкритий тендер по проєкту WeWorld (UHF) на закупівлю гігієнічних наборів для жителів Миколївської області

Тендер на укладення договору на надання послуг з проведення онлайн-курсів з англійської мови

Request to Quotation Ref.: UNESCO-UA-161 rev 1 Stone Processing, Paint Application, and Dental Equipment / Обладнання для обробки каменю, нанесення фарби та стоматологічного обладнання