Відкритий тендер із закупівлі товарів (“Комп’ютерна техніка та обладнання”, “Офісне обладнання”)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kronau

prostirtender tender_ntylth(1)
Відкритий тендер із закупівлі товарів (“Комп’ютерна техніка та обладнання”, “Офісне обладнання”)

ГО «Культурно-освітня організація «Кронау» в межах грантового проєкту “Спільнота HUB: Простір життєстійкості для громади”, що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю комп’ютерної техніки та обладнання. 

Предмет закупівлі: Лот №1 – “Комп’ютерна техніка та обладнання” (https://drive.google.com/file/d/1z1ZOzz1FFUPppW9iX-e0diwRbTHiANs9/view?usp=sharing )

Лот №2 – “Офісне обладнання” (https://drive.google.com/file/d/1qPiTg6B2PsbFT9D7hc8vv_XDsp0rXeZ2/view?usp=sharing)

Детальний опис товарів, що оголошуються зазначено в додатку 1 та додатку 2 цього тендерного оголошення

Строк надання товарів/ послуг: протягом 7 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – с.Високопілля та с.Велика Олександрівка Бериславського району Херсонскої області.

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, які не є платниками ПДВ, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).

Товари повинні відповідати якісним, технічним та кількісним характеристикам, що зазначені в інформації (додаток 1, додаток 2) та відповідати встановленим в Україні стандартам.

Постачальник несе відповідальність за всі ризики, втрати або пошкодження товару, а також за збереження товару до моменту його доставки в узгоджений пункт призначення.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається https://docs.google.com/document/d/1cWMsloDA9_cDtNI2AF-t-4m6bh5aJ8Wj/edit?usp=drive_link&ouid=104642256552910841981&rtpof=true&sd=true );
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи)
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)
  8. Надання гарантії на поставлений товар не менше 12 місяців.
  9. Гарантійний лист-згода про виконання поставлених вимог.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 02 серпня 2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на ПРООН [email protected] з темою листа “Вікритий тендер_2025/06/049/SC_№ ЛОТА_назва учасника” до 02 серпня 2025 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 02 серпня 2025  року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 07 серпня 2025   року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Надія Черняк  телефон +380964440935,  додатковий +380682522076 Олена


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залу, організації харчування (кейтерингу) та послуг з організації поселення учасників з метою проведення заходу в м. Вінниця

Закупівля послуг пасажирських перевезень учасників гакатону

Відкритий тендер по проєкту WeWorld (UHF) на закупівлю гігієнічних наборів для жителів Миколївської області

Тендер на укладення договору на надання послуг з проведення онлайн-курсів з англійської мови

Request to Quotation Ref.: UNESCO-UA-161 rev 1 Stone Processing, Paint Application, and Dental Equipment / Обладнання для обробки каменю, нанесення фарби та стоматологічного обладнання