Конкурс на місцеву закупівлю ігор і іграшок в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ziryanova

tender_ntylth9-300x225
Конкурс на місцеву закупівлю ігор і іграшок в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF

Тендерна пропозиція Іграшки

24.06.2025 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на місцеву закупівлю ігор і іграшок в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF.

Опис позицій до закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:

Назва: Обрання постачальника ігор і іграшок

 

Надати Цінову пропозицію, згідно Додатку 1 до 02.07.2025 року на електронну адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте «Закупівля_ігри та іграшки».

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

До 15.07.2025 р. (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: Укладення договору з постачальником за результатами закупівлі та належне виконання поставки відповідно до умов договору.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших технічних  характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

4.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

м. Полтава, пров. братів Шеметів 17 а

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної Цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення Цінової пропозиції учасника:

  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Ціновій пропозиції несе учасник.
  3. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати подання тендерної пропозиції, що має бути зазначено у самій пропозиції

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Зирянова Катерина Геннадіївна, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.

Моб. 0960309323.

e-mail: [email protected]

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«02» липня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладення рамкового договору з поставки систем очищення води (зворотного осмосу) та питних фонтанчиків для водопостачання з подальшим монтажем

Тендер на обрання постачальника на закупівлю аптечок для зупинки кровотечі

Конкурс субгрантів для організацій людей з інвалідністю від БФ “Посмішка ЮА”

Запит про надання пропозицій щодо розробки та реалізації загальної концепції інформаційної кампанії «Бути Фермером»

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Картриджів до принтера

Індивідуальні онлайн-консультації для хелперів та правозахисників