Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Картриджів до принтера

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

tender_ntylth9-300x225
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Картриджів до принтера

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Картриджів до принтера за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН)

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 06 серпня 2025 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням.

Основні вимоги:

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.
  3. Строк надання товарів: до 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати отримання Замовлення.
  4. Умови оплати: 100% післяплата.
  5. Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника до місця призначення, розташованого в межах Харківської області; точну адресу буде повідомлено після підписання договору.
  6. Гарантійний термін на товари має становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх постачання.
  7. Наявність офіційних сервісних центрів пропонованого товару на території України підконтрольного уряду України.

Будь ласка, зверніть увагу

  • Ціни у формі фінансової пропозиції (Додаток B) повинні бути надані за принципом “все включено”.
  • Замовник зберігає за собою право після укладання договору з переможцем тендеру (постачальником) замовити додаткові одиниці товару, які передбачені тендером у випадку, якщо ціна при повторному замовленні таких товарів є аналогічно з ціною, яка була надана постачальником при проведенні тендеру.

Документи, які подає учасник тендеру:

УВАГА! Ваша тендерна пропозиція повинна містити наступні два комплекти документів, які потрібно надіслати окремими електронними листами:

  1. Технічна пропозиція
  2. Реєстраційні документи:копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку.
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  4. Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (мінімум 1 виконаний Договір, Листи відгуки, Рекомендації, тощо).
  5. Заповнена належним чином Реєстраційна форма постачальника (Додаток А). Необхідно скачати та заповнити.
  6. Заповнена належним чином Технічна специфікація (Додаток Б). Необхідно скачати та заповнити.
  7. Довідка про про відповідність вимогам ПКМУ № 187 (Довідка). Необхідно скачати та заповнити).
  8. Довідка про кількість та територіальне розташування офіційних сервісних центрів пропонованого товару на території України підконтрольного уряду України. 
  9. Будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру. 
  10. Фінансова пропозиція
  11. Заповнена Фінансова пропозиція (Додаток В) Необхідно скачати та заповнити.

Зверніть УВАГУ! Додатки А, Б, В мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності). 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 03 серпня 2025 року.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 06 серпня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: Картриджі до принтера», на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Оголошення про намір оприлюднити Тендер (Prior Information Notice) #P2-2025-AAR-267

Тендер на закупівлю матеріалів для косметичного ремонту

Тендер на укладання рамкового договору закупівлі питної води в пляшках

Тендерне оголошення на закупівлю меблів

Тендер для закупівлі послуг з організації заходу

Програма зміцнення молодіжного лідерства “InEvolve”