Менеджер(ка) з фінансового аналізу/ Financial Analysis Manager

Зафіксувати у Google календарі!


prostirjob_vacancy_dfrfycsz(2)
Менеджер(ка) з фінансового аналізу/ Financial Analysis Manager

Загальна інформація:

Фонд «Партнерство за сильну Україну» 2 (ФПСУ) – це багаторічна донорська програма, що реалізується компанією «Кімонікс Груп Ю.Кей Лтд» під управлінням Міністерства закордонних справ, справ Співдружності націй та розвитку (МЗС) Великої Британії та підтримується урядами Канади, Естонії, Фінляндії, Нідерландів, Норвегії, Швеції та Швейцарії. ФПСУ реалізує проєкти в партнерстві з українською владою, громадянським суспільством і приватним сектором на основі результатів досліджень і доказової бази.

Менеджер(ка) з фінансового аналізу контролюватиме процеси проєктного бюджетування та прогнозування і надаватиме підтримку проєктним фахівцям ФПСУ з цих питань. Він/вона відповідатиме за забезпечення якості бюджетування та надання проєктним фахівцям консультацій і інструментів, пов’язаних із бюджетуванням, розробку звітів про фінансові результати для вищого керівництва та МЗС Великої Британії, а також за управління перевіркою всіх бюджетів і прогнозів перед поданням до МЗС Великої Британії та інших донорів ФПСУ.

Обов’язки:

  • Координація регулярних заходів із бюджетування/прогнозування (мінімум раз на місяць) у тісній співпраці з проєктними та відповідними допоміжними підрозділами (наприклад, фінанси, закупівлі, гранти, кадри, група управління програмами) з метою забезпечення дотримання строків і належних стандартів якості.
  • Перевірка всіх бюджетів і прогнозів, поданих проєктними підрозділами, на реалістичність і відповідність робочим планам перед поданням до МЗС Великої Британії та Технічного комітету.
  • Підготовка різноманітних звітів про фінансові результати для вищого керівництва ФПСУ, групи управління програмами (Лондон), керівництва «Кімонікс Ю.Кей» та МЗС Великої Британії, в тому числі порівнянь фактичні витрати – бюджет, прогнозів, аналізу відхилень по всім проєктам Фонду.
  • Визначення та розробка помічних показників, графіків та інших способів узагальнення фінансових даних з метою сприяння в управлінні та прийнятті рішень.
  • Підготовка в проєктних підрозділах відповідальних за бюджетні питання стосовно фінансового управління, бюджетних систем та інструментів шляхом проведення тренінгів, індивідуального наставництва та безпосередньої взаємодії з проєктними підрозділами.
  • Надання на постійній основі консультацій проєктним підрозділам із питань використання інструментів і систем бюджетного моніторингу з метою забезпечення точності, максимальної ефективності та підвищення ефективності роботи програми.
  • За запитом проєктних підрозділів надання підтримки та допомога у вирішенні проблем із існуючими інструментами та системами бюджетування.
  • Виконання функцій основної контактної особи з бюджетних питань для забезпечення відповідності процесів і систем проєктного управління потребам ФПСУ в фінансовому менеджменті.
  • Ведення та (за потреби) актуалізація шаблонів, інструментів і процесів бюджетного моніторингу.

Кваліфікація:

Менеджер(ка) з фінансового аналізу повинен мати наступну кваліфікацію та досвід:

  • Мінімум бакалаврський ступінь (в ідеалі – вище) у відповідній галузі.
  • Глибоке розуміння фінансових і бухгалтерських процесів і систем контролю, а також відповідних корпоративних вимог, політик, нормативних актів і процедур щодо фінансового управління проєктами.
  • Знайомство з навичками управління проєктами, в тому числі бюджетування, фінансового управління, комплаєнс у договірній роботі.
  • Бажано досвід у складанні та веденні різноманітних фінансових звітів для вищого керівництва та клієнтів.
  • Сильні аналітичні навички та навички аналізу даних, а також уміння працювати з великими обсягами даних при складанні звітів з метою сприяння прийняттю рішень на проєктному та програмному рівні.
  • Високий рівень володіння технологічними рішеннями, в тому числі програми MS Office, особливо Excel. Бажано досвід роботи з SharePoint, QuickBooks, Power BI та SAP.
  • Уміння поширювати найкращі практики та знання у сфері фінансового менеджменту шляхом проведення тренінгів, індивідуального наставництва та безпосередньої взаємодії з проєктними підрозділами.
  • Бажано досвід роботи у сфері фінансового управління в міжнародних організаціях або програмах, що фінансуються донорами.
  • Сильні організаційні навички та вміння розставляти пріоритети в роботі, а також уміння зосереджуватися та приділяти увагу деталям.
  • Підтверджене вміння працювати самостійно та в команді (особисто та дистанційно).
  • Уміння чітко, лаконічно та точно писати англійською мовою в стислі терміни.
  • Уміння працювати в умовах стислих термінів з різноманітними колективами
  • Вільне володіння англійською мовою, дуже бажано знання української мови.

Період роботи:

Повна зайнятість

Підпорядкування:

Виконавчий директор.

Місце роботи:

Бажано Київ, відрядження до інших регіонів України (залежно від безпекової ситуації).

Інструкції щодо подання резюме: 

Подайте заявку за наступним посиланням до 4 липня. Для ролей, що вимагають знання англійської мови, англомовні резюме є бажаними (але не обов’язковими). Ми заохочуємо подавати заявки людей з інвалідністю. Заявки будуть розглядатися на постійній основі. Будь ласка, не телефонуйте. Chemonics зв’яжеться з фіналістами. 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application

Кімонікс є роботодавцем, що забезпечує рівні можливості, та не допускає дискримінації при відборі та працевлаштуванні персоналу за расою, кольором шкіри, релігією, статтю, національним походженням, політичною приналежністю, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним станом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у профспілкових організаціях або за іншими не пов’язаними з кваліфікацією факторами.

Кімонікс цінує захист ваших персональних даних. Якщо ви перебуваєте в Європейському Союзі, ознайомтеся з нашою Політикою конфіденційності даних під час найму в ЄС, в якій описано, як ми обробляємо персональні дані. Ця політика також доступна за наступним посиланням: EU Recruiting Data Privacy Notice – Chemonics International

 

Summary:  

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU), implemented by Chemonics Group UK Ltd, is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and supported by the governments of Canada, Estonia, Finland, the Netherlands, Norway, Sweden, Switzerland and the USA. The PFRU implements projects based on research and evidence in partnership with Ukrainian government, civil society and the private sector.

The Financial Analysis Manager will oversee and support PFRU project teams with project budgeting and forecasting processes. They are responsible for providing project teams with quality assurance, guidance and tools related to the budgeting process, developing financial performance reports for the senior leadership team (SLT) and FCDO, and leading on reviews of all budgets and forecasts prior to submission to FCDO and other PFRU donors.

Responsibilities:   

  • Coordinates regular budgeting/forecasting exercises (minimum monthly), working closely with project teams and relevant support teams (e.g. finance, procurement, grants, HR, Programme Management Unit) to ensure timely completion within adequate quality standards
  • Reviews all budgets and forecasts submitted by project teams for realism and alignment with work plans prior to submission to FCDO and the Technical Committee
  • Prepares a variety of financial performance reports for PFRU’s Senior Leadership Team, the London-based Programme Management Unit, Chemonics UK leadership, and FCDO, including information on spend vs. budget, forecast, and variance analysis for all projects under the Fund
  • Identifies and develops useful indicators, graphics, and other ways of summarising financial activity to facilitate management and decision-making
  • Trains budget focal points from project teams in financial management topics and on budget systems and tools through trainings, one-on-one mentoring, and direct interaction with project teams
  • Provides ongoing guidance to project teams in using budget monitoring tools and systems to ensure accuracy, maximise efficiency, and enhance performance
  • Respond to project team requests for assistance and troubleshoots problems with existing budgeting tools and systems
  • Serves as primary focal point on budgeting processes to ensure project management processes and systems address PFRU financial management needs
  • Maintains and, as needed, updates budget monitoring templates, tools, and processes.

Qualifications: 

The Financial Analysis Manager will have the following qualifications and experience requirements:   

  • Minimum bachelor’s degree in related field, ideally a postgraduate degree in related field.
  • Solid understanding of financial and accounting processes and controls, and applicable corporate requirements, policies, regulations and procedures regarding financial management of projects
  • Familiarity with project management skills, including budget, financial management, and contractual compliance
  • Experience in building and maintaining variety of financial reports for senior leadership and clients preferred
  • Strong analytical and data analysis skills and ability to manage large volume of data for generated reports to assist decision making at the project and programme level
  • Advanced-level user of technology including MS Office applications, especially Excel. Experience with SharePoint, QuickBooks, Power BI, and SAP preferred.
  • Ability to disseminate best practices and knowledge in financial management through facilitation of trainings, one-on-one mentoring, and direct interaction with project teams
  • Experience working on financial management in international organisations or on donor-funded programmes preferred.
  • Strong organisational and work prioritisation skills, and ability to focus and pay attention to details
  • Demonstrated ability in working independently and as part of a team both in-person and remotely.
  • Ability to write clearly, concisely and accurately in English language to tight deadlines.
  • Ability to work under deadline pressure with diverse teams
  • Fluent in English, Ukrainian language skills highly desirable.

Duration of Assignment:

Full-time.

Reporting to:

Chief of Staff.

Location of Assignment:
Kyiv preferred, with travel to other areas of Ukraine (security permitting).

Application Details: 

Apply using the following link by July 4th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists. 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application

Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, colour, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors. 

Chemonics values the protection of your personal data. If you are in the European Union, please read our EU Recruiting Data Privacy Notice to learn how we process personal data. You may access the notice via the following link:  EU Recruiting Data Privacy Notice – Chemonics International


Останні публікації цього розділу:

Кейс-менеджер/ка

Закупівля послуг проєктного менеджера/ки

Консультант/ка з параюридичної діяльності м. Дніпро

Проєктний/а менеджер/ка (Діти, постраждалі від війни/ Перехідне правосуддя та механізм у справах зниклих безвісти)

Менеджер/ка проєкту "Механізм із питань зниклих безвісти"/ Project Manager "Missing Persons Mechanism"