Тендер для закупівлі офісних меблів

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth9-300x225
Тендер для закупівлі офісних меблів

Тендерне оголошення

Види товарів

Офісні меблі

Опис

Громадська організація «Енергія молоді» оголошує тендер для закупівлі офісних меблів в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA». Програму впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії. Співпраця з переможцем тендеру буде можлива лише за умови підписання грантової угоди із ПРООН в рамках конкурсу: «ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДИХ ЧОЛОВІКІВ ТА ЖІНОК ДО ПРОЦЕСУ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ ПРОВЕДЕННЯ МОЛОДІЖНИХ ОБМІНІВ»та отримання фінансування на реалізацію проєкту.

Опис очікуваних послуг:

  • Постачання товарів згідно специфікації (Додаток 1)

Вимоги до учасників тендеру:

  1. Відповідність товару та доставка

А) Товар постачається однією партією до 07 липня 2025 та відповідає якісним характеристикам.

Б) Доставка здійснюється за адресою: Кіровоградська обл., с.Мошорине, вул. Центральна 1Е, за рахунок Постачальника, в тому числі послуги завантаження/розвантаження.

В) Постачальник несе відповідальність за доставку неушкодженого товару на обумовлену вище адресу. Упакування для безпечного перевезення має бути включено у ціну товару або здійснено за рахунок постачальника.

Г) Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.

Д) Товар повинен бути новим, таким що не був у використанні. Гарантійний термін використання меблів – не менше 12 місяців з дати постачання.

Е) Технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та природоохоронного законодавства.

  1. Досвід роботи учасника у відповідній сфері не менше 1 року.
  2. Можливість безготівкового розрахунку.

Критерії відбору виконавця:

  1. 1. Повна відповідність характеристикам товарів прописаним у Специфікації (Додаток 1)

2.Повна відповідність вимогам прописаним у Технічному завданні (див. вище)

  1. Цінова пропозиція

Пакет документів для участі в тендері:

  1. Реєстраційні документи ФОП (копії Витягу з реєстру платника єдиного податку з відповідним КВЕД та виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) або юридичної особи (копії Довідки про реєстрацію платника податків, Виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ).
  2. Документ з калькуляцією або цінова пропозиція (з підписом та печаткою за наявності), де окремо зазначити вартість кожної позиції відповідно переліку на товари, які вказані у Додатку 1.
  3. Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог у технічному завданні (з підписом, та печаткою СПД за наявності).
  4. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)

Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Закупівля меблів»).

Термін подачі: 23 червня 2025 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.

Контактна інформація: Зайченко Крістіна Моб.тел.: +380663644841

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Конкурс із закупівлі тренажерів в рамках проєкту «Соляна вежа»

Тендер із організації заходів для центрів MHPSS та постачання друкованих матеріалів

Тендер на послуги з організації та матеріально-технічного забезпечення дводенного воркшопу

Конкурс на закупівлю дерев'яних кілків

Закупiвля та встановлення системи вiдеоспостереження у школах Софiївської громади та закупiвлю серверного обладнання

Тендер на укладання рамкового договору на надання послуг з організації заходів за різною тематикою