Фахівець/чиня з управління проєктами та програмами

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ARDTernopil

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(4)
Фахівець/чиня з управління проєктами та програмами

Агенція регіонального розвитку в Тернопільській області запрошує до команди кваліфікованих спеціалістів.

Якщо вам цікава робота у сфері регіонального розвитку, управління проєктами та залучення інвестицій – приєднуйтесь!

ВАКАНСІЯ:Фахівець з управління проєктами та програмами (проєктний менеджер, робота з громадами на умовах строкового трудового договору до 31.12.2025) (відбір на посаду продовжений)

Завдання фахівця з управління проєктами
2.1. Фахівець з управління проєктами та програмами у рамках роботи Відділу виконує такі завдання:
2.1.1. Встановлення ефективних комунікацій з представниками місцевих органів влади, громадами та громадськими організаціями для визначення потреб та пріоритетів розвитку на місцях.
2.1.2 Проводить консультації, зустрічі, наради і семінаріи із представниками місцевих громад для виявлення проблемних питань і можливостей розвитку регіонів.
2.1.3 Розробляє концепції і проєкти, спрямовані на розвиток інфраструктури, соціальних послуг, екології, культури та інших аспектів місцевого розвитку.
2.1.4 Займається написанням та поданням заявок на отримання грантів, державного фінансування та інших ресурсів для підтримки проєктів розвитку громад.
2.1.5 Проводить збір даних для підготовки звітів і аналізів, які будуть подані органам влади, донорам, а також використані для внутрішнього контролю та оцінки.
2.1.6 Готує аналітичні звіти та дослідження щодо потреб та тенденцій розвитку громад, визначення проблем та можливостей для впровадження змін.
2.1.7 Розробляє та реалізовує інформаційні кампаній для підвищення обізнаності громад про можливості участі в проєктах і грантах.
2.1.8 Залучає додаткові ресурси для розвитку громад, зокрема шляхом пошуку донорів, партнерів та спонсорів.
2.1.9 Співпрацює з державними органами, бізнесом, міжнародними організаціями та громадським сектором для реалізації спільних ініціатив і проєктів.
2.1.10 Організовує тренінги, семінари для представників громад, місцевих лідерів і організацій з управління проєктами, залучення грантів, стратегічного планування.
2.1.11 Відповідно до своїх повноважень здійснює інші завдання визначені Положенням про Агенцію.
2.2. Фахівець з управління проектами та програмами може:
2.2.1. Виконувати функцію координатора і радника директора Агенції у питаннях реалізації проектів, у разі виробничої необхідності.
2.2.2. Брати участь у семінарах, тренінгах, навчаннях, що стосуються планування та виконання завдань Агенції.
2.2.3. Брати участь в реалізації проектів, які реалізуються Агенцією, в тому числі проектів міжнародно-технічної допомоги (МТД).

Кваліфікаційні вимоги до посади
3.1. Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (економічна, фінансова, менеджмент/маркетинг, або освіта гуманітарного спрямування), стаж/досвід роботи за напрямом управління проєктами, стратегічного планування не менше 2-х років.
3.2. Необхідні знання:
– досвід роботи в управлінні проєктами, бажано в сфері регіонального розвитку, соціальних проєктів чи громадських ініціатив;
– знання специфіки роботи з громадами, розуміння потреб місцевих жителів і можливостей для розвитку;
– навички написання проєктів та грантових заявок та роботи з фінансуванням (гранти, державне фінансування, спонсорство);
– вміння працювати в команді та з різними стейкхолдерами: місцевими органами влади, громадськими організаціями, бізнесом, міжнародними партнерами;
– відмінні аналітичні, організаційні та комунікаційні навички.
– здатність до самостійної роботи, ініціативність, орієнтація на результат.

Ознайомитись з посадовими інструкціями детальніше: https://docs.google.com/document/d/1WizYmsZU_61Fuv7xCBFyovupGHYMHFs0/edit?tab=t.0

Місце роботи: Україна, м. Тернопіль, офіс Агенції регіонального розвитку в Тернопільській області, повний робочий день.
Форма працевлаштування: основна робота.

Для участі у відборі просимо на електронну скриньку [email protected] до 22.05. 2025 року (включно) надіслати:
-Резюме у довільній формі, яке демонструє досвід та навички кандидата;
-Мотиваційний лист.
У темі листа зазначте назву очікуваної вакансії.

Відібрані кандидати(-ки) будуть запрошені на співбесіду.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця директора

Консультант/ка відділу супроводу інвестицій

Консультант/ка з оперативної параюридичної допомоги ЧСЧ Одеса

Executive Support Officer (M/W) / Спеціаліст(ка) українського офісу Експертиз Франс (Ч/Ж)

Експерт/-ка з прав ветеранів війни (консультант/-ка)/ Expert on the Rights of War Veterans (Consultant)- МОМ