Асистент/ка проєктів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
olha233

Inspirational-Nature-Quotes-Forest-Photography-Green-Facebook-Post (1)
Асистент/ка проєктів

Асистент/асистентка проєктів стане частиною команди ГО «Життя», що понад 15 років працює у сфері представництва інтересів громадського здоров’я в Україні та реалізує системні зміни через удосконалення законодавства та його дотримання, зокрема, у контролі над тютюном.

Термін подання резюме: до 1 червня 2025 року.

Резюме надсилайте на адресу: [email protected] з темою листа “Кандидат на посаду асистента/асистентки команди Життя”.

  • наявність мотиваційного листа буде перевагою.

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта у галузях соціальних наук, адміністрування, діловодства, комунікацій, менеджменту;
  • не менше 1 року релевантного досвіду роботи;
  • досконале знання української ділової мови;
  • знання англійської мови на рівні не нижче B2;
  • аналітичні та організаційні здібності;
  • високі комунікативні навички, пунктуальність та відповідальність;
  • відмінне володіння офісними програмами та digital-інструментах (пакет Office, Google Docs, Zoom, таск-менеджери, хмарні сервіси тощо);
  • досвід роботи в громадському секторі та/або у сфері охорони здоров’я буде перевагою;
  • здорове почуття гумору та віра у перемогу України.

 

Обов’язки:

  • забезпечення адміністративного супроводу подій організації (тренінгів, семінарів, медіа заходів, тощо): комунікація з учасниками, забезпечення технічної організації, організація логістики;
  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями;
  • організація відряджень в рамках проєктів та інша логістична підтримка;
  • пошук, аналіз, структурування та обробка інформації;
  • супровід та протоколювання ділових зустрічей, нарад
  • підготовка листів, запрошень, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
  • підтримка ведення документообігу організації (електронного та паперового), в тому числі: оформлення договорів, актів за усталеними шаблонами та інших документів, складання запитів до постачальників;
  • збір та систематизація звітних документів (в тому числі фінансових), контроль правильності їхнього оформлення, файлування;
  • організація закупівлі витратних матеріалів та продуктів для офісу;
  • ведення звітності про виконані завдання;
  • виконання інших завдань для реалізації проєктів.

Умови праці:

  • ринкова оплата праці з урахуванням результатів співбесіди;
  • повна зайнятість, 5-ти денний робочий тиждень;
  • робота в офісі в центрі Києва (можливі дні дистанційної роботи за попереднім узгодженням);
  • оплачувана відпустка;
  • оплачувана лікарняна відпустка.

У резюме обов’язково вказуйте очікуваний розмір місячної оплати праці.

Кандидатам на вакантну посаду, резюме яких будуть відібрані, буде запропоновано конкурсне завдання. Кандидати, які успішно підтвердять компетенції конкурсним завданням, будуть запрошені на співбесіду, за підсумками якої кандидата/кандидатку на посаду асистента/асистентки проєкту буде запрошено до команди ГО “Життя”.

 

ГО “Життя” залишає за собою право не коментувати результати відбору кандидатам, які не пройдуть конкурсний відбір.


Останні публікації цього розділу:

Старший/ша аналітик/иня Громадської ради доброчесності

Аналітик/иня Громадської ради доброчесності

Заступник/ця директора з питань зовнішніх зв’язків

Бухгалтер/ка з товарного обліку

Фасилітатор/ка заходів на місцевому рівні

Координатор/ка на місцевому рівні