Відкритий тендер із закупівлі товарів для навчання, медичних товарів та вогнегасників

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
TochkaRivnovagu

prostirtender_tender_ntylth(2)
Відкритий тендер із закупівлі товарів для навчання, медичних товарів та вогнегасників

Громадська організація «Точка рівноваги» у рамках реалізації проєкту «Підвищення рівня безпечної освіти для дітей та підлітків, які постраждали від війни у Сумській, Харківській та Донецькій областях», що фінансується Департаментом Європейської Комісії з питань цивільного захисту та гуманітарної допомоги (ECHO) та за підтримки Plan International Ukraine, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів для навчання, медичних товарів та вогнегасників

Період проведення тендеру:
з 13.05.2025 по 13.06.2025 року.

Кінцевий термін подання пропозицій:
до 13.06.2025 року, 22:00.

Пропозиції надсилати на електронну адресу:

Формат подачі документів:

  • Тендерна пропозиція – у форматі PDF 
  • Технічна специфікація – у форматі Excel (з можливістю редагування) 
  • У темі листа обов’язково вказати:
    “Тендерна пропозиція_товари для навчання, медичні товари та вогнегасники_назва учасника” 

Предмет закупівлі

Лот 1: Товари для навчання (перелік, кількість та технічні характеристики зазначено у вкладці 1 Технічної специфікації, що додається до оголошення).
Лот 2: 3D Медичні товари (перелік, кількість та технічні характеристики зазначено у вкладці 2 Технічної специфікації, що додається до оголошення).
Лот 3: Вогнегасники (перелік, кількість та технічні характеристики зазначено у вкладці 3 Технічної специфікації, що додається до оголошення).

У колонці “Примітки” технічної специфікації вказано перелік супровідних документів, які учасник повинен надати на кожен із товарів (сертифікати, інструкції, гарантії тощо).

Умови постачання та оплати

  • Усі ціни повинні бути вказані у гривні, з урахуванням усіх витрат, включно з: 
    • податками та зборами; 
    • пакуванням, транспортуванням до місць поставки; 
    • гарантійним обслуговуванням. 
  • Місце поставки:
    Товар має бути доставлено до наступних населених пунктів: Сумська область – Роменська громада – місто Ромни, Харківська область – Златопільська громада – місто Златопіль. 

Детальні адреси буде надано переможцю тендеру на етапі укладення договору.

  • Графік та конкретні дати доставки узгоджуються з кожним постачальником індивідуально на етапі укладення договору, з урахуванням логістичних можливостей сторін та оперативних потреб замовника. 
  • Умови оплати:
    • 50% передоплата після підписання договору та виставлення рахунку; 
    • 50% післяплата — після постачання кожної черги та підписання видаткових документів.
  • Учасник може запропонувати інші умови оплати. 

Вимоги до постачальника

  • Зареєстрований суб’єкт підприємницької діяльності на підконтрольній території України; 
  • Наявність відповідного КВЕД; 
  • Готовність надати додаткові документи та зразки продукції (на запит та за спільною згодою);
  • Авторизаційні листи на товар що пропонується учасником. Перелік товару на який необхідно надати авторизаційні листи в колонці Примітки. 

Склад тендерної пропозиції

  1. Тендерна пропозиція у довільній формі 
  2. Заповнена технічна специфікація (Excel) 
  3. Копії реєстраційних документів 
  4. Сертифікати відповідності та/або супровідна технічна документація 
  5. Довідка видана на ім’я ФОП або керівника ТОВ з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
  1. Аналогічний договір/лист відгук що підтверджує досвід (за наявності)
  1. Інші документи на розсуд учасника

Критерії оцінки тендерних пропозицій

  1. Вартість продукції 
  2. Відповідність товару запиту пропозиції
  3. Відповідність діяльності постачальника вимогам законодавства
  4. Термін постачання
  5. Умови оплати

Запитання та уточнення

Запити щодо тендеру можна надсилати на адресу:
[email protected]
до 06.06.2025 року включно.

Інші умови

  • Замовник залишає за собою право змінювати обсяг закупівлі залежно від фактичного фінансування 
  • У разі відхилення технічних параметрів рішення про прийнятність альтернатив приймає тендерний комітет 
  • Подання пропозиції означає згоду з усіма умовами тендерного оголошення 

Звертаємо увагу учасників тендеру, що наша організація перебуває в процесі державної реєстрації проєкту як міжнародної технічної допомоги відповідно до Постанови КМУ №153 від 15.02.2002 р. та інших чинних нормативних актів.

Відповідно до законодавства, державна реєстрація проєкту може надавати право на звільнення від сплати податку на додану вартість (ПДВ) для операцій, що здійснюються в межах реалізації такого проєкту.

На момент публікації тендерної документації реєстрацію ще не завершено. У зв’язку з цим:

  • До участі приймаються як пропозиції з урахуванням ПДВ, так і пропозиції без ПДВ.
  • У разі підтвердження права на звільнення від ПДВ, замовник залишає за собою право укласти договір на умовах, що не передбачають сплати ПДВ.
  • Учасники, які надають пропозицію з ПДВ, повинні окремо зазначити базову вартість без ПДВ та суму ПДВ у своїх комерційних пропозиціях.

Додаток: Технічне завдання матеріали для навчання

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ


Останні публікації цього розділу:

Закупівля реабілітаційного обладнання

Закупівля пристрою FES + EMG (фукнціональна електростимуляція з електронейроміографією) Stella BIO

Закупівля пристрою для реабілітації балансу KINE-SIM (KINESIQ)

Відкритий конкурс щодо закупівлі готельних послуг (Львів)

Закупівля Навісного обладнання ITT_PFRU2-2025-039 | Chemonics ФОНД «ПАРТНЕРСТВО ЗА СИЛЬНУ УКРАЇНУ» Фаза 2

Тендер на закупівлю ноутбуків та зарядних станцій