Тендер: надання послуг з веб-розробки та дизайну

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Stacy04

prostirtender_tender_ntylth
Тендер: надання послуг з веб-розробки та дизайну

Громадська організація «Екоклуб» оголошує тендер на послуги з веб розробки та дизайну у м. Рівне на проєкт «Підтримка України у впровадженні Паризької угоди та адаптації до впливу зміни клімату в Чорноморському регіоні PAABS » 

Дата оголошення про тендеру:  12 квітня 2025 року.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 12 травня    

Щоб взяти участь в тендері, будь ласка, надішліть  лист на адресу [email protected] із приміткою «Тендерна пропозиція на надання послуг з веб розробки та дизайну», додаючи наступну інформацію:   

– Комерційну пропозицію за формою, що додається  за покликанням з підписом та мокрою печаткою (якщо печатка використовується) у форматі PDF. Комерційна пропозиція повинна включати всі супутні та додаткові витрати.    

– Реєстраційні документи учасника тендеру (або лист в довільній формі з посиланням на дані відкритих реєстрів. 

– Витяг, сформований за допомогою телекомунікаційних систем.  

Для учасників фізичних осіб-підприємців:   
 
1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР).  
2. Витяг з реєстру платників Єдиного податку чи Витяг з реєстру платників ПДВ (у разі якщо є платником ПДВ).                                                                                                   
Для учасників юридичних осіб:   
1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР).   
2. Витяг з реєстру платників ПДВ (у разі якщо переможець є платником ПДВ), або інформацію в довільній формі про те, що переможець не є платником ПДВ.    
Для об’єднання учасників:   
1. Документ про створення такого об’єднання;         
2. Лист із зазначенням інформації щодо уповноваженого представника об’єднання учасників;     
3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР).   
4. Витяг з реєстру платників ПДВ (у разі якщо переможець є платником ПДВ), або інформацію в довільній формі про те, що переможець не є платником ПДВ.                                           

– Резюме.   

Деталізація послуг, які надає Учасник:   

– Створення дизайнів у межах проєкту згідно з наданим Замовником технічним завданням (розробка сайту, дизайн сайту, обкладинки статей на сайті, картинки для дописів, інфографіки, обкладинки події );   

– Термін надання дизайнерських послуг з 22 травня 2025 року по 31 грудня 2025 року.  

Вимоги до кваліфікації Учасника:   

– Досвід надання дизайнерських послуг від 2-х років.   

– Досвід роботи у веб-дизайні від 2-х років. 

– Наявність портфоліо з прикладами успішно завершених проєктів (бажано схожої тематики або складності). 

– Розуміння принципів адаптивного дизайну (responsive design) та кросбраузерності. 

– Знання сучасних технологій та трендів в галузі дизайну та веб розробці.   

– Вміння працювати з графічними редакторами, такими як Photoshop, Illustrator, тощо.   

– Навички роботи зі стеком дизайн-інструментів та фреймворками (наприклад, Figma, Adobe XD, Bootstrap).   

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:   

– відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;   

– відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;   

– прийнятна вартість послуг;  

– відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;   

– відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.  

Перелік необхідних документів, які має надати Переможець тендеру:    
Для учасників фізичних осіб-підприємців:                                                                                          
– Витяг з реєстру платників ПДВ (у разі якщо переможець є платником ПДВ), або інформацію в довільній формі про те, що переможець не є платником ПДВ.   
Для учасників юридичних осіб:   
– Сканована копія статуту Учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу Учасника (за наявності) у форматі pdf ;   
– Документи, що підтверджують наявність права підписання договору, зокрема, але не обмежуючись: протокол загальних зборів учасників; наказ про призначення; довіреність або інший документ з урахуванням вимог статті 44 ЗУ “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” або статті 70 Закону України «Про акціонерні товариства» у форматі pdf;   
                                                                                                            
Для об’єднання учасників :   
–  Сканована копія статуту Учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу Учасника (за наявності) у форматі pdf ;   
– Документи, що підтверджують наявність права підписання договору, зокрема, але не обмежуючись: протокол загальних зборів учасників; наказ про призначення; довіреність або інший документ з урахуванням вимог статті 44 ЗУ “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” або статті 70 Закону України «Про акціонерні товариства» у форматі pdf;   
– Витяг з реєстру платників ПДВ (у разі якщо переможець є платником ПДВ), або інформацію в довільній формі про те, що переможець не є платником ПДВ.                                                                                                                                                                                                                                     

Технічне завдання за покликанням.

Заувага:   

Розрахунки за надані послуги будуть проводитися шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після прийняття наданих послуг Замовником на підставі щомісячного підписання акту наданих послуг.    

Додаткові застереження:   

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.    

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру), надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері), за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами, або відмові усім учасникам.    

Учасник тендеру розуміє та приймає  те, що всі супутні витрати на підготовку пропозицій для участі у цьому тендері, покладаються виключно на Учасника, та не можуть бути відшкодовані ГО «Екоклуб».    

У разі не отримання достатньої кількості пропозицій від Учасників, ГО «Екоклуб» залишає за собою право на продовження тендеру. А також задля забезпечення достатньої кількості учасників Організатор може провести прямі перемовини з потенційними Учасниками. Повідомлення про продовження тендеру буде розміщено на сайті організації.    

№     Критерій оцінки     Максимальна кількість балів    
1     Кваліфікація учасників 
 
Наявність у штаті або серед залучених фахівців команди учасника спеціалістів із профільною освітою або сертифікатами, що підтверджують фаховість у відповідній сфері (дизайн, відео, комунікації тощо).  
20   
2     Загальний професійний досвід  (приклади робіт, портфоліо)   30   
3.    Цінова пропозиція    50   
      Загальна кількість     100    

Контакти для додаткової інформації: +380687589889 Юлія. 


Останні публікації цього розділу:

Аналіз цінових пропозицій (закупівля з постачання оргтехніки для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)

Тендер на закупівлю обладнання та меблів для освітніх потреб (інтерактивні панелі, ноутбуки, кулери для води, стільці зі столиком, комплекти учнівських меблів)

Вибір постачальників товарів для забезпечення потреб дитячих просторів в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Відкритий тендер із закупівлі технічного обладнання для «Зелених кімнат»

Тендер: Товари та матеріали для косметичного ремонту

Аналіз цінових пропозицій (постачання канцелярських товарів (укладання рамкового договору) для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)