Відкритий тендер на постачання обладнання для соціальних інституцій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

prostirtender tender_ntylth(1)
Відкритий тендер на постачання обладнання для соціальних інституцій

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Cуппорт Cервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання для соціальних інституцій.

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 18 березня 2025 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.

Зверніть увагу! Тендер містить в собі 4 Лоти. Ви можете надати Вашу пропозицію на один, декілька або всі Лоти.

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів;
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
  3. Наявність відповідних КВЕДів;
  4. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору;
  5. Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника (Логістичний план надано з Додатку Б)
  6. Умови оплати: 100% післяплата або 50% передплата після підписання Замовлення-специфікації та 50% оплата протягом 3-5 робочих днів після отримання товару.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа).
  2. Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків (дата видачі Витягу/Свідоцтва не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа).
  3. Довідка про відкриття банківського рахунку.
  4. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком: Реєстраційна форма_Додаток А.
  5. Технічна специфікація з характеристиками та фото до запропонованих товарів (Додаток Б. Технічна специфікація).
  6. Фінансова пропозиція (Додаток В. Форма фінансової пропозиції).
  7. Аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою).

Зверніть увагу! 

Додатки А, Б, В мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності). 

Просимо надати Додатки Б та В заповнені в форматі Excel, а також з підписом в форматі PDF.

Ви маєте надати пропозицію на всі товари за Лотом, зазначені в технічному завданні. 

Документи повинні бути надіслані до 23:59 18 березня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкритий тендер: Обладнання для соціальних інституцій”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання та меблів для освітніх потреб (інтерактивні панелі, ноутбуки, кулери для води, стільці зі столиком, комплекти учнівських меблів)

Вибір постачальників товарів для забезпечення потреб дитячих просторів в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Відкритий тендер із закупівлі технічного обладнання для «Зелених кімнат»

Тендер: Товари та матеріали для косметичного ремонту

Аналіз цінових пропозицій (постачання канцелярських товарів (укладання рамкового договору) для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)

Закупівля робіт з розробки проєктно-кошторисної документації «Реконструкція свердловини, заміна вежі Рожновського та встановлення автономної сонячної електростанції» по об’єктам в с.Пришиб, c. Висунськ, Миколаївської області