Запит цінових пропозицій на закупівлю банерів Mental Trek

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
TochkaRivnovagu

tender_ntylth8-2
Запит цінових пропозицій на закупівлю банерів Mental Trek

Громадська організація «Точка рівноваги» в рамках реалізації проєкту “Підвищення рівня безпечної освіти для дітей та підлітків, які постраждали від війни у Сумській, Харківській та Донецькій областях”, що фінансується Департаментом Європейської Комісії з питань цивільного захисту та гуманітарної допомоги (ECHO) за підтримки Plan International, оголошує запит цінових пропозицій на закупівлю комплексних поліграфічних послуг.

Дата оголошення: 06.02.2025

Термін подання тендерних пропозицій: 10 днів.

Предмет закупівлі: комплексні поліграфічні послуги, що включають:

  1. Друк банерів.
  2. Друк карток на ПВХ.
  3. Нашивання липкої стрічки на банери.
  4. Наклеювання липкої стрічки на картки.
  5. Нанесення логотипів на банери.
  6. Виготовлення павуків для банерів з алюмінію.
  7. Пошив сумок для комплекту (6 банерів з картками, 6 павуків).
  8. Пакування продукції та розсилка її адресатам по Україні.

Обсяг закупівлі:

  • 20 наборів (кожен набір включає 6 банерів, картки та 6 павуків).
  • 120 друкованих посібників формату А4 (115 сторінок, включаючи кольорові малюнки).

Вимоги до поліграфічних послуг:

  1. Друк посібників:
    • Формат А4.
    • Кількість – 120 штук.
    • Внесення логотипів та дисклеймеру на одну сторінку посібника.
    • Видалення логотипа з першої сторінки посібника.
  2. Виготовлення банерів:
    • Відповідність зразкам.
    • Використання якісних матеріалів для довготривалого використання.
  3. Пакування та логістика:
    • Безпечне пакування.
    • Доставка до вказаних отримувачів в межах України.

Вимоги до учасників:

  1. Наявність відповідних реєстраційних документів (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, витяг з Реєстру платників податків тощо).
  2. Досвід виконання аналогічних замовлень (доказ у вигляді рекомендаційних листів або договорів) за наявності.
  3. Висока якість друку та використання відповідних матеріалів.

 

Порядок подання пропозицій:

  1. Заповнений додаток цінова пропозиція у вільному форматі.
  2. Копія реєстраційних документів.
  3. Аналогічний договір (за наявності)
  4. Орієнтовний графік виконання замовлення.
  5. Інші документи, що підтверджують відповідність вимогам тендеру.

Тендерні процедури:

  1. Запитання щодо тендеру можна надсилати на електронну адресу: [email protected].
  2. Пропозиції мають бути подані до 18:00 16.02.2025 у форматі PDF на електронну адресу: [email protected] з темою “Тендерна пропозиція_поліграфічні послуги_назва учасника”.
  3. Визначення переможця відбудеться після оцінки тендерних пропозицій відповідно до зазначених критеріїв.

Додаткова інформація:

  1. Валюта пропозиції – гривня.
  2. Оплата здійснюється за системою: 50% передплата після підписання договору, 50% після завершення послуг.
  3. Організатор залишає за собою право змінювати умови закупівлі залежно від фінансування та потреб.

Посилання на посібник


Останні публікації цього розділу:

Тендер на організацію та матеріально-технічне забезпечення дводенного блогінг-туру «Волинь Ділова»

Ведення кейс-менеджменту випадків для сімей, які чекають на повернення близьких з полону або мають родичів, зниклих безвісти

Тендер пропозицій на закупівлю планшетів для навчання

Тендер пропозицій на закупівлю стільців

Продовження терміну відкритого тендеру (прийому заявок) із закупівлі санітарного модульного блоку

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залу, організації харчування (кейтерингу) та послуг з організації поселення учасників з метою проведення заходу в м. Одеса