Відкритий тендер на вибір підрядника для проведення Recovery Media Conference у Києві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Recovery Window

pir_0012-1024x683
Відкритий тендер на вибір підрядника для проведення Recovery Media Conference у Києві

Медіамережа «Вікно Відновлення» оголошує відкритий тендер на вибір постачальника із закупівлі послуг з організації заходів для проведення події у Києві на 230 осіб. Подія запланована на 21 березня. 

Обсяг робіт:

Виконавець повинен забезпечити комплексний супровід заходу, включаючи:

  • технічну, 
  • логістичну, 
  • комунікаційну, 
  • адміністративну підтримку

для досягнення високого рівня організації та проведення конференції.

Детальні умови та характеристики викладені в додатках до тендерного оголошення (Опис та Кошторис).

Кваліфікаційні вимоги до учасників:

  • 3+ річний досвід підрядника в організації масштабних (150+ людей) заходів; 
  • Наявність портфоліо, яке підтверджує проведення аналогічних заходів.

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції, офіційного листа, іншої форми, якщо така була зазначена в Оголошенні тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам;
  3. Додаток 1. Кошторис на надання послуг з організації заходів. Кошторис має бути завірений підписом і печаткою (за наявності) уповноваженої особи.

Кінцевий термін подання пропозицій: 20 січня 2025 року. 

Адреса подання: ел.адреса [email protected], Мерабет Дарія, координаторка Recovery Media Conference (з копією на [email protected]). Для надсилання паперів: Нова пошта, відділення №17 у Харкові. тел. +380935336221 (лише для оформлення поштового відправлення).

Контактна інформація: Контактна особа — Мерабет Дарія, координаторка Recovery Media Conference. Запитання та уточнення приймаються лише на ел. адресу [email protected] до 15 січня. Запити, надіслані пізніше визначеного терміну, не розглядатимуться. 

Результати тендеру будуть опубліковані на вебсайті організації. Кандидатам і переможцю буде повідомлено додатково.


Останні публікації цього розділу:

Аналіз цінових пропозицій (закупівля з постачання оргтехніки для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)

Тендер на закупівлю обладнання та меблів для освітніх потреб (інтерактивні панелі, ноутбуки, кулери для води, стільці зі столиком, комплекти учнівських меблів)

Вибір постачальників товарів для забезпечення потреб дитячих просторів в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Відкритий тендер із закупівлі технічного обладнання для «Зелених кімнат»

Тендер: Товари та матеріали для косметичного ремонту

Аналіз цінових пропозицій (постачання канцелярських товарів (укладання рамкового договору) для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)