Відкритий тендер із закупівлі логістичних послуг з організації заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


LP_InSource
Відкритий тендер із закупівлі логістичних послуг з організації заходів

ГО «Центр розвитку ініціатив «ІнСорс» в межах грантового проєкту «Туристично-оздоровчий комплекс «Соляна вежа», що реалізується Центром розвитку ініціатив «ІнСорс» у співпраці з Лановецькою міською радою в межах проєкту «Посилене партнерство для сталого відновлення» (EPSR), що фінансується Урядом Швеції через Шведське агентство з міжнародної співпраці та розвитку (Sida) та виконується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні, оголошує відкритий тендер на закупівлю логістичних послуг з організації заходів. 

Дата оголошення про тендер: 09.01.2025 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 18:00 год 24.01.2025 року

Предметом закупівлі є надання логістичних послуг з організації заходів, а саме:

  • Організація круглого столу для 30 учасників – 1 захід
  • Відкриття оздоровчо-туристичного простору «Соляна вежа» для 100 учасників – 1 захід
  • Організація оздоровчо-терапевтичного туру для 30 військовослужбовців – 3 тури 
  • Організація національної підсумкової конференції для 100 учасників – 1 конференція

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Строк надання послуг: впродовж лютого – квітня 2025 року.

У вартість послуг повинна бути включено організація заходів, логістичний супровід, податки, транспортні витрати тощо згідно з Додатком 1а_Нульовий кошторис_конференц сервіс та Додатком 1б Пропозиція.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються субʼєкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення надання послуг у вказаній кількості, можливість здійснити надання послуг у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію з відповідними КВЕД;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток 1);
  4. Кошторис конференц сервіс, заповнена за зразком (Додаток 1а);
  5. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо або Додаток 2 з переліком контактів партнерів, які можуть надати рекомендації – не менше 3 контактів).

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Додатки

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 22 січня 2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_2_EPSR-P4R-2024-09_Центр розвитку ініціатив ІнСорс» до 24 січня 2025 року, та додати в копію ел. адресу [email protected].  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 години 24 січня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно з істотними критеріями (умовами) відбору та Додатку 3, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 31 січня 2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю робіт по здійсненню поточного ремонту санвузла в Чайковицькій гімназії з дошкільним підрозділом

Відкритий тендер на закупівлю робіт по здійсненню поточного ремонту санвузлів в закладі дошкільної освіти «Ромашка»

Відкритий тендер на закупівлю робіт по здійсненню поточного ремонту санвузла на першому поверсі в Опорному Ліцеї ім. Героя України А. Жаловаги

Закупівля легкового автомобіля

Тендер на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту будівель місць тимчасового поселення

Тендер на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту будівель дитячих закладів освіти