Конкурс на закупівлю 3D-принтер Bambu Lab P1S Combo

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
gorodnyafuture

prostirtender_tender_ntylth(3)
Конкурс на закупівлю 3D-принтер Bambu Lab P1S Combo

Конкурс на закупівлю 3D-принтер Bambu Lab P1S Combo

Благодійний фонд «Світло Аратти» в рамках проєкту 3-Д лабораторія» (Договір № № G-2024-EU-CV-14 від 29.11.2024 року) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні», оголошує відкритий Конкурс на закупівлю 3D-принтер Bambu Lab P1S Combo

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

31 січня 2024 року—09 січня 2024 року

Предметом закупівлі є: 3D-принтер Bambu Lab P1S Combo

Кількість одиниць: 1 (один)

3D-принтер Bambu Lab P1S Combo

Товар повинен відповідати наступним вимогам

  • Готовий до використання миттєво, встановлення займе лише 15 хвилин.
    • Закритий корпус для друку високотемпературних філаментів.
    • Можливість друку з використанням AMS до 16 кольорів.
    • Прискорення до 20000 мм/с², друкує модель “benchy” за 18 хвилин.
    • Вбудована камера для віддаленого моніторингу та створення таймлапсів.

Технічні характеристики:

Технологія друку метод послідовного наплавления (FDM)

Кількість друкуючих головок1

Діаметр сопла 0.4 мм

Область побудови 256 x 256 x 256 мм

Товщина шару 0.1 – 0.35 мм

Максимальна рекомендована швидкість друку 600 мм/сек

Дисплей сенсорний РК дисплей

Матеріал для друку ABSPETG-CFCR-carbonTPUPETGPLA-пластикPLA-CF

Діаметр нитки 1.75 мм

Інтерфейси Wi-FiUSB

Типи файлів .STL, .obj, AMF

Сумісне ПЗcura, Prusaslicer, Simplify3D, Creality Print

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з БФ «Світло Аратти»

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних.

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, 
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,  
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі
  • довідку  про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу

Благодійний фонд  «Світло Аратти»: [email protected]

та на електронну адресу технічного адміністратора

ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected]

до 00-00 годин 09 січня 2025 року з темою листа «№ G-2024-EU-CV-14» конкурс: надання товарів/послуг «3—Д лабораторія» БФ «Світло Аратти»

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після  09 січня 2025 року розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 10 січня 2025 року.

Додаток А у прикріпленому файлі

конкурсна заявка 3-Д принтер

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном тел.: 0969119182 або на електронну адресу [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на поточний ремонт приміщень місць тимчасового проживання ВПО та евакуйованих осіб

Закупівля послуг з проведення навчальних курсів на тему раннього втручання для фахівців команди раннього втручання

Тендер на закупівлю обладнання

Закупівля канцтоварів, матеріалів для творчості, устаткування, ігор та іграшок за рамковим договором

Тендер на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників програми “Кемп+”

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузлів на першому поверсі в приміщенні Ізмаїльської гімназії №14 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області (Гімназія №14 м. Ізмаїл)