Тендер на надання послуг перекладу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender_tender_ntylth(2)
Тендер на надання послуг перекладу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на  надання послуг перекладу в межах проєкту «Трансформаційне відновлення для безпеки людини в Україні», що фінансується Програмою розвитку ООН.  

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг перекладу (письмового, усного послідовного) на/з англійської мови для реалізації проєктної діяльності Програми протягом грудня 2024 — лютого 2025 року. 

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги перекладу (письмового, усного послідовного, перекладу медіаконтенту) на/з англійської мови під час проведення заходів (онлайн, по всій території України та закордоном). Детальні параметри тут

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які: 

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/CV/документ, що підтверджує досвід надання послуг; комерційна пропозиція згідно з ТЗ; 
  • заповнені українською мовою; 
  • закріплені підписом та печаткою; 
  • вчасно надіслані електронною поштою. 

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 8 грудня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги перекладу». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. 

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ. 

Участь в тендері можуть брати фізичні особи, фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи. 

Для фізичних осіб — до заявки додається: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код. 

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).  

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта. 

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція. 
  • Готовність забезпечувати надання послуг у визначені терміни. 
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.  
  • Якість надання послуг.  
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.  

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном. 

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Мілени Комар за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій на постачання рацій

Запрошення до участі у ціновому моніторингу на закупівлю послуги водіїв з автомобілем для забезпечення роботи мобільних груп

Запит цінових пропозицій на постачання бронежилетів та касок

Тендер на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

Стартувала друга хвиля субгрантів для громадських організацій Полтави

Відкритий тендер із закупівлі товарів / Комплект сонячної електростанції та автономної сонячної станції