Тендер на закупівлю послуг дизайну навчальних та аналітичних продуктів
ЗАВЕРШЕНО
ГО «Фундація інституційного розвитку» шукає дизайнера навчальних та аналітичних продуктів в межах проєкту з підвищення антикорупційної спроможності громад у співпраці з Міністерством розвитку громад та територій України.
Мета проєкту – сприяти створенню доброчесного середовища в громадах та забезпечити надійні механізми для ефективної антикорупційної роботи під час відновлення та розвитку.
Роль дизайнера – забезпечення розробки та реалізації графічного дизайну навчальних та аналітичних продуктів, створених експертами в межах проєкту.
Продукти наданих послуг:
- Аналітичне дослідження «Сприйняття доброчесності в органах місцевого самоврядування», підготовлене у PDF-форматі А4.
- Інтерактивний посібник з виховання культури доброчесності та заохочення участі громадян в управління громадою, підготовлене у PDF-форматі А4
Вимоги до дизайну продуктів:
- відповідність продуктів до брендингу ГО «Фундація інституційного розвитку» (виконавцю будуть надані усі необхідні матеріали);
- візуалізація статистичних даних у вигляді таблиць, графіків, діаграм;
- верстка продуктів, включаючи текстові матеріали, таблиці, графіки, діаграми та ілюстрації.
Основні вимоги до кандидата/ки:
- Досвід роботи у сфері графічного дизайну не менше 1 року;
- Портфоліо містить роботи дизайну навчальних та аналітичних продуктів;
- Володіння програмним забезпеченням для створення графічного дизайну (Figma, Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign тощо);
- Наявність позитивних відгуків та рекомендацій від попередніх клієнтів з контактними даними (за наявності).
Критерії оцінки:
- Досвід роботи дизайнером – 20 балів максимум:
- Портфоліо з дизайном навчальних та аналітичних продуктів – 25 балів максимум:
- Рівень володіння програмним забезпеченням – 15 балів максимум:
- Позитивні відгуки та рекомендації – 10 балів максимум:
- досвід роботи 1-2 роки – 10 балів;
- досвід роботи більше 2 років – 20 балів;
- наявні 3 якісні дизайни навчального/аналітичного продукту – 15 балів
- наявні 4 і більше якісних дизайни навчальних/аналітичних продуктів – 25 балів
- початковий рівень – 5 балів;
- середній рівень – 10 балів;
- просунутий рівень – 15 балів.
- 1-3 позитивні відгуки/рекомендації – 5 балів;
- більше 3 позитивних відгуків/рекомендацій – 10 балів.
Максимальна кількість балів, яку можливо набрати: 70 балів.
Метод відбору:
Контракт укладається з кандидатом, чия пропозиція буде оцінена та визначена як:
а) така, що відповідає критеріям/прийнятна, та
б) набере найвищий сукупний бал за попередньо визначеним набором технічних та фінансових критеріїв, відповідно до запиту.
*Технічний бал: 70%
*Фінансовий бал: 30%
Фінансова пропозиція кандидата розглядається лише у тому випадку, коли технічний бал набере мінімум 70% зі 100% можливих відповідно до технічної пропозиції (49 балів).
Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна, та буде дорівнювати 30 балам. Інші фінансові пропозиції будуть оцінені за наступною формулою: 30 балів (максимальна кількість за фінансову частину) Х (найнижча ціна з усіх запропонованих пропозицій заявників) / (запропонована ціна).
Пропозиція, яка отримала сукупну більшу кількість балів після додавання оцінок технічної та фінансової пропозицій, буде розглядатися як найбільш прийнятна та рекомендована для укладення Контракту.
Тендерна пропозиція має містити:
- Резюме;
- Портфоліо;
- Комерційну пропозицію;
- Відгуки/рекомендаційні листи або контактні дані попередніх клієнтів.
Тендерні пропозиції без однієї з цих складових не будуть допускатися до розгляду тендерним комітетом.
Для участі у конкурсі надсилайте свою тендерну пропозицію на електронну адресу [email protected] з приміткою «Дизайнер навчальних та аналітичних продуктів».
Кінцевий термін подачі заявок – 5 листопада 2024 року до 15 год. 00 хв за київським часом.
Додаткова інформація:
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 3 (трьох) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю продовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) робочих дні.
Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 5 (п’яти) робочих днів, з моменту визнання його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.
Фундація залишає за собою право вимагати від учасників конкурсних торгів (тендеру) додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації.
Будемо раді бачити Вас у нашій команді!