Відкритий тендер із закупівлі офісного обладнання (меблів та ноутбуків)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Anna_Vit

prostirtender tender_ntylth(9)
Відкритий тендер із закупівлі офісного обладнання (меблів та ноутбуків)

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» в межах грантового проекту № 2025/06/046/CS «Розробка Комунікаційної  стратегії та Cтратегії  розвитку (реформування)  Державної служби України з надзвичайних ситуацій на період до 2030 року», що реалізується за підтримки ПРООН
(далі – проєкт), оголошує відкритий тендер із закупівлі офісного обладнання (меблів та ноутбуків).

Дата оголошення про тендер: 04.09.2025 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 19.09.2025 р. до 18:00 за Київським часом

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Строк надання товарів: протягом 20 календарних днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товарів має бути включена доставка до місця призначення (адреси отримувачів будуть надані переможцю тендеру). 

Закупівля офісного обладнання (меблів та ноутбуків) здійснюється в межах проєкту, спрямованого на підтримку спроможності стратегічного планування  Державної служби України з надзвичайних ситуацій, для забезпечення потреб десяти цільових громад. Організатор тендеру виступає розпорядником вищого рівня та не приймає обладнання на власний баланс. Поставка здійснюється безпосередньо до визначених громад, із оформленням тристороннього акта приймання-передачі (Організатор – Постачальник – Громада).

Перелік:

ЛОТ № 1:

  • Ноутбуки – 10 шт.

ЛОТ № 2:

  • Стіл офісний – 10 шт.
  • Стільці офісні – 20 шт.
  • Шафа для документів – 10 шт.

Тендерна пропозиція може включати як один лот, так і обидва лота.

 

Технічні вимоги

Найменування

Детальні технічні характеристики

Кількість

ЛОТ № 1

1

Ноутбук

Дісплей: не менше 15.6″
Тип матриці: IPS, Full HD
Процесор не гірше: Intel Core i5
Оперативна пам’ять не менше: 16 ГБ
Накопичувач не менше: SSD 512 ГБ
Відеокарта не гірше : nVidia GeForce RTX 3050, 4 ГБ

ОС: ліцензійна оперативна система.

10 шт.

ЛОТ № 2

2

Стіл офісний

Тип: прямокутний
Розміри: ширина – 140 см, глибина – 55 см
Матеріал стільниці: ДСП. Товщина ДСП від 16 мм

Висота – від 75 см
Наявність мінімум 2 ящиків.

10 шт.

3

Стілець офісний

Ширина – 53 см
Глибина – 56 см
Висота – 87 см
Матеріал оббивки – тканина класу А.
Колір - чорний
Матеріал каркаса: метал

20 шт.

4

Шафа для документів

Габарити: не менше
Ширина – 55,3 см
Глибина – 27,5 см
Висота – 191,1 см
Матеріал: ЛДСП
Край: ПВХ 0,5 мм
Тип: закрита, з дверцятами

Товщина ЛДСП – не меньше 16мм

10 шт.

  

Вимоги до учасника тендеру 

  1. Досвід роботи у сфері постачання комп’ютерної техніки (для Лоту № 1) та меблів (для Лоту № 2);
  2. Відповідні КВЕД;
  3. Наявність заявленого товару у зазначеній кількості;
  4. Можливість здійснити доставку у визначений термін;
  5. Готовність надати оригінали супровідних документів (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).

 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток 1) Додаток 1. Проформа тендерної пропозиції;
  4. Технічне завдання, заповнене за зразком (Додаток 2) з вказанням конкретної моделі та технічних характеристик Додаток_2_Технічне_завдання;
  5. Зразок договору поставки;
  1. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи та/або договори на аналогічні роботи/послуги тощо);
  2. Інші документи за необхідності.

 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість та технічні характеристики товару.
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг.

Критерії оцінювання тендерної пропозиції:

Вибір постачальника буде здійснено на основі критерію найнижчої ціни за умови повної відповідності усім технічним та якісним вимогам, зазначеним в оголошенні.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за
ел. Адресою [email protected] до 18.09.2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер 2025/06/046/CS_назва учасника» до 19.09.2025 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 
17 години 59 хвилин 19.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 26.09.2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Лариса Вишневська

телефон +380936281482

 


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залу, організації харчування (кейтерингу) з метою проведення 1-денного Міжобласного форуму «СОЦІАЛЬНА СФЕРА В УМОВАХ ВІЙНИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

Гранти на створення центру педагогічного партнерства із коворкінгом для батьків

Формула Реалізації: навчання для волонтерів та активістів, щоб зберігати баланс і сили

Розраховую на себе: триває реєстрація на новий безкоштовний курс з фінансової грамотності для українських жінок

Програма з посилення спроможності для ОГС у Миколаївській, Харківській та Дніпропетровській областях