Відкритий тендер із закупівлі офісного обладнання (меблів та ноутбуків)
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» в межах грантового проекту № 2025/06/046/CS «Розробка Комунікаційної стратегії та Cтратегії розвитку (реформування) Державної служби України з надзвичайних ситуацій на період до 2030 року», що реалізується за підтримки ПРООН
(далі – проєкт), оголошує відкритий тендер із закупівлі офісного обладнання (меблів та ноутбуків).
Дата оголошення про тендер: 04.09.2025 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 19.09.2025 р. до 18:00 за Київським часом
Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються
Строк надання товарів: протягом 20 календарних днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість товарів має бути включена доставка до місця призначення (адреси отримувачів будуть надані переможцю тендеру).
Закупівля офісного обладнання (меблів та ноутбуків) здійснюється в межах проєкту, спрямованого на підтримку спроможності стратегічного планування Державної служби України з надзвичайних ситуацій, для забезпечення потреб десяти цільових громад. Організатор тендеру виступає розпорядником вищого рівня та не приймає обладнання на власний баланс. Поставка здійснюється безпосередньо до визначених громад, із оформленням тристороннього акта приймання-передачі (Організатор – Постачальник – Громада).
Перелік:
ЛОТ № 1:
- Ноутбуки – 10 шт.
ЛОТ № 2:
- Стіл офісний – 10 шт.
- Стільці офісні – 20 шт.
- Шафа для документів – 10 шт.
Тендерна пропозиція може включати як один лот, так і обидва лота.
Технічні вимоги
№ |
Найменування |
Детальні технічні характеристики |
Кількість |
ЛОТ № 1 |
|||
1 |
Ноутбук |
Дісплей: не менше 15.6″ ОС: ліцензійна оперативна система. |
10 шт. |
ЛОТ № 2 |
|||
2 |
Стіл офісний |
Тип: прямокутний Висота – від 75 см |
10 шт. |
3 |
Стілець офісний |
Ширина – 53 см |
20 шт. |
4 |
Шафа для документів |
Габарити: не менше Товщина ЛДСП – не меньше 16мм |
10 шт. |
Вимоги до учасника тендеру
- Досвід роботи у сфері постачання комп’ютерної техніки (для Лоту № 1) та меблів (для Лоту № 2);
- Відповідні КВЕД;
- Наявність заявленого товару у зазначеній кількості;
- Можливість здійснити доставку у визначений термін;
- Готовність надати оригінали супровідних документів (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток 1) Додаток 1. Проформа тендерної пропозиції;
- Технічне завдання, заповнене за зразком (Додаток 2) з вказанням конкретної моделі та технічних характеристик Додаток_2_Технічне_завдання;
- Зразок договору поставки;
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи та/або договори на аналогічні роботи/послуги тощо);
- Інші документи за необхідності.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
- Якість та технічні характеристики товару.
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг.
Критерії оцінювання тендерної пропозиції:
Вибір постачальника буде здійснено на основі критерію найнижчої ціни за умови повної відповідності усім технічним та якісним вимогам, зазначеним в оголошенні.
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за
ел. Адресою [email protected] до 18.09.2025 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер 2025/06/046/CS_назва учасника» до 19.09.2025 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після
17 години 59 хвилин 19.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 26.09.2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: Лариса Вишневська
телефон +380936281482