Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерної техніки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

prostirtender tender_ntylth(4)
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерної техніки

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання  рамкової угоди для закупівлі  Комп’ютерна техніка та приладдя за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН)

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Потреба: Ноутбуки, Монітори, Комплекти (клавіатура + миша)

Технічні характеристики: Додаток Б. Форма технічної пропозиції.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 08 листопада 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати направлення Замовлення на постачання
  5. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.

Будь ласка, зверніть увагу: Ціни у формі фінансової пропозиції (Додаток B) повинні бути надані за принципом “все включено”.

Обраний постачальник повинен надати робочу силу для розвантаження товарів із вантажівки та перенесення вручну до конкретного розташування місця доставки. 

Зверніть увагу, що залежно від розміру та ваги товарів, можливо, їх доведеться переносити вручну, якщо скористатися ліфтом буде неможливо. 

Під час транспортування товари повинні бути належним чином упаковані для захисту від погодних умов та інших ризиків, що призводять до фізичного пошкодження.

Документи, які подає учасник тендеру:

УВАГА! Ваша тендерна пропозиція повинна містити наступні два комплекти документів, які потрібно надіслати окремими електронними листами:

  1. Технічна пропозиція

1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (дата формування не пізніше 01.01.2024 року).

  1. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  2. Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг (мінімум 1 виконаний Договір).
  3. Заповнена Реєстраційна форма постачальника (додаток А. Необхiдно скачати та заповнити ).
  4. Заповнена Технічна специфікація (додаток Б. Необхiдно скачати та заповнити).
  5. Будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру. 
  6. Фінансова пропозиція
  7. Заповнена Фінансова пропозиція (додаток В. Необхiдно скачати та заповнити)

Документи повинні бути надіслані до 23:59 08 листопада 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Комп’ютерна техніка”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Мобільність студентів за програмою Erasmus+ у Словацькому технічному університеті, 2025/2026

Експертні послуги з підготовки та проведення трьох тренінгів для кандидатів у прийомні батьки та трьох семінарів з визначення найкращих інтересів дитини з залученням осіб, які виросли в умовах альтернативного догляду та/або мають інвалідність

Запрошення ветеранів навчитися розробляти дієві бізнес-моделі та професійні бізнес-плани

Відкритий тендер на закупівлю робіт по здійсненню поточного ремонту санвузла на першому поверсі в Братківському ліцеї

Аналіз цінових пропозицій (закупівля послуг з перевезення вантажним автомобільним транспортом меблів та іншого обладнання до 8 центрів в Одеській та в Миколаївській областях в ході реалізації Проекту)

Аналіз цінових пропозицій (у закупівлі послуг по організації заходів з проведення двох триденних тренінгів для жінок – лідерок ромських спільнот в ході реалізації Проекту)